Ik kan wel tot April wachten,geen probleemquote:Op donderdag 31 december 2009 16:49 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Had je maar een tijdmachine he.
Ik doe m'n best...quote:Op donderdag 31 december 2009 16:56 schreef slashdotter3 het volgende:
Die topic titel veroudert met de seconde
quote:
Ja, straks ben ik er nietquote:Op donderdag 31 december 2009 18:00 schreef Anonymousz het volgende:
nog 4 uur en 13 min?
je bedoelt over 6 uur
1 januari 2010 0.00 uur word je neefje of je nichtje geborenquote:Op donderdag 31 december 2009 22:32 schreef blackbandanacrew het volgende:
Mijn zus moet zo bevallen.
Mja, wat een timing heeft mijn zus zeg.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:36 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
1 januari 2010 0.00 uur word je neefje of je nichtje geboren
lekkere vrienden heb jequote:Op donderdag 31 december 2009 22:40 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Mja, wat een timing heeft mijn zus zeg.Zit nu hier alleen thuis en al m'n vrienden zijn weg.
Nouja. We zouden een keer nieuwjaar met het gezin vieren, maar toen kreeg mijn zus ineens weeën en is iedereen dus naar het ziekenhuis. Ik belde wat vrienden op maar ze zijn allemaal al weg.quote:
het was maar een grapjequote:Op donderdag 31 december 2009 22:44 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Nouja. We zouden een keer nieuwjaar met het gezin vieren, maar toen kreeg mijn zus ineens weeën en is iedereen dus naar het ziekenhuis. Ik belde wat vrienden op maar ze zijn allemaal al weg.
hoeveel nabestaanden?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:59 schreef ReWout het volgende:
[..]
oh ja ben benieuwd hoeveel er dit jaar het loodje hebben gelegd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |