Bij nader inzien ook niet zo gek, het is naar Japanse maatstaven een provinciestadje op Hokkaido.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:40 schreef Leatherface het volgende:
ik moet eerlijk toegeven dat ik voor ik te horen kreeg dat ze dit WK daar gaan houden, nog nooit van Obihiro heb gehoord.
Maar waarom zou hij meedoen? Hij kan beter rust nemen als voorbereiding op de OS. Daar is hij, als 8e(?), al voor geplaatst volgens het overzicht op teletekst. Enneh voorlopige deelnemers/deelneemsters namens ons landje: http://www.sportweek.nl/s(...)_Oranje_op_WK_sprint (Ook namen van de meiden.) NK sprint zorgt nog voor aanvulling.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:24 schreef franklop het volgende:
Smeekens doet pas mee als hij zich plaatst voor WK, dat moet eerst maar eens gebeuren
Nee hoor, een week later.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:06 schreef Barca het volgende:
Het toernooi begint zaterdag a.s. om 11:00 uur.
Davis iig niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:03 schreef Leatherface het volgende:
Doet Davis mee? En Kyu Hyuk Lee?
You 're right!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee hoor, een week later.
16 en 17 januari 2010.
Volgende week is het EK.
Inderdaad.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:10 schreef Barca het volgende:
You 're right!Ik doelde op het NK sprint in Kardinge. Da's wel a.s. zaterdag.
Omdat hij toch alleen maar een 500m rijdt. En het is 2 keer een 500m op 1 dag, waarbij Smeekens de tweede race altijd wat minder is. Met een WK sprint van 4 afstanden in 2 dagen inclusief 1000m bouwt ie misschien wat meer hardheid op. Aldus Jac Orie.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:17 schreef Barca het volgende:
Waarom Smeekens, geplaatst voor de OS, wél meedoet snap ik eigenlijk niet.
Oh. Okay. Jac weet wel wat goed is. Tijdens het okt hebben ze het geloof ik wel aardig gedaan.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:49 schreef Montov het volgende:
[..]
Omdat hij toch alleen maar een 500m rijdt. En het is 2 keer een 500m op 1 dag, waarbij Smeekens de tweede race altijd wat minder is. Met een WK sprint van 4 afstanden in 2 dagen inclusief 1000m bouwt ie misschien wat meer hardheid op. Aldus Jac Orie.
Zodat je kan beslissen of het de moeite wel is om 's nachts uit je bed te stappen?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:36 schreef rubbereend het volgende:
Ben benieuwd naar het deelnemersvedld
Daar kan ik kort over zijn: Neen, dat is het nietquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:13 schreef Montov het volgende:
[..]
Zodat je kan beslissen of het de moeite wel is om 's nachts uit je bed te stappen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |