Je houd van StevenPaulquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:29 schreef Xantalien het volgende:
Oké. Wie van jullie neemt me morgenavond mee naar de TT nacht?
Ja, maar die woont te ver weg.quote:
Noooo waaaay geen naaktfoto's, en al helemaal niet op fok.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Plaats een naaktfoto en ik zal er over nadenken
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:24 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Ja, maar die woont te ver weg.
Noooo waaaaay geen naaktfoto's en al helemaal niet op fok.
En t hoeft niet per sé een jongen te zijn.
Dan kuj lang wachtnquote:
Pffttt.quote:
De dingen dingen die ik nu met je wil doen zijn niet aardig of lief.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:41 schreef StevenPaul het volgende:
Voor heel Drenthe een topic hebben btw.
Alsnog: Drenthe
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:44 schreef Xantalien het volgende:
[..]
De dingen dingen die ik nu met je wil doen zijn niet aardig of lief.
Ik zal er over na denken. Eerst zwemmen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 03:33 schreef mustisuc het volgende:
Post dan een gewone foto van jezelf, dan beoordelen wij wel of je mee mag of niet.. ;p
Doe daar pics van danquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:05 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Ik zal er over na denken. Eerst zwemmen.
In Hoogeveen ook wel een paar keiharde knallen, hoor.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:54 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Vuurwerk? Heb ik wat gemist terwijl ik in Hoogeveen zat?
Nouuuu. Hier niet.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
In Hoogeveen ook wel een paar keiharde knallen, hoor.
Nou ja, het waren er ook geen 10quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:55 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Nouuuu. Hier niet.Hier alleen heel hard gejuich en getoeter.
quote:
Niets gehoord. ;p Alleen luid toeterende lui op een kar.. xDquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
In Hoogeveen ook wel een paar keiharde knallen, hoor.
Ze hadden toch een verbod?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:38 schreef KeizerKuzco het volgende:
Iemand al iets gehoord over gedoe bij de rotonde in Hoogeveen?
Ja, op die dag was er een ook een collega van mn moeder of zo. Zij reed met haar auto over de rotonde, tot ze een winkelwagen voor haar auto rolden. Ze durfde de auto niet uitquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:45 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ik was zelf niet in het winkelcentrum maar wel veel verhalen gehoord over huilende C1000-medewerkers en bierflesjes op auto's. Er was een verbod ja, maar ongetwijfeld wordt er een andere rotonde opgezocht.
In Assen ook??quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:05 schreef Boadicea het volgende:
In Assen is het bewolkt, en vallen voorzichtig de eerste druppels..
zo blijft het topic weer een jaar dood tot de volgende TTquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:56 schreef MaxMark het volgende:
Tot zover het weerbericht in Drenthe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |