quote:Op woensdag 30 december 2009 20:42 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Met je rubberen legolas puntoren en hobbit sloffen!
Doet me allemaal denken aan dat plaatje wat ik gister postte.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:42 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Bwehequote:Op woensdag 30 december 2009 20:42 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik wel, ze is een slet, en zat in de Burcht in Leiden te tongen met iemand die geen redacteur was van de Quote, en grappigheid volgde, en ze heeft haar tieten laten vergroten.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:38 schreef Skylark. het volgende:
Zouden jullie Georgina Verbaan geven?
Lamon. als dit sarcastisch moet overkomen heeft het gefaald. Het is dat ik het even opmerk voor je morgen weer overal onderuit probeer te komen.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik wel, ze is een slet, en zat in de Burcht in Leiden te tongen met iemand die geen redacteur was van de Quote, en grappigheid volgde, en ze heeft haar tieten laten vergroten.
Maar wat boeit dat jou dan, als homoseksuele man? Is het zo'n soort Albert Verlinde interesse ofzo?
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik wel, ze is een slet, en zat in de Burcht in Leiden te tongen met iemand die geen redacteur was van de Quote, en grappigheid volgde, en ze heeft haar tieten laten vergroten.
Maar wat boeit dat jou dan, als homoseksuele man? Is het zo'n soort Albert Verlinde interesse ofzo?
Ajuuu met een duuuquote:
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kan jij niet godverdomme nou niet een keer opflikkeren. Ik wordt er echt stront ziek van elke keer met die kut opmerkingen van je. Ik moet er niet op in gaan. Maar dat is hetzelfde als met de waterpokken, je moet niet krabben als het jeukt, maar godverdomme soms doe je het toch. Flikker toch alsjeblieft op.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik wel, ze is een slet, en zat in de Burcht in Leiden te tongen met iemand die geen redacteur was van de quote, en grappigheid volgde, en ze heeft haar tieten laten vergroten.
Can I get an amen?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:46 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Kan jij niet godverdomme nou niet een keer opflikkeren. Ik wordt er echt stront ziek van elke keer met die kut opmerkingen van je. Ik moet er niet op in gaan. Maar dat is hetzelfde als met de waterpokken, je moet niet krabben als het jeukt, maar godverdomme soms doe je het toch. Flikker toch alsjeblieft op.![]()
Amen, sister.quote:
Ik ben inderdaad gewoon geïnteresseerd in haar karakter, en ik zou haar dolgraag eens interviewen. Ik ben benieuwd naar Georgina's gedachtegangen en haar theorieën voor het leven.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Welnee, da's sarcasme, net als baarden, het een ding.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Je doet wel echt falende pogingen, Lamon..
Ik snap alleen nooit zijn sarcasme. Maar dat zal wel komen omdat ik niet uit de Randstad kom.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:48 schreef Allure_ het volgende:
Ik vind Lamon. altijd wel een goede inbreng hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |