Ik heb ni zoveel verstand van type mozarella,quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, doe es gek eh.
Heb net een buffelmozarella gekocht. Ongelovelijk veel lekkerder dan koeiemelk mozarella. Dat smaakt eigenlijk een beetje nergens naar: zo ongeveer de kaas met de minste smaak eraan.
quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:45 schreef Stereotomy het volgende:
Tezz, ik ben een paar maanden geleden voor het eerst oom geworden, en mijn nichtje heet ook TezzLief he
Ik heb nog een beetje moeite met Windows 7. Mijn oude vertrouwde XP wist ik alles te vinden....quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:50 schreef SeaOfLove het volgende:
tezz have fun met je nieuwste speledingetje
En mijn nichtje heet ook geen Tezz met twee zz'enquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Da's lief.... maar ik heet Tessa he, geen Tes in het echt...
Waarmee Internet jij nu? Je telefoon-Internet abonnement was toch afgelopen?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:11 schreef SeaOfLove het volgende:
ohja het is windows 7 nu idd. gister 8er comp met W7 even gezeten, is wel ff wennen. Jij btw ook alle goeds voor 2010
Ons kleinkroost heeft lekker wel 2 zzten en 2ssen lekker puhquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:08 schreef Stereotomy het volgende:
En mijn nichtje heet ook geen Tezz met twee zz'en
Rijmt bijnaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ons kleinkroost heeft lekker wel 2 zzten en 2ssen lekker puh![]()
abo weer verlengdquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarmee Internet jij nu? Je telefoon-Internet abonnement was toch afgelopen?
En ik heb wel zo'n enorme hekel aan afwassen! Maar hij vindt het raar om het niet te doenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:31 schreef Duderella het volgende:
Isa, wat gezellig allemaal! (Behalve het afwassen)
Reden voor hem om die billen snel weer op te warmen, toch?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik word stiekem heel blij van RossAlleen heeft hij me met sneeuw bekogeld en daarna omver getrokken in de sneeuw
Nu heb ik echt ijskoude billen!
Koop een (mini)vaatwasser. Kan hij het er naar hartelust inzetten en uithalen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik heb wel zo'n enorme hekel aan afwassen! Maar hij vindt het raar om het niet te doen
quote:Het gevaarlijkste kruispunt van
Nederland is in de stad Groningen.Het
is het kruispunt Boterdiep en Korreweg,
meldt RTL Nieuws.De laatste 3 jaar zijn
daar 14 mensen gewond geraakt.Het
kruispunt staat bovenaan een lijst van
Rijkswaterstaat met 135 kruisingen
binnen de bebouwde kom,waar met enige
regelmaat ongevallen plaatsvinden.
Straks gebeurt het uitruimen 1x per weekquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:02 schreef Mirjam het volgende:
wij gaan er binnenkort ook 1 aanschaffen denk ik, we hebben allebei een klerehekel aan afwassen, soms staat het wel bijna een week..![]()
ik mag het niet hopenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Straks gebeurt het uitruimen 1x per week
Oeh! Nu snap ik waarom dat een kanswijk wordt genoemd! Veel kans op ongevallen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:03 schreef golfer het volgende:
Gefeliciteerd Groningers. Jullie hebben een prijs gewonnen.
bron TT:
[..]
is dat natte sneeuw of poedersneeuw?quote:
dichtquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:19 schreef borisz het volgende:
Vaatwasser pleit ik ook al jaren voor, maar voorlopig ben ik zelf nog de vaatwasser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |