Slaan blijkt de enige oplossing te zijn dezer tijden.quote:
nikkuh, je flasht mijquote:Op woensdag 30 december 2009 20:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Slaan blijkt de enige oplossing te zijn dezer tijden.
Schoppen mag ook hoor.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:36 schreef o.us het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:42 schreef daftme het volgende:
Ga niet huilen.
Die is nu weg, dus ben je het volledig met hem eens.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:48 schreef STRAWxBARRY het volgende:
Ik was het met je eens tot ik die ant-klacht las
Nivi lag in osso, ik moest witte do maken, dan neem je die nivi niet mee.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:40 schreef Jahr00n het volgende:
Steek de volgende keer zo'n engerd neer met je nivi dan.
In grote lijnen wel ja.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die is nu weg, dus ben je het volledig met hem eens.
Sorry, ik was vergeten dat dit op Fok gepost is. Fokkers beschikken over het algemeen niet over zelfkennis.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:56 schreef Thorical het volgende:
Jij lijd aan schromelijke zelfoverschatting laat daar eerst eens iets aan doen voordat je een hardwerkende, punctuele, sociaal ingestelde bus chauffeur beticht van het simpel zijn.
Bovendien kan het ook zijn dat de buschauffeur ernstig vertraagd was en nog probeerde op tijd te komen.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:38 schreef tho_Omas het volgende:
Jij reist met het OV, dus je bent niets meer dan een buschauffeur. Sterker nog, de buschauffeur beslist over jouw lot op zijn ark.
De gezagsverhouding is overduidelijk.
Wat dus niet het geval was, daarnaast was er behalve de buschauffeur voor de rest niemand in de bus. Het is gewoon een feit, buschauffeurs zijn klootzaken. Kijk eens voor de grap hoeveel buschauffeur-topics er alleen maar in Klaagbaak staan. Iedereen heeft wel eens meegemaakt dat een buschauffeur onbeschoft tegen hem of een mede-passagier deed. En dan ook nog verbaasd zijn dat er agressie onstaat tegen buschauffeurs.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bovendien kan het ook zijn dat de buschauffeur ernstig vertraagd was en nog probeerde op tijd te komen.
Welja, omdat 1 buschauffeur niet stopte, zijn ze gelijk allemaal maar klootzakken.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:15 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Wat dus niet het geval was, daarnaast was er behalve de buschauffeur voor de rest niemand in de bus. Het is gewoon een feit, buschauffeurs zijn klootzaken.
Nee, dit is te makkelijkquote:Op woensdag 30 december 2009 20:36 schreef o.us het volgende:
[..]
RET is ook niet veel beter. Daar weet het rijdend personeel niet wat het woord 'punctualiteit' inhoudt...quote:Op woensdag 30 december 2009 21:43 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Dankzij het OV krijg ik moordneigingen bij elke tram en buschauffeur die met het verstand van een theelepel uit z'n ogen kijkt en deelneemt aan het verkeer. Vooral het GVB mag wel eens wat normaler personeel aan gaan nemen.
Of in ieder geval iets vriendelijker personeel... Dan kan de rest me weinig interesseren.
Mentaal geretardeerd schorriemorrie..
Nee, klootzaken, dat zegt hij toch.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welja, omdat 1 buschauffeur niet stopte, zijn ze gelijk allemaal maar klootzakken.
Dat dus.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:36 schreef MdMa98 het volgende:
dat je moest rennen, je was dus al te laat, eigen schuld.
Ik vind de RET juist altijd wel redelijk op tijd rijden. En ik kan het weten, want ik ga er elke dag mee.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
RET is ook niet veel beter. Daar weet het rijdend personeel niet wat het woord 'punctualiteit' inhoudt...
Verder moet het reisinformatiesysteem van GVB dringend op de schop, dat is ook hopeloos verouderd...
Owja.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:54 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee, klootzaken, dat zegt hij toch.
Maar ik dwing hem tot stoppen..?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:38 schreef tho_Omas het volgende:
Jij reist met het OV, dus je bent niets meer dan een buschauffeur. Sterker nog, de buschauffeur beslist over jouw lot op zijn ark.
De gezagsverhouding is overduidelijk.
Laat hem zijn moeder geintjes gaan flikken.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:42 schreef daftme het volgende:
. En die man is gewoon vrolijk en flikt een geintje. Ga niet huilen.
Ha-ha, leuk geintje. Ik zou jou kop wel eens willen zien als een buschauffeur dat bij jou flikt. Vooral met dit weer. Met een beetje pech kan je ook nog een half uur wachten in de kou.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:42 schreef daftme het volgende:
Ik wil jou weleens met een bus zulke strakke bochten maken. Toch enigszins respect voor door welke straten ze die bussen elke keer krijgen. En die man is gewoon vrolijk en flikt een geintje. Ga niet huilen.
In welk boerendorp woon jij dan weer?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:56 schreef 91Vos het volgende:
[..]
Ha-ha, leuk geintje. Ik zou jou kop wel eens willen zien als een buschauffeur dat bij jou flikt. Vooral met dit weer. Met een beetje pech kan je ook nog een half uur wachten in de kou.
Helaas heb je dan de verkeerde persoon voor je. Ik ben juist een van de weinige die netjes de buschauffeur groet en gedag zeg. Verder kon die mongool ook wel zien dat ik naar me werk ging aangezien ik in pak liep. Ik kom trouwens met de bus langs het ziekenhuis en daar hebben die idioten ook altijd lak aan bejaarden die wat langzamer lopen.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:57 schreef kvdv het volgende:
[..]
Dat dus.
Buschauffeur = baas.
TS is zeker zo'n gast die met z'n mp3 spelertje aan in de bus stapt zonder de buschauffeur ook maar enig moment aan te kijken terwijl ie nonchalant z'n OV flashed? Want het zijn toch zo'n prutsers, die buschauffeurs.
Sukkel. Nooit rennen voor een bus.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:35 schreef MaximumRush het volgende:
Aangezien ik de bus al van zo'n 200/300 meter aan zie komen begon ik alvast te rennen zodat ik op tijd bij de bushalte stond.
In dat geval neem ik mijn woorden terug. Case of bad luck danmaar... al heb je je naam geen eer aan gedaanquote:Op donderdag 31 december 2009 13:19 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Helaas heb je dan de verkeerde persoon voor je. Ik ben juist een van de weinige die netjes de buschauffeur groet en gedag zeg. Verder kon die mongool ook wel zien dat ik naar me werk ging aangezien ik in pak liep. Ik kom trouwens met de bus langs het ziekenhuis en daar hebben die idioten ook altijd lak aan bejaarden die wat langzamer lopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |