Wat is de activiteit?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:12 schreef Maxs het volgende:
Ik had dus ergens gehoord dat er een wet is die zegt dat school je niet mag dwingen tot een activiteit waarbij je permanente lichamelijke schade op kan lopen, klopt dit?
Zo ja, kan iemand mij een link geven naar een website waar dit op vermeld staat?
Ik heb al een tijd gezocht maar ik kon het niet vinden, vandaag dat ik het hier vraag.
quote:Geeft de aangever geen voornamen op, of worden deze alle geweigerd zonder dat de aangever ze door een of meer andere vervangt, dan geeft de ambtenaar ambtshalve het kind een of meer voornamen, en vermeldt hij uitdrukkelijk in de akte dat die voornamen ambtshalve zijn gegeven.
quote:Ieder heeft, behoudens bij of krachtens de wet te stellen beperkingen, recht op onaantastbaarheid van zijn lichaam.
Nee! je zal naar je gymlessen moeten, helaas. Leuk geprobeerdquote:Op woensdag 30 december 2009 22:12 schreef Maxs het volgende:
Ik had dus ergens gehoord dat er een wet is die zegt dat school je niet mag dwingen tot een activiteit waarbij je permanente lichamelijke schade op kan lopen, klopt dit?
Zo ja, kan iemand mij een link geven naar een website waar dit op vermeld staat?
Ik heb al een tijd gezocht maar ik kon het niet vinden, vandaag dat ik het hier vraag.
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:34 schreef Barcaconia het volgende:
Volgende week gewoon sportdag, knul.![]()
Wat zij zeggen ^^quote:Op woensdag 30 december 2009 22:34 schreef Lort het volgende:
Nee! je zal naar je gymlessen moeten, helaas. Leuk geprobeerd
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:56 schreef Maxs het volgende:
Ik heb geen sportdag meer, maar ik heb inderdaad gym in de ochtend, dan blijf ik liever slapen.
Van voor en achter, dubbeljoy.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:59 schreef nikky het volgende:
En duw er dan een tampon in welke is gedrenkt in vodka.
Ik zie het nu pas.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:34 schreef Maharbal het volgende:
Wellicht dat je art. 11 Grondwet bedoelt:
[..]
Gedraag je dan ook eens als een vent.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:06 schreef Maxs het volgende:
Jammer dat ik het er alleen aan de achterkant in zou kunnen doen ;_;
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Gedraag je dan ook eens als een vent.
Wen er maar aan jongen. Of ga je later ook elke dag je baas bellen dat je niet komt werken, omdat je blijvend letsel kan overhouden aan de autorit?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:10 schreef Maxs het volgende:
Vroeg opstaan gaat mijn mannelijkheid te boven.
overreden door een busquote:Op donderdag 31 december 2009 00:37 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Wen er maar aan jongen. Of ga je later ook elke dag je baas bellen dat je niet komt werken, omdat je blijvend letsel kan overhouden aan de autorit?
Uiteraard alleen als de letsel een zekerheid is. Met zulke kansen heb je elke dag in het leven te maken, dus dan gaat het niet op. Maar als jouw gymleraar zegt spring van het 20meter hoge dak af om je poten te breken, dan heb je er misschien iets aan.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:06 schreef Maxs het volgende:
Jammer dat ik het er alleen aan de achterkant in zou kunnen doen ;_;
[..]
Ik zie het nu pas.
Zou je hiermee alles kunnen weigeren wat (blijvend) letsel op zou kunnen leveren? En niet als ongeluk, dat kan altijd gebeuren.
Tsjonge jonge jonge....quote:Op donderdag 31 december 2009 00:10 schreef Maxs het volgende:
Vroeg opstaan gaat mijn mannelijkheid te boven.
Ik ging in Mei 1940 rechtstreeks van de Grebbeberg naar Rotterdam voor een proefwerk. Bleek niet nodig achteraf, maar toch...quote:Op donderdag 31 december 2009 01:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tsjonge jonge jonge....
Vroegah ging ik rechtstreeks vanuit de kroeg naar werk/school, zonder te piepen en zonder briefje van mijn moeder....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |