Zovtytjesquote:
Ze zien er ook ze heerlijk uit. Zou ze Dove gebruiken?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:48 schreef Brainfish het volgende:
Ze zien er best wel aaibaar uit inderdaad.
Ik ga dat morgen eens uitproberen...quote:
deepartjequote:
Misschien doet ze aan titfucking. Dat zou ook kunnen.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:49 schreef guapo het volgende:
[..]
Ze zien er ook ze heerlijk uit. Zou ze Dove gebruiken?
Mja, maak alvast maar een topic.... BEN GESLAGE DOOR ME WIJV!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:50 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik ga dat morgen eens uitproberen...
Ze is zwanger, rambo, dat word je niet van titfucken.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:51 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Misschien doet ze aan titfucking. Dat zou ook kunnen.
Nee? Toch eens met mijn vrouw praten danquote:Op woensdag 30 december 2009 22:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ze is zwanger, rambo, dat word je niet van titfucken.
Misschien bij de wat oudere uitgezakte dames wel.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarom praten? Heeft ze een PM ban?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee? Toch eens met mijn vrouw praten dan
Dat kan natuurlijk dat de porieėn inmiddels zo ver open staan, dat ze sperma absorberen en via de bloedbaan naar de baarmoeder geleiden.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:54 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Misschien bij de wat oudere uitgezakte dames wel.
Captain obvious.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Of dat de tieten geneukt kunnen worden vanaf de knieėn wat de kans op fertilisatie bevordert.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk dat de porieėn inmiddels zo ver open staan, dat ze sperma absorberen en via de bloedbaan naar de baarmoeder geleiden.
Dan heb je er maar een paar maanden plezier van. Das ook nie veel.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:55 schreef guapo het volgende:
Ik heb het gevoel dat ze het erom doet.
De camera was wel heel erg gefocussed op haar tieten, zodat mannen zoals ik er erg afwezig van worden. En ik zat zo heerlijk naar de Lord of the Rings te kijken. Die film doet mij nu niets meer.
Ik hoef mij dus geen zorgen te maken als ik een vrouwtje vind met kleine tietjes. Zodra ze zwanger is krijgt ze ook grote tieten zoals Wendy van Dijk.
Precies!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:58 schreef Choad het volgende:
Lieve mensen als de pics uitblijven is dit topic rijp voor een slotje.
Dat is ook weer waar. Ik denk dat als die baby haar begint af te spenen dat het volume snel afneemt.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:59 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Dan heb je er maar een paar maanden plezier van. Das ook nie veel.
Geil EY!?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:04 schreef guapo het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou, het is toch niet meer normaal!!!!
quote:
Ik denk dat ze met d'r bonbini pak niet te scannen isquote:Op woensdag 30 december 2009 23:16 schreef guapo het volgende:
[..]
Wendy moet eens in de bodyscan op schiphol......![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |