Hij leeft nog wel. Dat wil zeggen, het is familie en als ie was overleden had ik dat wel van m'n moeder gehoord.quote:
Verdiend hoogquote:Op woensdag 30 december 2009 20:43 schreef Sirolf het volgende:
When You Were Young!
En... morgenmiddag komt Mr. Brightside ook nog, en die staat dus verrassend hoog!
dit blijft voor mij echt de beste van de Killers, na een tiende van een seconde staat het kippenvel al op mijn rug!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:43 schreef Sirolf het volgende:
When You Were Young!
En... morgenmiddag komt Mr. Brightside ook nog, en die staat dus verrassend hoog!
Ik snap waarom jullie het mooi vinden, maar ik vind het helemaal niksquote:
En hoeveel jaar hopen we dat al?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:44 schreef borisz het volgende:
Hopelijk gooit 3FM na deze lijst iets meer variatie in de playlist..
... en je weet zeker dat je niet per ongeluk het raam open hebt laten staan?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
dit blijft voor mij echt de beste van de Killers, na een tiende van een seconde staat het kippenvel al op mijn rug!
Het zou mooi zijn..... Wellicht dat de dienstdoende dj bij het eerst volgende overleg eens wat suggesties voor vergeten nummers kan doen.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:44 schreef borisz het volgende:
Zou wel mogen ja!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:44 schreef borisz het volgende:
alsof ik gevoelig ben voor een beetje kouquote:Op woensdag 30 december 2009 20:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en je weet zeker dat je niet per ongeluk het raam open hebt laten staan?
Dit jaar was de 6e editie van Serious Request, dus eh..... 6 jaar?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik snap waarom jullie het mooi vinden, maar ik vind het helemaal niks
[..]
En hoeveel jaar hopen we dat al?
Zo'n lijst geeft aan dat het mogelijk is. Alleen de muziekpolitie moet even meewerken.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn..... Wellicht dat de dienstdoende dj bij het eerst volgende overleg eens wat suggesties voor vergeten nummers kan doen.
En dan tellen we andere gekozen lijstjes niet eens meequote:Op woensdag 30 december 2009 20:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dit jaar was de 6e editie van Serious Request, dus eh..... 6 jaar?
Zal wel te weinig tijd zijn voor de Jacques Lu Cont's Thin White Duke Mixquote:Op woensdag 30 december 2009 20:43 schreef Sirolf het volgende:
When You Were Young!
Tissue?quote:
Gewoon die requests weigeren.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:47 schreef Captain_Slow het volgende:
Ze zouden een minimum leeftijd moeten zetten op de requests
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |