Hahaquote:Op woensdag 30 december 2009 23:33 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Zie je, je begrijpt wel wat ik bedoel!Feyk Azeri degilsin, bizdensin iste.
Helaas wel.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Wow. Emel studeert weer (wat?) en Trigger leeft nog, ondanks dat ik 'm laatst zocht op msn maar niet kon vinden.
Ik moet vaker op FOK! komen, blijkbaar.
Komt wel goed.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
HahaIk begrijp wel wat maar lang niet alles
Je moet me dan ook niet verwijderen.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Wow. Emel studeert weer (wat?) en Trigger leeft nog, ondanks dat ik 'm laatst zocht op msn maar niet kon vinden.
nee hoorquote:
Jou heb ik niet eerder hier gezien. Halloquote:Op woensdag 30 december 2009 23:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Was een grap he.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:44 schreef Min-e het volgende:
Emel wat vond jij van de meet met trigger?
Hij kwam met![]()
Vond jij hem wel aardig? Als ie niet zo aardig is, mag je dat ook via pm zeggen hoor.
Ali topu at. Ali topu tut.quote:
Nu ik zo nadenk, dit gevoel komt me bekend voor. Heb ik wel vaker, voor oud en nieuw. ( Ook voor mijn verjaardag trouwens).quote:
Zullen we dat gevoel hier aan een gedetailleerde analyse onderwerpen?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:02 schreef Min-e het volgende:
[..]
Nu ik zo nadenk, dit gevoel komt me bekend voor. Heb ik wel vaker, voor oud en nieuw. ( Ook voor mijn verjaardag trouwens).
Misschien moet ik in therapie.
Ola. Ik kom hier ook zelden, alleen als ik me, zoals nu, heel erg verveelquote:Op woensdag 30 december 2009 23:47 schreef Min-e het volgende:
[..]
Jou heb ik niet eerder hier gezien. Hallo
bahhh mijn gevoel, ken jij dat niet?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:04 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Zullen we dat gevoel hier aan een gedetailleerde analyse onderwerpen?
Jij ook bedankt..quote:Op donderdag 31 december 2009 00:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ola. Ik kom hier ook zelden, alleen als ik me, zoals nu, heel erg verveel.
Dat laatste komt erg bekend voor.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ola. Ik kom hier ook zelden, alleen als ik me, zoals nu, heel erg verveel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |