Ben je zo dom of doe je zo dom??quote:Op donderdag 31 december 2009 09:55 schreef kitao het volgende:
[..]
Mainstream , die kent toch iedereen ?
Of bedoel je iets anders ?
Als dit weer op mij slaat word het wel heel erg kinderachtig, heb al honderd keer uitgelegd dat ik hier 2 accounts heb kaat38 en kaat43 ivm wachtwoord etc even kwijt.quote:
Goedemorgenquote:Op donderdag 31 december 2009 09:55 schreef Kaat38 het volgende:
Goedensmorgens!!!!!! Er weer uitgestort
quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 09:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ben je zo dom of doe je zo dom??![]()
Wie de schoen past, etc...quote:Op donderdag 31 december 2009 09:57 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Als dit weer op mij slaat word het wel heel erg kinderachtig, heb al honderd keer uitgelegd dat ik hier 2 accounts heb kaat38 en kaat43 ivm wachtwoord etc even kwijt.
Mooi rijtje muziek trouwens op Paultje na.
Nee Kaat, dit slaat op kitaoquote:Op donderdag 31 december 2009 09:57 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Als dit weer op mij slaat word het wel heel erg kinderachtig, heb al honderd keer uitgelegd dat ik hier 2 accounts heb kaat38 en kaat43 ivm wachtwoord etc even kwijt.
Mooi rijtje muziek trouwens op Paultje na.
Vind ik niet. Ik heb veel naar zijn muziek geluisterd. Dromen zijn bedrog is samen met Afscheid nemen bestaat niet en waarom nou jij mijn favoriete lied van Marco Borsato in deze top 2000.quote:Op donderdag 31 december 2009 09:24 schreef D. het volgende:
[..]
Dromen zijn bedrog is toch wel het slechtste nummer van Marco ooit?
Nogmaals: heel erg flauw! Kom hier al vijf jaar maar goed, denk wat je wilt denken.quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 09:58 schreef D. het volgende:
Voor her eerst deze week hoor ik vuurwerk hier in de straat
Nette buurt hè?
mja, en nu denk ik als m'n dochter lekker slaapt dat ze maar even lekker moeten wachten tot vanavond 12 uurquote:Op donderdag 31 december 2009 09:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik vind dat je trouwens maar weinig vuurwerk hoort... vroeger toen ik jong was, liepen we vanaf 's morgens 8 uur al op straat. De jeugd van tegenwoordig
Heb ik gezegd dat jij de schoen past?quote:Op donderdag 31 december 2009 09:59 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Nogmaals: heel erg flauw! Kom hier al vijf jaar maar goed, denk wat je wilt denken.
Moggels ook Diaanlaatste dagje en weer goed wit hier in alkmaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |