Assen vond ik qua uitgaan sowieso al niks. Ik vond Zuidlaren gezelliger. En nee, qua uitgaan moet je momenteel niet in Drenthe zijn, maar Groningen is idd dichtbij en er gaan vanaf diverse plaatsen nachtbussen naar toe.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:53 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Nou Assen is de laatste tijd echt doods om uit te gaan..
En tja Groningen is dichtbij inderdaad, maar dat is toch echt GEEN Drenthe.
Het huidige uitgangsleven ken ik niet echt meer, maar in de periode dat ik zelf nog veel op stap ging was er voor ieder wat wils en een hoop afwisseling. Dat achterlijke convenant van een jaar of 10 terug (Geen toegang meer vanaf 03.00 uur en dicht om 04.00 uur m.u.v. De Pelikaan) heeft geen goed gedaan en het rookverbod was de doodssteek.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:53 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Nou Assen is de laatste tijd echt doods om uit te gaan..
En tja Groningen is dichtbij inderdaad, maar dat is toch echt GEEN Drenthe.
whut?quote:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 9 mei 2010 22:16 schreef simmu het volgende:
[..]
whut?
en nu ik het zie; kan topicstarter of mod ff de op aanpassen: ik ben inmiddels bevallen van 2 jongetjes Ravi en KiroKiro ligt nog in het umcg maar hij hoort er gewoon bij!
Nou, zodra ze een FOK!account hebbenquote:Op zondag 9 mei 2010 22:16 schreef simmu het volgende:
[..]
whut?
en nu ik het zie; kan topicstarter of mod ff de op aanpassen: ik ben inmiddels bevallen van 2 jongetjes Ravi en KiroKiro ligt nog in het umcg maar hij hoort er gewoon bij!
bij deze: zodra kiro van de beademing af is en thuis krijgen ze dat. gewoon om deze opmerkingquote:
oooooohhhh, dan weet jij vast wie ik irl ben, want het *is* hiero een durp en alles en alles *gaat* altijd mega in het rond!quote:Op zondag 9 mei 2010 22:35 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Nou... Laten we zeggen dat ik ook in die buurt woon.
Neequote:Op zondag 9 mei 2010 22:42 schreef simmu het volgende:
[..]
oooooohhhh, dan weet jij vast wie ik irl ben, want het *is* hiero een durp en alles en alles *gaat* altijd mega in het rond!
't Is FOK!kers in Drenthe, niet kroost van FOK!kers.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:41 schreef simmu het volgende:
[..]
bij deze: zodra kiro van de beademing af is en thuis krijgen ze dat. gewoon om deze opmerking
Mwa, heb er ruim 26 jaar gewoond en als men hoorde dat ik uit Drenthe kwam dan waren de opmerkingen meestal zoiets als dit:quote:Op zondag 9 mei 2010 @ 00:04 schreef Kruger het volgende:
Ben ik nou de enigste Drenth hier die Drenthe weinig aan vind?
ik kan nu een wel heel lullige opmerking maken, maar laat maar. als ik het fijn vind dat mijn kind hier genoemd wordt in het drenthe topic doe ik dat en schijt aan jou. voor de duidelijkheid; hij ligt op de IC aan volledige beademing. wat de neuk denk je dat dat betekent?quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Is FOK!kers in Drenthe, niet kroost van FOK!kers.
Wow!quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:31 schreef simmu het volgende:
[..]
ik kan nu een wel heel lullige opmerking maken, maar laat maar. als ik het fijn vind dat mijn kind hier genoemd wordt in het drenthe topic doe ik dat en schijt aan jou. voor de duidelijkheid; hij ligt op de IC aan volledige beademing. wat de neuk denk je dat dat betekent?
Woon je ook in Veenhuizen? Zo niet, dan woon je niet in een pauperdorpquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:34 schreef Finland. het volgende:
*meldt zich*
Verschrikkelijk pauperdorp daar, waar ik woon. Mag van geluk spreken dat er nog openbaar vervoer is.
Dat je in het verkeerde topic zit?quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:31 schreef simmu het volgende:
[..]
ik kan nu een wel heel lullige opmerking maken, maar laat maar. als ik het fijn vind dat mijn kind hier genoemd wordt in het drenthe topic doe ik dat en schijt aan jou. voor de duidelijkheid; hij ligt op de IC aan volledige beademing. wat de neuk denk je dat dat betekent?
Wat treurig dat je dat gebruikt voor zoiets onbenulligs als een OP, zeg. Ga je diep schamen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:31 schreef simmu het volgende:
[..]
ik schaam me helemaal niks dat ik er op sta dat waar wij genoemd worden ook kiro genoemd wordt. ik leg het wel een mod voor. of worden we allemaal beneomd, of niet. ook goed.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat treurig dat je dat gebruikt voor zoiets onbenulligs als een OP, zeg. Ga je diep schamen.
Hou het even gezellig ofzo.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:36 schreef simmu het volgende:
[..]
ik schaam me helemaal niks dat ik er op sta dat waar wij genoemd worden ook kiro genoemd wordt. ik leg het wel een mod voor. of worden we allemaal beneomd, of niet. ook goed.
Verbeterd.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:05 schreef krioro het volgende:
Drenthe is altijd leuk om een paar dagen te vertoevente wonen.
Roonermarktquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:15 schreef nikky het volgende:
[..]
Hou het even gezellig ofzo.![]()
Je zou het goed doen in OUD btw. Je weet zelfs in het sloomste topic op FOK! de nekharen omhoog te werken, kun je in OUD je ei prima kwijt.
\Het is Kermis in Roden. Ook wel kleintje Rodermarkt genoemd!
quote:
Onofficieel mijn P gehaald woensdagquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:40 schreef nikky het volgende:
[..]
Dit jaar wordt het hem niet voor mij. Ik ga pas met de normale Rodermarkt stappen ;-)
Hoest?
Nou, zo ver ben ik nog niet hoor.quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:43 schreef Renesite het volgende:
Verder vannacht een feessie gehad in Brabant - 50jarigen vieren het daar groots met 80 man en in de tuin een patatkraam en zo!
JAWELquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:52 schreef TypoAccount het volgende:
Drenthe sucks, niks te beleven jammer genoeg
over anderhalve week is het weer TT weekquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:52 schreef TypoAccount het volgende:
Genoeg te belevenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:52 schreef TypoAccount het volgende:
Morgenavond kermis.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:53 schreef Yurithemaster het volgende:
vanavond/morgen/overmorgen iedereen naar assen toe?
Nog een jaartje afzien.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:25 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Morgenavond kermis.![]()
Gedwongen met pa en moe. En de hertog jan. En tante Sidonia. En de mini hertog jan. God o god, wat haat ik 15 zijn.. Maar ik hou wel van etherpiraterij.
Haha!quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:04 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Nog een jaartje afzien.Kermis ben ik al geweest, nu eerst een paar dagen TT-Festival.
Echt notquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:53 schreef Yurithemaster het volgende:
vanavond/morgen/overmorgen iedereen naar assen toe?
Maar dan kan er geen bier vloeien.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:12 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Haha!
Ja klopt, volgend jaar, mag ik heeeerlijk op de brommer heen.
Wrijf het er maar weer in.quote:
Ik kan niet wachten op de rest van je foto's!quote:Op donderdag 24 juni 2010 02:34 schreef mustisuc het volgende:
Hierbij twee foto's van Caro Emerald en Waylon.(Excuus voor de slechte kwaliteit)
Caro Emerald: [ afbeelding ]
Waylon: [ afbeelding ]
was gister best druk ja, wil niet weten hoe druk het vrijdag gaat wordenquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:10 schreef ondeugend het volgende:
Webcammetje http://62.177.139.136:8088/view/index.shtml
Vaart, markt.
Was er gisteren al erg druk.
Agh rot toch op Cuby & The Blizzardsquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:26 schreef mustisuc het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is WK: NL- CMR het enige leuke vanavond..
Dan ga ik wel op de achterlinie staan bier gooien.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Agh rot toch op Cuby & The Blizzardsen Mooi Wark kan ook wel een feestje bouwen
Zonde! Bier moet je opdrinkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:35 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Dan ga ik wel op de achterlinie staan bier gooien.
Klinkt verleidelijk maar ik moet zaterdag werkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:29 schreef Xantalien het volgende:
Oké. Wie van jullie neemt me morgenavond mee naar de TT nacht?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Klinkt verleidelijk maar ik moet zaterdag werken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |