quote:Op woensdag 30 december 2009 20:29 schreef TGVkopper het volgende:
Keukenrol blender citruspers losse kapstokken plaids dekenkisten etagieres kandelaars kristal tafellopers servetten de handdoeken alles plus lcd scherm plus antieke kast plus assecoires tafeltjes en nachtkastjes en bloemen en stoelen....
Ik deel met jou het hele internet, daar is nog veel meer ranzigheid te vindenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:30 schreef Trannellius het volgende:
Begrijp ik het goed dat jullie met het hele gezin ondergoed en sokken delen?
De beste oplossing als jouw broertje tevens ook stom tegen je doet.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:30 schreef Koko_Banana het volgende:
Neuk haar kapot en daarna in de rivier gooien.
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:32 schreef Seksgod het volgende:
Trek haar tandenborstel door je reet.
de mannen hier in huis hebben dezelfde sokkenmaat dus dan word er gewoon in een keer een hele bende gehaald en kan iedereen uit die mand pakken (van het gezin dan).quote:Op woensdag 30 december 2009 20:44 schreef marcodej het volgende:
Je schoonzusje draagt de sokken en boxers van jou en je broertje?
Voor wie pakt ze ze dan? Voor haarzelf?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:54 schreef montier het volgende:
[..]
de mannen hier in huis hebben dezelfde sokkenmaat dus dan word er gewoon in een keer een hele bende gehaald en kan iedereen uit die mand pakken (van het gezin dan).
en die boxers pakt ze dus ook gewoon, dat word vaak ook op de overloop neergegeld waarna wij onze spullen pakken...
en boxers delen vind ik niet zo fris...
ja...quote:Op woensdag 30 december 2009 20:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Voor wie pakt ze ze dan? Voor haarzelf?
Is ze dan zwanger, krijgt je broertje ook nog eens zeik. 2 vliegen in een klapquote:Op woensdag 30 december 2009 21:00 schreef 2NutZ het volgende:
Laat een kwakje achter in de boxer die ze gaat pakken!
Iemand anders JOUW kind groot laten brengen, wat een genieën op FOK!. Ik zou patent aanvragen op deze techniek c.q. indirecte verkrachting.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:02 schreef R4ven het volgende:
[..]
Is ze dan zwanger, krijgt je broertje ook nog eens zeik. 2 vliegen in een klap
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:04 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Iemand anders JOUW kind groot laten brengen, wat een genieën op FOK!. Ik zou patent aanvragen op deze techniek c.q. indirecte verkrachting.
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:29 schreef TGVkopper het volgende:
Keukenrol blender citruspers losse kapstokken plaids dekenkisten etagieres kandelaars kristal tafellopers servetten de handdoeken alles plus lcd scherm plus antieke kast plus assecoires tafeltjes en nachtkastjes en bloemen en stoelen....
Dat dus.quote:
Is het zó'n gek idee dat een meisje een boxer draagtquote:Op woensdag 30 december 2009 20:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Voor wie pakt ze ze dan? Voor haarzelf?
Vrouwenboxers zijn prima, maar ik vind het inderdaad vreemd dat een vrouw mannenboxers en mannensokken draagt...quote:Op woensdag 30 december 2009 23:50 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Dat dus.
[..]
Is het zó'n gek idee dat een meisje een boxer draagt
Dat die misschien lekker zitten, komt dus niet bij je op? Dan kun je nu misschien aan de gedachte dat die mogelijkheid er ook is, wennenquote:Op woensdag 30 december 2009 23:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vrouwenboxers zijn prima, maar ik vind het inderdaad vreemd dat een vrouw mannenboxers en mannensokken draagt...
Coño Patrick!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:30 schreef Koko_Banana het volgende:
Neuk haar kapot en daarna in de rivier gooien.
Ik heb vernomen dat tijgerbalsem ook wel effectief is om dit soort gedrag af te leren.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:00 schreef 2NutZ het volgende:
Laat een kwakje achter in de boxer die ze gaat pakken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |