Wat heb je? Griepje?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:09 schreef GenusButeo het volgende:
Het ligt dus niet aan jou, Min-e. Er is hier sprake van een verveel-pandemie.
Ik snap wat je bedoelt, ja. Ik verveel me ook te pletter. Maar dat komt omdat ik nog moet uitzieken.
Ik ben een newbie, een n00b.quote:
QFTquote:Op donderdag 31 december 2009 00:11 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik ben een newbie, een n00b.
[ afbeelding ]
Ja.quote:
Ja... The wonders of Google.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
QFT
Je leer het wel, die forum slang.
Beetje a la "singin in the rain". Kan je idd misschien beter alleen in de zomer doen.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:14 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja.Da's m'n eigen schuld. Ik kleed me altijd heel dun. En op de één of andere manier vind ik het leuk om in de regen rond te lopen. Melodramatisch, hè.
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:20 schreef Min-e het volgende:
[..]
Beetje a la "singin in the rain". Kan je idd misschien beter alleen in de zomer doen.
Ik hoop dat Emel maar snel er weer is, kan ze ons genezen van onze rare gewoontes.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:28 schreef GenusButeo het volgende:
[..]Dat doe ik nog net niet.
Ah. Delightful summer rain.
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:34 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik hoop dat Emel maar snel er weer is, kan ze ons genezen van onze rare gewoontes.
Aaand we have a winner!quote:
das best raarquote:Op donderdag 31 december 2009 00:35 schreef Ayca het volgende:
Ik ben een beetje raar, in de zomer kleed ik me redelijk dik en in de winter dun
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:39 schreef GenusButeo het volgende:
[..]Handig hè, zo'n zielenknijper in ons midden.
Waarom vind ik het niet raar dat jij Ali heetquote:Op donderdag 31 december 2009 00:39 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Aaand we have a winner!Sherlock Holmes!
Das ook raar, ik heb het altijd koud.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:41 schreef GenusButeo het volgende:
Inderdaad. Ik ben op z'n minst nog consistent, ik kleed me altijd dun.
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:44 schreef Burakius het volgende:
Als ik bij de meet wil komen, moet ik zorgen dat ik keihard ben afgetraind en dat ik alle vormen en soorten van martial arts etc. ken, om alle klappen te kunnen ontwijken.
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:44 schreef Burakius het volgende:
Als ik bij de meet wil komen, moet ik zorgen dat ik keihard ben afgetraind en dat ik alle vormen en soorten van martial arts etc. ken, om alle klappen te kunnen ontwijken.
Wtf, ik ben juist de ijsbreker, en ik kan een pispaal vormen voor als er geen gesprekken meer zijn.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:47 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, denk ik. Misschien zal iedereen je gewoon negeren?
De boze blikken ontwijkenquote:
Geen flauw idee. You tell me.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:46 schreef Burakius het volgende:
[..]
Waarom vind ik het niet raar dat jij Ali heet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |