Ah, je gaat dus op de Wiii spelen bij de jaarwisseling.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:33 schreef ReWout het volgende:
Tot het nieuwe jaar...
Kan niet wachten
Wiiiiiiiiiiiiiiiiii
Damn je hebt me gequote...quote:Op woensdag 30 december 2009 23:34 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ah, je gaat dus op de Wiii spelen bij de jaarwisseling.![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:34 schreef ReWout het volgende:
[..]
Damn je hebt me gequote...
Ik dacht eerst dat ik in ONZ was maar daarna kwam ik erachter dat we in KLB zaten dus er maar even een klacht van gemaakt
Dat meen je echt niet, zijn er dan mensen die zich druk maken om FOK!?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:35 schreef Shoombak het volgende:
en nu?
was er niet iemand die om 0:00 de eerste post op fok had vorig jaar ofzo?![]()
Om 12 uur is het best, als het maar niet om 0:00 uur is.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:38 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik zal morgen om 12u stipt wel een sjiek topicje openen.
0:00.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:38 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Om 12 uur is het best, als het maar niet om 0:00 is.
Dat is wel een nadeel ja, je wordt alleen maar ouder. Maar ook ervarener en dat is voor sommige mensen misschien wel enorm 'gaaf' of 'trickie' of hoe zeggen ze dat allemaal tegenwoordig?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:42 schreef patrickpsv het volgende:
waarom wil dat het nieuwe jaar zo snel begint, je word alleen maar ouder hoor.
Dat heb ik dus niet met nieuwjaar, maar met verjaardagen.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:42 schreef patrickpsv het volgende:
Nou, trickie in ieder geval NIET.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:43 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dat is wel een nadeel ja, je wordt alleen maar ouder. Maar ook ervarener en dat is voor sommige mensen misschien wel enorm 'gaaf' of 'trickie' of hoe zeggen ze dat allemaal tegenwoordig?
des te sneller ajax kampioen is..quote:Op woensdag 30 december 2009 23:42 schreef patrickpsv het volgende:
Vervangwoord graag.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nou, trickie in ieder geval NIET.
En dan? Ga je dan naar bed?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
"Jofel"quote:Op woensdag 30 december 2009 23:46 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Vervangwoord graag.
Ga ik fappen.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:46 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
En dan? Ga je dan naar bed?
Wachten? Waarop dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:33 schreef ReWout het volgende:
Tot het nieuwe jaar...
klacht: nog 24 uur en 27 minuten moeten wachten.
Ah ha. Ik ben weer helemaal bij.quote:
En, vergaat de wereld dan?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:09 schreef no1uknow het volgende:
Wat de kanker en ik moet morgen gewoon werken terwijl het over 24 uur al jaarwisseling is, godverdomme.
met ze allen aftellenquote:
het is nog geen 2012quote:Op donderdag 31 december 2009 00:11 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
En, vergaat de wereld dan?
quote:
Spanneeeeeeeeeeeend!quote:
He, hoe kan ik dit nou toch vergeten?quote:
Komt omdat veel mensen zo bijzonder doen over oud en nieuw, terwijl het 'gewoon' tot de feestdagen behoort. En het is gewoon een dag van het jaar waarbij het jaartal veranderd. Mijn verjaardag is dan toch wat minder 'bijzonder'. Maar met oud en nieuwh heb ik dus altijd het idee van het leven gaat veel te snel en wat is dit jaar toch weer snel gegaan. dat heb ik bij mijn verjaardag niet. Overigens ga ik wel gewoon lekker feesten morgen.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet met nieuwjaar, maar met verjaardagen.
Bah, weer een +1 bij je leeftijd. Gadver.
Droom lekker verder.quote:
Beste Wensen alvastquote:
Daar zijn al 12 andere topics over!quote:Op donderdag 31 december 2009 10:45 schreef Biels het volgende:
Wie gaat de eerste post doen in 2010?
Het is toch Tong. Wie had hem in 2009?quote:Op donderdag 31 december 2009 10:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Daar zijn al 12 andere topics over!
Ik kan wel tot April wachten,geen probleemquote:Op donderdag 31 december 2009 16:49 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Had je maar een tijdmachine he.
Ik doe m'n best...quote:Op donderdag 31 december 2009 16:56 schreef slashdotter3 het volgende:
Die topic titel veroudert met de seconde
quote:
Ja, straks ben ik er nietquote:Op donderdag 31 december 2009 18:00 schreef Anonymousz het volgende:
nog 4 uur en 13 min?
je bedoelt over 6 uur
1 januari 2010 0.00 uur word je neefje of je nichtje geborenquote:Op donderdag 31 december 2009 22:32 schreef blackbandanacrew het volgende:
Mijn zus moet zo bevallen.
Mja, wat een timing heeft mijn zus zeg.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:36 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
1 januari 2010 0.00 uur word je neefje of je nichtje geboren
lekkere vrienden heb jequote:Op donderdag 31 december 2009 22:40 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Mja, wat een timing heeft mijn zus zeg.Zit nu hier alleen thuis en al m'n vrienden zijn weg.
Nouja. We zouden een keer nieuwjaar met het gezin vieren, maar toen kreeg mijn zus ineens weeën en is iedereen dus naar het ziekenhuis. Ik belde wat vrienden op maar ze zijn allemaal al weg.quote:
het was maar een grapjequote:Op donderdag 31 december 2009 22:44 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Nouja. We zouden een keer nieuwjaar met het gezin vieren, maar toen kreeg mijn zus ineens weeën en is iedereen dus naar het ziekenhuis. Ik belde wat vrienden op maar ze zijn allemaal al weg.
hoeveel nabestaanden?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:59 schreef ReWout het volgende:
[..]
oh ja ben benieuwd hoeveel er dit jaar het loodje hebben gelegd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |