quote:Op woensdag 30 december 2009 22:45 schreef LoppenTop het volgende:
Stilstaan of niks doen is natuurlijk heel dicht bij 'niet zijn' oftewel absolute 'niet bestaan' of zo gezegd de dood. Vandaar dat stilstand en niks doen zorgt voor verveling. Dit omdat men diep van binnen niet wil denken of geconfronteerd worden aan deze vorm van (niet)bestaan.
Daardoor zorgen bezigheden ervoor dat je afstand neemt van deze dood of einde.
Maar je zou ook kunnen denken dat de dood geen echte dood is maar een verandering in het bewustzijn. Dus dat je gewoon gaat voortleven in een ander vorm van 'zijn', alleen mis je een fysiek lichaam. Maar je bent dan wel vrijer, want je lichaam in deze vorm is een soort kooi die je geest vastbind aan dit fysieke maar o zo beperkte dimensie en tijd.
Dan is de dood geen 'niet bestaan' maar een verandering van leven en dan is het ook niet zo eng meer.
De volgende uitdaging is dan wat je te wachten staat in die vorm van bestaan en wat te doen om daar goed terecht te komen.
lijkt me wel leuk, ama soz vermeyim, belofte maakt schuld namelijkquote:Op woensdag 30 december 2009 22:51 schreef Emel het volgende:
[..]
Lijkt het je leuk om met zn drieen wat te gaan drinken?
Daar neem ik genoegen mee. Leuk! ik ga het regelen.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:55 schreef Slayage het volgende:
[..]
lijkt me wel leuk, ama soz vermeyim, belofte maakt schuld namelijk
ik ga dat eerst effe natrekken danquote:Op woensdag 30 december 2009 23:00 schreef Emel het volgende:
oh, slayage, ik ben irl best aardig. Vraag het maar aan scorp
Haha is dat je strategie, zeggen dat je aardig bent.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:00 schreef Emel het volgende:
oh, slayage, ik ben irl best aardig. Vraag het maar aan scorp
misschien helpt hetquote:Op woensdag 30 december 2009 23:12 schreef Min-e het volgende:
[..]
Haha is dat je strategie, zeggen dat je aardig bent.
maar dat wisten wel al, hoewel ze wel wat scherpe kantjes heeftquote:Op woensdag 30 december 2009 23:12 schreef Min-e het volgende:
[..]
Haha is dat je strategie, zeggen dat je aardig bent.
Ik heb Emel irl ontmoetquote:Op woensdag 30 december 2009 23:14 schreef Min-e het volgende:
Zijn er nooit ander meets geweest tussen mensen? Niemand heeft ooit iemand irl ontmoet?
genus met borte las ik nog emel met scorp dusquote:Op woensdag 30 december 2009 23:14 schreef Min-e het volgende:
Zijn er nooit ander meets geweest tussen mensen? Niemand heeft ooit iemand irl ontmoet?
ik ook, dan blijf jij als enige over, schijterd!quote:Op woensdag 30 december 2009 23:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
genus met borte las ik nog emel met scorp dus
Klopt. Ik ken Borte wel van voor de Fok!-saga.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
genus met borte las ik nog emel met scorp dus
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:22 schreef Min-e het volgende:
[..]
ik ook, dan blijf jij als enige over, schijterd!
ik word gepestquote:
Az ne gayirirsan.quote:
Niet veel, verveel me een beetjequote:
Zie je, je begrijpt wel wat ik bedoel!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |