Succes in de kou!! Wel warm aankleden hoor.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:21 schreef Berkery het volgende:
Ik ga de hond maar uitlaten, ben ik nog op tijd terug voor Marco Borsato![]()
Tis wat onder de plak zittenquote:Op woensdag 30 december 2009 23:21 schreef Berkery het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Prachtig nummer voor tussen 2000 en 1900.
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:21 schreef peaceman het volgende:
Prachtig nummer voor tussen 2000 en 190099.
Misschien wel, maar ik vind dat diep gevoosde stem geluid wel mooi bij de verhalen van de luisteraars passen. Brengt tenminste wat sfeer eringquote:Op woensdag 30 december 2009 23:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind 'm juist kut. Lult véél te veel.
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:21 schreef Berkery het volgende:
![]()
Hij breekt veel nummers af, absoluut minpunt wat mij betreft.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik vind dat diep gevoosde stem geluid wel mooi bij de verhalen van de luisteraars passen. Brengt tenminste wat sfeer ering
Zal wel geboycot zijn door Radio 2 in de keuzelijst?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:24 schreef Chiappucci het volgende:
Waarom in hemelsnaam staat 'De Neus Umhoeg' er eigenlijk niet in van Rowwen Heze?![]()
Die stond vorig jaar nog 300 ofzo.
Nee toevallig niet op gestemd, mijn lijstje is als volgt:quote:Op woensdag 30 december 2009 23:20 schreef Wickedangel het volgende:
Stemt heel Limburg op onze Limburgse vrienden?
quote:Dit zijn jouw favorieten uit de lijst
1 Animals - House of the rising sun
2 Billy Joel - Piano man
3 Black Sabbath - Paranoid
4 Bruce Springsteen - Born to run
5 Bruce Springsteen - The river
6 Cure - A forest
7 Deep Purple - Child in time
8 Dire Straits - Brothers in arms
9 Jefferson Airplane - White rabbit
10 Jimi Hendrix Experience - Hey Joe
11 Jimi Hendrix Experience - The wind cries mary
12 Joy Division - Love will tear us apart
13 Led Zeppelin - Whole lotta love
14 Pink Floyd - Shine on you crazy diamond
15 Queen - These are the days of our lives
Dit zijn jouw vrije keuzes
1 Jimi Hendrix - Voodoo Child
2 Pearl Jam - Black
3 Janis Joplin - Cry Baby
4 Janis Joplin - Try (Just A Little Bit Harder)
5 Bruce Springsteen - Meeting Across The River
Die heb ik wel gelezenquote:Op woensdag 30 december 2009 23:23 schreef peaceman het volgende:
Mijn column wel?
Hoe weet jij datquote:Op woensdag 30 december 2009 23:23 schreef ThunderChild het volgende:
![]()
![]()
Je bent gek, het is toch haar hond ??![]()
Qua intro of qua einde? vooral qua intro, volgens mij. Hij is trouwens lang niet de enige die `t doet.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hij breekt veel nummers af, absoluut minpunt wat mij betreft.
The extended version van Voodoo child?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee toevallig niet op gestemd, mijn lijstje is als volgt:
[..]
Moet je eerst een leren spellenquote:
Ik ben vanmiddag ook aan de dood ontsnapt, zat ineens midden in een soort van moderne Wild West versie:quote:Op woensdag 30 december 2009 23:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
Aan dood ontsnapt bij lawinepijl (foto's)
Beide... superslecht vind ik dat... maak er dan een grap over, zoals Rob dat doet...quote:Op woensdag 30 december 2009 23:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Qua intro of qua einde? vooral qua intro, volgens mij. Hij is trouwens lang niet de enige die `t doet.
Ach, wat je maar ontsnappen noemt . . .quote:Op woensdag 30 december 2009 23:25 schreef Nizno het volgende:
Aan dood ontsnapt bij lawinepijl (foto's)
Mijn column is verre van onzin...quote:Op woensdag 30 december 2009 23:25 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Die heb ik wel gelezen
Maar de FP heeft tegenwoordig zo'n hoog GS/Onzin en ander pulp gehalte, dus dat laat ik voor wat het is . . .![]()
Heb ik niet erbij vermeld, maar dat zou uiteraard wel tof zijnquote:Op woensdag 30 december 2009 23:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
The extended version van Voodoo child?
het is natuurlijk een bericht door Stefan zelf gemaakt he...quote:Op woensdag 30 december 2009 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag ook aan de dood ontsnapt, zat ineens midden in een soort van moderne Wild West versie:
Twee overvallers van bakkerij opgepakt
Hij heeft vanavond menig intro verneukt door inhoudsloos gewauwelquote:Op woensdag 30 december 2009 23:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Qua intro of qua einde? vooral qua intro, volgens mij. Hij is trouwens lang niet de enige die `t doet.
Dat is de beste versie! 15 minutenquote:Op woensdag 30 december 2009 23:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heb ik niet erbij vermeld, maar dat zou uiteraard wel tof zijn
Ik ben alwetend (plus dat je username een gigantische giveaway is)quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:29 schreef Nizno het volgende:
was vanavond even bij de buren.. karaoke ding testen... Hebben we een paar kerstnummers gezongen.. waarin veel sneeuwwensen voor kwamen.. Nu sneeuwt t... Krijg ik krabbel op hyves dat we beter wat anders hadden kunnen zingen
Dat van mij niet, zat ineens klem tussen politieauto's en rennende figuren met een pistool.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
het is natuurlijk een bericht door Stefan zelf gemaakt he...
Stuur maar hierheenquote:
t sneeuwt hier weer flink.. dit heb ik liever morgen rond 12 uur.. dat geen gek meer naar buiten gaat te knallenquote:Op woensdag 30 december 2009 23:31 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
[..]
![]()
![]()
Van mij mag die sneeuw wegblijven![]()
![]()
Je dacht dat ze jou moesten hebben??quote:Op woensdag 30 december 2009 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat van mij niet, zat ineens klem tussen politieauto's en rennende figuren met een pistool.
Schrok wel eventjes...
"Eventjes"????quote:Op woensdag 30 december 2009 23:31 schreef MadMaster het volgende:
Dat van mij niet, zat ineens klem tussen politieauto's en rennende figuren met een pistool.
Schrok wel eventjes...
Het sneeuwt hier gelukkig nog nietquote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
t sneeuwt hier weer flink.. dit heb ik liever morgen rond 12 uur.. dat geen gek meer naar buiten gaat te knallen
bikkel.. dat je maar eventjes schrok.. ik zou harder geschrokken zijn.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schrok wel eventjes...
oke oke dan mag t bij jullie droog blijvenquote:Op woensdag 30 december 2009 23:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het sneeuwt hier gelukkig nog niet![]()
[..]we hebben heel erg mooi vuurwerk!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |