Hoe houden je katten zich eigenlijk zo met oud en nieuw? Ik meen me te herinneren dat ze er vorig jaar problemen mee hadden.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Volgens mij schrijf je het gewoon als "neulen".
Nuilenquote:Op donderdag 31 december 2009 13:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Volgens mij schrijf je het gewoon als "neulen".
Egwelquote:Op donderdag 31 december 2009 13:35 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
NuilenNet zoals de markt gewoon de mart is!
'Mert' bedoel jequote:Op donderdag 31 december 2009 13:35 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
NuilenNet zoals de markt gewoon de mart is!
Ligt er net aan of je uit Arnhem komt of van Klarendalquote:
van Klarendal?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:45 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ligt er net aan of je uit Arnhem komt of van Klarendal
Dat was ongeveer mijn eerste ontmoeting met een echte Ernhumse (de onderbuurvrouw): "Ah, zên jullie naar de mert gewêst?" Ik had toen nog geen idee waar ze het over hadquote:
Nee. Urk is inteelt. Klarendal woont nog wel tof volk (ben zelf geen Arnhemmer btw, maar heb wel oud Arnhems bloed).quote:Op donderdag 31 december 2009 13:47 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
van Klarendal?
is dat net zoiets als van Urk?
Haha zo leuk dat accentquote:Op donderdag 31 december 2009 13:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat was ongeveer mijn eerste ontmoeting met een echte Ernhumse (de onderbuurvrouw): "Ah, zên jullie naar de mert gewêst?" Ik had toen nog geen idee waar ze het over had
Ik ken Druten niet, da's ODWquote:Op donderdag 31 december 2009 13:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha zo leuk dat accentMaar ken je de leste mert in Druten? Koeien en paarden en verkens verkopen op de mert. Vervolgens een braderie afstruinen en daarna een lekker bakkie snert en pannenkoeken!
Ja das onder de woal wa. Doetinchem haha daar ga ik vanavond stappenquote:Op donderdag 31 december 2009 13:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ken Druten niet, da's ODW
Wel nog de veehallen in Doetinchem meegemaakt
Ken det?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja das onder de woal wa. Doetinchem haha daar ga ik vanavond stappen
Ja! LasTeR komt er vandaanquote:Op donderdag 31 december 2009 13:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ken det?
Ik weet dat ze een bioscoop hebben en wat winkels, maar meer?
Mijn schoonmoeder gaat er geloof ik wel eens winkelen, want die vindt Arnhem te drukquote:Op donderdag 31 december 2009 13:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja! LasTeR komt er vandaanMaar Doetinchem heeft een behoorlijke grote binnenstad
Ernhem is gewoon een kut stad!quote:Op donderdag 31 december 2009 14:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder gaat er geloof ik wel eens winkelen, want die vindt Arnhem te drukAh, maar LaSTeR is dus eigenlijk een superboer en import ernhummer
![]()
Zo, nu ga ik eens de stad onveilig maken.
Kêk Uit Met Vuurwerk en de Beste Wensen!
16:00 denk ik.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:55 schreef remlof het volgende:
Ow ja, tot hoelaat is de supermert open vandaag? Ik mot nog wa dingen hale.
ODW?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ken Druten niet, da's ODW
Wel nog de veehallen in Doetinchem meegemaakt
Dat meen ik ook gezien te hebben bij de C1000 hier, maar ik vind het zo vroeg, had eerder 18:00 verwacht.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:29 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
16:00 denk ik.
Kom net van de AH, heb er eigenlijk helemaal niet op gelet
Ook die mensen willen misschien nog wel weg voordat de treinen stoppen met rijdenquote:Op donderdag 31 december 2009 14:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat meen ik ook gezien te hebben bij de C1000 hier, maar ik vind het zo vroeg, had eerder 18:00 verwacht.
De treinen rijden tot 20:00 en je gaat toch niet bij een supermert in ODW werken ofzo?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:37 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ook die mensen willen misschien nog wel weg voordat de treinen stoppen met rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |