Ik weet niet eens hoe dat ding er van binnen uitziet. Ik heb de hele rit m'n ogen dicht gehad.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:41 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar nadat ik er 1 keer in was geweest, ging ik daarna meteen 10 keer. Vind het sindsdien ook totaal niet eng meer.
Hoi Pluisquote:Op woensdag 30 december 2009 22:42 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Trollface zei dat ik hier moest zijn
Nee dit is 12+.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:42 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Het is al over, Lamon. is weg.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:42 schreef Pluis_Konijn het volgende:
sowiesoquote:Op woensdag 30 december 2009 22:43 schreef Siniti het volgende:
zomaar uit de donkere krochten komt die geweldenaar de lapo inpikken hoor ho ho ho wat een deksels boefje is het ook!
Hoho het zou nog lang onrustig blijven in de SCquote:Op woensdag 30 december 2009 22:43 schreef Siniti het volgende:
zomaar uit de donkere krochten komt die geweldenaar de lapo inpikken hoor ho ho ho wat een deksels boefje is het ook!
Trollface loog.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:42 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Daar dacht ik dus ook aanquote:Op woensdag 30 december 2009 22:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is al over, Lamon. is weg.
Like... weg weg?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Overal leuke lichtjesquote:Op woensdag 30 december 2009 22:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe dat ding er van binnen uitziet. Ik heb de hele rit m'n ogen dicht gehad.
WEG HIERquote:
Zo'n feest is het nog niet. Zo wel een mooi einde van het jaar zijn.quote:
Denk je dat je de enige bent? Net als in 1999.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:45 schreef Trollface. het volgende:
* Trollface. wacht op KLB SC #2010.
Ik ga lapohunten in deel 2009
Is dat nou een realdollquote:Op woensdag 30 december 2009 22:46 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
zouden jullie haar geven?
Jup.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:45 schreef Lakitu het volgende:
Wie heeft net die hans teeuwen film gezien op ned. 3? Die chick zou ik raken als de vuist van een boze god.![]()
Een neger.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:46 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar dat is te oud. Wat zeg ik, bejaard.
Waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:46 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Maar niet eentje met een lekke band en kapotte remmen!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:47 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren.![]()
Zegt men..
Sanna.quote:
Maar ik heb 1337-scriptsquote:Op woensdag 30 december 2009 22:47 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Denk je dat je de enige bent? Net als in 1999.
Picsquote:Op woensdag 30 december 2009 22:47 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Zegt men..
Zo heet die pop van Skylark. zijn foto.quote:
Nee, niet mijn typequote:Op woensdag 30 december 2009 22:46 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Pff wat een tijd moet daar ingezeten hebben zegquote:
Kan jij het hyvestruukje ook? Wat cute.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zo heet die pop van Skylark. zijn foto.
Nee, hoor, ik wacht op het antwoord van Zargon,,,en verder heb ik nog even niets te melden, buiten YouTube filmojes waarvan sommige users het stoer vinden om te vertellen dat ze ze NIET gaan bekijken, omdat ze internet zo onbelangrijk vinden om dat even te melden, dus dat heeft ook geen zin.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, bazig he.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kan jij het hyvestruukje ook? Wat cute.
Daarom haal ik ook de lapo.quote:
De Koningin.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:47 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Zegt men..
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, hoor, ik wacht op het antwoord van Zargon,,,en verder heb ik nog even niets te melden, buiten YouTube filmojes waarvan sommige users het stoer vinden om te vertellen dat ze ze NIET gaan bekijken, omdat ze internet zo onbelangrijk vinden om dat even te melden, dus dat heeft ook geen zin.
Bazinnig zelfs.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:52 schreef Skylark. het volgende:
291 Pink Floyd : Money
292 Temptations : Papa was a Rolling Stone
293 Bruce Springsteen : Born in the USA![]()
Wat ie in die laatste seconde ook zegtquote:Op woensdag 30 december 2009 22:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Pff wat een tijd moet daar ingezeten hebben zeg
Die zou Chucky cheese mij nog uitleggen. Maar telkens vergeten.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kan jij het hyvestruukje ook? Wat cute.
Dit is al een tijdje aan de gang. Dat weet jij ook wel. Ze accepteren hier (uiteindelijk) iedereen. Kan in het begin wat moeilijk gaan, maar uiteindelijk kan je hier gewoon meeposten. Ik hoef jou niet uit te leggen waarom er heftig gereageerd wordt, dan weet jij ook wel.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar is dat terecht, voor een stel pubers (en ik wil ze niet allemaal over 1 kam scheren, er zitten uitzonderingen tussen) om zo heftig te reageren?
Nee. Maar ik zou schijnheilig zijn als ik zou zeggen dat ik het nooit heb gedaan. Op een gegeven moment is het wel genoeg en komt het er allemaal feller uit. Het hoort niet, maar ik kan het begrijpen.quote:Zijn ziekteverwensingen normaal?
Nee. Dat kan echt achterwege blijven.quote:Is het okee om zogenaamd af spreken om iemand in elkaar te gaan slaan?
Ja, maar je kan daar iets meer bescheiden mee zijn. Persoonlijk hou ik zulke dingen voor mijzelf, dat hoeft verder niemand te weten. Je hebt vast goede bedoelingen, maar de manier waarop jij dit uit komt verkeerd over. Je hoeft zulke dingen niet steeds te vermelden. Loop er niet mee te koop. Dat siert je niet.quote:Jij weet wat ik met dat Kivatopic heb gedaan als je alle posts leest, samen met DM, ETA, SeLang en vele anderen, dus is het terecht om mijn moeite daarvoor belachelijk te maken?
Internet is misschien onbelangrijk, maar iedereen wil het laatste woord hebben. De vraag is eerder waarom hij je sneu vindt. Waarom heeft hij de behoefte om dat te uiten over jou, terwijl er zoveel andere posters op dit forum zijn. En niet alleen hij, maar anderen doen het ook. Internet mag onbelangrijk zijn, maar dat is geen vrijbrief om mensen over je heen te laten lopen.quote:Is het van Skylark terecht om mij als sneue user te gaan quoten terwijl internet zo onbelangrijk is?
Als je zo gaat vingerwijzen, kan jouw gedrag net zo goed teruggekoppeld worden aan jou. Is het terecht dat je de mensen hier zit op te fokken en zit uit te lokken onder het mom van sarcasme?quote:Is het terecht dat pubers niet verantwoordelijk gesteld hoeven te worden voor hun gedrag, omdat het nu eenmaal pubers zijn?
Als ik het goed heb, zou je hier niet meer posten. Het probleem zou toen opgelost zijn, maar jij en anderen liepen elkaar steeds op te zoeken. Jij vindt het leuk om zo tegendraads te zijn. Het heeft niets met langer meelopen te maken. Feit is dat dit hun stekje is en dat jij er later bij bent gekomen. En een saillant detail is dat je het niet alleen met mensen uit deze SC een probleem hebt, maar verspreid over het hele forum reageren mensen op dezelfde manier.quote:Het makkelijke antwoord zou zijn, laat ze toch en post hier niet meer, maar ik loop wat langer mee dan dit soort users, dus is dat dan een goede raad, of een eerlijk salomonsoordeel?
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar niet eentje met een lekke band en kapotte remmen!
zarGonquote:Op woensdag 30 december 2009 22:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit is al een tijdje aan de gang. Dat weet jij ook wel. Ze accepteren hier (uiteindelijk) iedereen. Kan in het begin wat moeilijk gaan, maar uiteindelijk kan je hier gewoon meeposten. Ik hoef jou niet uit te leggen waarom er heftig gereageerd wordt, dan weet jij ook wel.
[..]
Nee. Maar ik zou schijnheilig zijn als ik zou zeggen dat ik het nooit heb gedaan. Op een gegeven moment is het wel genoeg en komt het er allemaal feller uit. Het hoort niet, maar ik kan het begrijpen.
[..]
Nee. Dat kan echt achterwege blijven.
[..]
Ja, maar je kan daar iets meer bescheiden mee zijn. Persoonlijk hou ik zulke dingen voor mijzelf, dat hoeft verder niemand te weten. Je hebt vast goede bedoelingen, maar de manier waarop jij dit uit komt verkeerd over. Je hoeft zulke dingen niet steeds te vermelden. Loop er niet mee te koop. Dat siert je niet.
[..]
Internet is misschien onbelangrijk, maar iedereen wil het laatste woord hebben. De vraag is eerder waarom hij je sneu vindt. Waarom heeft hij de behoefte om dat te uiten over jou, terwijl er zoveel andere posters op dit forum zijn. En niet alleen hij, maar anderen doen het ook. Internet mag onbelangrijk zijn, maar dat is geen vrijbrief om mensen over je heen te laten lopen.
[..]
Als je zo gaat vingerwijzen, kan jouw gedrag net zo goed teruggekoppeld worden aan jou. Is het terecht dat je de mensen hier zit op te fokken en zit uit te lokken onder het mom van sarcasme?
[..]
Als ik het goed heb, zou je hier niet meer posten. Het probleem zou toen opgelost zijn, maar jij en anderen liepen elkaar steeds op te zoeken. Jij vindt het leuk om zo tegendraads te zijn. Het heeft niets met langer meelopen te maken. Feit is dat dit hun stekje is en dat jij er later bij bent gekomen. En een saillant detail is dat je het niet alleen met mensen uit deze SC een probleem hebt, maar verspreid over het hele forum reageren mensen op dezelfde manier.
De oplossing is makkelijk, maar mensen zijn koppig.
godskolere manquote:Op woensdag 30 december 2009 22:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit is al een tijdje aan de gang. Dat weet jij ook wel. Ze accepteren hier (uiteindelijk) iedereen. Kan in het begin wat moeilijk gaan, maar uiteindelijk kan je hier gewoon meeposten. Ik hoef jou niet uit te leggen waarom er heftig gereageerd wordt, dan weet jij ook wel.
[..]
Nee. Maar ik zou schijnheilig zijn als ik zou zeggen dat ik het nooit heb gedaan. Op een gegeven moment is het wel genoeg en komt het er allemaal feller uit. Het hoort niet, maar ik kan het begrijpen.
[..]
[..]
Ja, maar je kan daar iets meer bescheiden mee zijn. Persoonlijk hou ik zulke dingen voor mijzelf, dat hoeft verder niemand te weten. Je hebt vast goede bedoelingen, maar de manier waarop jij dit uit komt verkeerd over. Je hoeft zulke dingen niet steeds te vermelden. Loop er niet mee te koop. Dat siert je niet.
[..]
Internet is misschien onbelangrijk, maar iedereen wil het laatste woord hebben. De vraag is eerder waarom hij je sneu vindt. Waarom heeft hij de behoefte om dat te uiten over jou, terwijl er zoveel andere posters op dit forum zijn. En niet alleen hij, maar anderen doen het ook. Internet mag onbelangrijk zijn, maar dat is geen vrijbrief om mensen over je heen te laten lopen.
[..]
Als je zo gaat vingerwijzen, kan jouw gedrag net zo goed teruggekoppeld worden aan jou. Is het terecht dat je de mensen hier zit op te fokken en zit uit te lokken onder het mom van sarcasme?
[..]
Als ik het goed heb, zou je hier niet meer posten. Het probleem zou toen opgelost zijn, maar jij en anderen liepen elkaar steeds op te zoeken. Jij vindt het leuk om zo tegendraads te zijn. Het heeft niets met langer meelopen te maken. Feit is dat dit hun stekje is en dat jij er later bij bent gekomen. En een saillant detail is dat je het niet alleen met mensen uit deze SC een probleem hebt, maar verspreid over het hele forum reageren mensen op dezelfde manier.
Je wil niet weten hoeveel pm's ik krijg met Fokkers die mij vragen of ik even het truukje wil toepassen op een foto hequote:Op woensdag 30 december 2009 22:52 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Die zou Chucky cheese mij nog uitleggen. Maar telkens vergeten.
Daar houd ik je aan, mijn PM-box staat altijd open.quote:
Hier heeft ook wat tijd in gezetten.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
say wutquote:
True luv dat je mij jouw wijze ook hebt uitgelegd. Nu ken ik er twéé.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel pm's ik krijg met Fokkers die mij vragen of ik even het truukje wil toepassen op een foto he![]()
Ik vraag me echt af wie dat aan iedereen door heeft zitten vertellen
Je neemt het laatste stukje van de link.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:52 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Die zou Chucky cheese mij nog uitleggen. Maar telkens vergeten.
Ja, was ik net met m'n hoofd mee aan 't hopsen, houdt het ineens op.quote:
Voor die mensen een:quote:Op woensdag 30 december 2009 22:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel pm's ik krijg met Fokkers die mij vragen of ik even het truukje wil toepassen op een foto he![]()
Whehe, ik dacht eerst dat het met TinEye ging, maar dat bleekquote:Op woensdag 30 december 2009 22:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
Size=large is niet nodig dushi.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je neemt het laatste stukje van de link.
http://94.100.121.23/4141(...)14122549_5_qQLN.jpeg
Hier is dat "414122549_5_qQLN".
En dan moet je _5_ weghalen. Dus zo "414122549qQLN_1" en dan moet je dat pasten achter: media id=.
DUS
[media id=414122549qQLN size=large]
ZO.
Ik zal het doorgeven.quote:
Dankje WDquote:Op woensdag 30 december 2009 22:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En dan moet je _5_ weghalen. Dus zo "414122549qQLN_1" en dan moet je dat pasten achter: media id=.
DUS
ZO.
Bedankt voor een inhoudelijk antwoord.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Snap het nog steeds niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
DUS
ZO.
Ja, lul, ik klik altijd op mijn eigen foto en dan verander ik het pas.quote:
Maisnon!quote:
Het stukje tussen de laatste / en .jpg knip je weg en dan de lage streepjes + het cijfertje middenin. En dan moet je gewoon doen wat er staat.quote:
Kom op Lamon, dat kan beter. Het is niet de eerste keer dat iemand je op een normale, nette manier aanspreekt/toespreekt en je trekt je er nooit wat van aanquote:Op woensdag 30 december 2009 22:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Bedankt voor een inhoudelijk antwoord.
Op sommige punten heb je gewoon gelijk, en zal ik er ook over nadenken. Echt tof dat je een goede inhoudelijke reactie durft te geven, dan ben ik ineens ook veel bescheidener.
snel dan, ik ga zo wegquote:
Wij gaan daten.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat is datquote:
Wat is er allemaal aan de hand?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kom op Lamon, dat kan beter. Het is niet de eerste keer dat iemand je op een normale, nette manier aanspreekt/toespreekt en je trekt je er nooit wat van aan
Ik wil daarmee verder niet zeggen dat je dat niet zou moeten doen ofzo, maar gewoon... Je luistert toch niet
Lamon vs KLB SC - deel #2853503164.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:02 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Wat is er allemaal aan de hand?
nee hoor ben nieuwsgierig
Ben je zo blij?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:02 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Extreme blijheid met wiebel wabbel ofzo.
Ja dat moet je in je reageervakje op hyves doen.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:01 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik snap dat media id dingens niet.
Ik heb geen idee, mn film is net afgelopen, dus ik weet net zoveel als jijquote:Op woensdag 30 december 2009 23:02 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Wat is er allemaal aan de hand?
nee hoor ben nieuwsgierig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |