Pffttt.quote:
De dingen dingen die ik nu met je wil doen zijn niet aardig of lief.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:41 schreef StevenPaul het volgende:
Voor heel Drenthe een topic hebben btw.
Alsnog: Drenthe
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:44 schreef Xantalien het volgende:
[..]
De dingen dingen die ik nu met je wil doen zijn niet aardig of lief.
Ik zal er over na denken. Eerst zwemmen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 03:33 schreef mustisuc het volgende:
Post dan een gewone foto van jezelf, dan beoordelen wij wel of je mee mag of niet.. ;p
Doe daar pics van danquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:05 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Ik zal er over na denken. Eerst zwemmen.
In Hoogeveen ook wel een paar keiharde knallen, hoor.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:54 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Vuurwerk? Heb ik wat gemist terwijl ik in Hoogeveen zat?
Nouuuu. Hier niet.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
In Hoogeveen ook wel een paar keiharde knallen, hoor.
Nou ja, het waren er ook geen 10quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:55 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Nouuuu. Hier niet.Hier alleen heel hard gejuich en getoeter.
quote:
Niets gehoord. ;p Alleen luid toeterende lui op een kar.. xDquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
In Hoogeveen ook wel een paar keiharde knallen, hoor.
Ze hadden toch een verbod?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:38 schreef KeizerKuzco het volgende:
Iemand al iets gehoord over gedoe bij de rotonde in Hoogeveen?
Ja, op die dag was er een ook een collega van mn moeder of zo. Zij reed met haar auto over de rotonde, tot ze een winkelwagen voor haar auto rolden. Ze durfde de auto niet uitquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:45 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ik was zelf niet in het winkelcentrum maar wel veel verhalen gehoord over huilende C1000-medewerkers en bierflesjes op auto's. Er was een verbod ja, maar ongetwijfeld wordt er een andere rotonde opgezocht.
In Assen ook??quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:05 schreef Boadicea het volgende:
In Assen is het bewolkt, en vallen voorzichtig de eerste druppels..
zo blijft het topic weer een jaar dood tot de volgende TTquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:56 schreef MaxMark het volgende:
Tot zover het weerbericht in Drenthe.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zo blijft het topic weer een jaar dood tot de volgende TT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
Bi-j de aanschaf mos ik erg diep in de portomonee.
't Is een 8-cilinder met veel chroom en een linnen kap,
Ik hol 'm moeilijk in toom as ik 'm op zien donder trap.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:00 schreef Xantalien het volgende:
[..]
![]()
*reanimeerd topic?*
of tot het weer regentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bij ons steken ze NU vuurwerk af.quote:
quote:
Vonden ze vast nog ergens in de schuur of zo.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:41 schreef nikky het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam?
Het is nu hier ook droog. Niet dat ik er nu iets aan heb ofzo
De visvijver in 2e mond is het mooiste om in te zwemmen. En Nikky is natuurlijk de mooiste vrouw van heul Drenthe.quote:Op zondag 4 juli 2010 10:51 schreef KeizerKuzco het volgende:
Gister naar Huttenheugte geweest om te zwemmen, toch wel het mooiste zwembad van Drenthe
In mijn dormen welquote:Op zondag 4 juli 2010 22:59 schreef Apuleius het volgende:
[..]
De visvijver in 2e mond is het mooiste om in te zwemmen. En Nikky is natuurlijk de mooiste vrouw van heul Drenthe.
Er staat iemand te pissen op m'n dak want er stroomt geel vocht langs m'n muren naar beneden.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:52 schreef mustisuc het volgende:
Wow! Er wordt niet eens over het weer gepraat hier.. xD
Zonde van al die dure spullen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:38 schreef nikky het volgende:
In Roden is gisteren het dak van de Action ingestort. Die kon de hoeveelheid water niet aan.
Argh.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 03:33 schreef mustisuc het volgende:
Post dan een gewone foto van jezelf, dan beoordelen wij wel of je mee mag of niet.. ;p
Ons huis stond ook vol water. Onbewoonbaarquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:38 schreef nikky het volgende:
In Roden is gisteren het dak van de Action ingestort. Die kon de hoeveelheid water niet aan.
dan had je ook in dit topic moeten blijvenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:07 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Geboren Drent he. Trouw blijven aan je roots
Ben ik toch ook?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:08 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dan had je ook in dit topic moeten blijven
Ja, daar woon ik toch.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:13 schreef welkominspace het volgende:
[..]
maar ook in het groningen topic
En ik woon tegenwoordig niet meer in Drenthe!quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:47 schreef ondeugend het volgende:
» Er is al 148 dagen niet in dit topic gepost.
En wie gaan er nog de tt-nachten in of naar de baan?
Ik heel even boven een drukke straat bij een kennis wat mensen kijken en drinken. De volgende dag naar Awakenings dus laat ga ik het niet maken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:02 schreef nikky het volgende:
[..]
En ik woon tegenwoordig niet meer in Drenthe!![]()
Ik ga dit jaar niet naar de TT nacht trouwens.
Nee nee, dat zie je verkeerd. Alles moet vooral gereguleerd worden tegenwoordigquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:57 schreef ondeugend het volgende:
Goh ondanks dat het elk jaar rustiger is kwa ongeregeldheden vond men het kennelijk nodig om heel de binnenstad hermetisch af te sluiten. Zelfs fietsers konden nergens meer parkeren.
Ik dacht dat een festival ook het gevoel van vrijheid moest geven. Verkeerd gedacht.
Toch was het wel weer gezellig.
Ik heb collega's die vanaf woensdagavond èlke avond de stad in gaan om te feestenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:58 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben er nog nooit geweest, ga er ook nooit naartoe denk ik.
Man, dat houd ik niet eens volquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb collega's die vanaf woensdagavond èlke avond de stad in gaan om te feesten
Dat doe ik dus ook en gezellig is het ook altijd wel. De randverschijnselen van een grote organisator irriteren me gewoon.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb collega's die vanaf woensdagavond èlke avond de stad in gaan om te feesten
Daar hoor je dan ook iedereen over klagen inderdaadquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:00 schreef ondeugend het volgende:
Dat doe ik dus ook en gezellig is het ook altijd wel. De randverschijnselen van een grote organisator irriteren me gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |