Uit het systeem halenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gewoon die requests weigeren.
You're as cold as ice.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
alsof ik gevoelig ben voor een beetje kou
Ik vind het nog best mee vallen eigenlijk. Ik ben 3 weken in schotland geweest en ik luister in GB altijd graag naar BBC Radio 1, maar dus niet voor de variatie. Echt ieder uur haast de zelfde platen.. Maar gelukkig kletsen die DJ's erg veel en ik hou zo van die Engelse humorquote:Op woensdag 30 december 2009 20:44 schreef borisz het volgende:
Hopelijk gooit 3FM na deze lijst iets meer variatie in de playlist..
Dat ze die 00 request nog even een jaartje overslaanquote:Op woensdag 30 december 2009 20:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
Keertje de vergeten nummers request zou leuk zijn , even alle oudjes van stal halen, de 80's 90's 00's request hebben we toch al gehad.
Minimum bedrag voor dit soort nummers op 100 euro zetten, als we dit moeten aanhoren moet het in ieder geval flink wat opleverenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gewoon die requests weigeren.
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:49 schreef -Hans- het volgende:
Zelfs een kinderkoortje.. het mocht echt niets kosten.
Moet ik dan echt denken aan Sersjee die met zijn ipod uit zijn dak gaat op K3 nummers??quote:Op woensdag 30 december 2009 20:50 schreef Sersjee het volgende:
Ik ben zelfverzekerd genoeg om hier te roepen dat er 2 nummers van K3 zijn die ik dus echt heel tof vind: Papapa en Frans liedje.
Zo, tot zover mijn geloofwaardigheid
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:50 schreef Sersjee het volgende:
Ik ben zelfverzekerd genoeg om hier te roepen dat er 2 nummers van K3 zijn die ik dus echt heel tof vind: Papapa en Frans liedje.
Zo, tot zover mijn geloofwaardigheid
Nee, want ik heb geen iPod. Ik heb een Creative Vision:M.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Moet ik dan echt denken aan Sersjee die met zijn ipod uit zijn dak gaat op K3 nummers??
Het zal wel met de leeftijd te maken hebbenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, want ik heb geen iPod. Ik heb een Creative Vision:M.
Daar kom je goed mee wegquote:Op woensdag 30 december 2009 20:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, want ik heb geen iPod. Ik heb een Creative Vision:M.
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Daar kom je goed mee weg
(Ik heb trouwens ook nog steeds altijd een Creative Zen Jukebox in gebruik, Ipod heb ik alleen omdat die compatibel is met mijn Denon hier beneden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |