Dat komt door de titel, denk ik.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:17 schreef Allure_ het volgende:
Waarom denk ik toch alleen met nieuwjaar aan dit geniale nummer?
Toen ze nog goede muziek maaktenquote:Op woensdag 30 december 2009 19:17 schreef Allure_ het volgende:
Waarom denk ik toch alleen met nieuwjaar aan dit geniale nummer?
Dat kan het toch niet zijnquote:Op woensdag 30 december 2009 19:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat komt door de titel, denk ik.
Ach gut.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Otis heeft de ziekte van crohn.
Sexyness alom.quote:
Ik wel.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:22 schreef Allure_ het volgende:
Van verkouden krijg je geen zwarte kots.
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat komt door de titel, denk ik.
Oja, jij was er niet bij he.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:23 schreef S.Seagal het volgende:
Maar Ally hoe kwam je met dat date gebeuren. Ik wil uitleg.
Gewoonquote:Op woensdag 30 december 2009 19:23 schreef S.Seagal het volgende:
Maar Ally hoe kwam je met dat date gebeuren. Ik wil uitleg.
En anuskenser.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:26 schreef Otis2.0 het volgende:
Weer wat geleerd; nooit op Fok gaan als je een beetje ziek bent. Voor je het weet heb je darm+maagbloedingen, de ziekte van Crohn en gele koorts.
Walla jongen ik zweer. Ga naar de dokterquote:Op woensdag 30 december 2009 19:26 schreef Otis2.0 het volgende:
Weer wat geleerd; nooit op Fok gaan als je een beetje ziek bent. Voor je het weet heb je darm+maagbloedingen, de ziekte van Crohn en gele koorts.
Ja hier 4ebe heeft stemmen in haar hoofd maar daar zeggen ze niks van hequote:Op woensdag 30 december 2009 19:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het lijkt alsof ik in een mini-oorlog zit.
Ik hou hier niet van, ik wil alles weten.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gewoon. 'T is maar een voorstel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik zit dat iedere dag als ik ergens reageer, big deal.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het lijkt alsof ik in een mini-oorlog zit.
Voor een kusje en een chocolade milkshake vertel ik alles.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:28 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik hou hier niet van, ik wil alles weten.
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Voor een kusje en een chocolade milkshake vertel ik alles.
Ja, je bent zielig we weten het nu wel.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:33 schreef Otis2.0 het volgende:
Als ik nu een milshake zou hebben geef ik die arme milkshake 30 sec. voor hij in de wc ligt.
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:28 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja hier 4ebe heeft stemmen in haar hoofd maar daar zeggen ze niks van he
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:29 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik zit dat iedere dag als ik ergens reageer, big deal.
Dan moet je dus nog even wachtenquote:Op woensdag 30 december 2009 19:32 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
En die milkshake krijg je toch nog van me.
Jonge ik ben nooit ziek dus als ik nu een keer wel ziek ben moet iedereen het weten.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:34 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja, je bent zielig we weten het nu wel.
Weetk. Of iig dacht wel dat je geen topic bedoelde.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoelde eigenlijk buiten.
Kun je nagaan, Otis hoest opgedroogd bloed.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:36 schreef Maisnon het volgende:
Echte mannen hoesten bloed
Dani California nu.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag snow op de radio.
Kut tease.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan moet je dus nog even wachten.
Ik krijg het altijd heel warm van verse ananas.quote:
JE WAS AL WEG!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:38 schreef PhifeDawg het volgende:
Nou, ik ga me in de echte wereld wagen. Gewoon op de fiets door die hoerensneeuw omdat getting some. Ik ziet U later.
Je deed het net.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je hebt mij nog nooit zien teasen.
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:39 schreef Devvie het volgende:
En dan zing ik een mooi liedje voor jou
Ja, maar die andere is zo schattigquote:
Denk je dat je beter in teasen bent dan moi. I don't think so.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik bedoel teasen for real jonggg.
Maar je zal het inmiddels toch al wel gehoord hebben.
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar die andere is zo schattig.
Nog een AedM fan.quote:
Ik ga 'm nu even luisterenquote:
Sowieso ben ik daar beter inquote:Op woensdag 30 december 2009 19:42 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Denk je dat je beter in teasen bent dan moi. I don't think so.
En verder heb ik niks meer gehoord.
OOOO IK BEN OTIS. HAHAHA IK HOU VAN SURFEEN DAT IS ZOOOOO COOL!!! VERDER VIND IK HET KUT ALS IEMAND EEN GRAPJE OVER MIJ MAAKTquote:Op woensdag 30 december 2009 19:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
JONGE SLIJMBAL OOOOOH RHCP IS ZO GOED JA JONGE SLAAP LEKKER LIEVERDJE![]()
![]()
FLIKKER OP MAN
![]()
![]()
!!!!!
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:44 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
OOOO IK BEN OTIS. HAHAHA IK HOU VAN SURFEEN DAT IS ZOOOOO COOL!!! VERDER VIND IK HET KUT ALS IEMAND EEN GRAPJE OVER MIJ MAAKT![]()
![]()
DAAROM JAT IK EVEN ZIJN GRAP!!!! WANT DAN BEN IK WEER COOL!!!
![]()
![]()
Ik zag ze ooit op parkpop dacht ikquote:Op woensdag 30 december 2009 19:45 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ben naar concert geweest van hun.
Maar serieus, beterschap jongen.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:45 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ga even weer m'n bed in. Dag hoor.
Kusjes schatje lieverdjequote:Op woensdag 30 december 2009 19:45 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ga even weer m'n bed in. Dag hoor.
Dag Esmee, Slaap zacht Elisabeth, Lena, Zwerver met een wekker, Groen als Gras, Lopen tot de zon komt, Vandaag ben ik gaan lopen. Zulke mooie nummers, en dan vergeet ik er nog zoveel.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:46 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik zag ze ooit op parkpop dacht ikheul lang terug
![]()
Wat mooi zo. Ik kan er echt zo slecht tegen he.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sowieso ben ik daar beter in.
Mooi zo.
M'n vader werd net hysterisch als een wijf omdat er een andere zender op stond dan de top 2000quote:Op woensdag 30 december 2009 19:49 schreef wolvendagen het volgende:
Ik vraag niet veel van jullie, maar nu moeten jullie echt even de top2000 aanzetten.
Mike Oldfield - Tubular Bells.
IK LEES HIER EEN DOODSVERWENSINGquote:Op woensdag 30 december 2009 19:50 schreef Lamon. het volgende:
Jammer, Otis gaat 2010 niet redden, wat moet de wereld zonder hem?
Sarcasme dus, he!
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:50 schreef Lamon. het volgende:
Jammer, Otis gaat 2010 niet redden, wat moet de wereld zonder hem?
Sarcasme dus, he!
Hihiquote:Op woensdag 30 december 2009 19:49 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Wat mooi zo. Ik kan er echt zo slecht tegen he.![]()
Daar gaat het dus al mis, ik lees sarcasme en ik zal het beter weten, want ik heb het zelf ingetikt.quote:
Ik volg het niet. Is het op tv?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:52 schreef wolvendagen het volgende:
Lopen tot de zon komt is nu bij de top2000, Seagal.
Jij leest wat je wilt lezen..quote:Op woensdag 30 december 2009 19:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Daar gaat het dus al mis, ik lees sarcasme en ik zal het beter weten, want ik heb het zelf ingetikt.
Hij is al afgelopen. Nu is Marco Borsato - Waarom Nou Jij.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:54 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik volg het niet. Is het op tv?
Verder luister ik nu Zij maakt het verschil op de tube. Maar bedankt voor melden.
Zit ik trouwens voor de kat zijn kloten ui's te bewerken of hoe zit het?quote:
Ik kan nu niks zeggenquote:Op woensdag 30 december 2009 19:54 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Je had gewoon je mond moeten houden.![]()
Vertel nou even, echt serieus.
Mooi nummer en dat zeg ik niet vaak bij Marco. Maar ik zie op nl 3 tijl.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij is al afgelopen. Nu is Marco Borsato - Waarom Nou Jij.![]()
Waarom doe je die smiley in je post en als PI?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zit ik trouwens voor de kat zijn kloten ui's te bewerken of hoe zit het?![]()
Ik zie nog steeds een andere nietszeggende ui staan.
Ja sorry, hij kwam toch niet zo mooi uit als dat ik gehoopt hadquote:Op woensdag 30 december 2009 19:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zit ik trouwens voor de kat zijn kloten ui's te bewerken of hoe zit het?![]()
Ik zie nog steeds een andere nietszeggende ui staan.
Ik word een beetje sad van dat nummer.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:56 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Mooi nummer en dat zeg ik niet vaak bij Marco. Maar ik zie op nl 3 tijl.
Omdat...quote:Op woensdag 30 december 2009 19:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom doe je die smiley in je post en als PI?
Ja klopt. Maar het wekt emoties op en dat maakt het nummer wel goed.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik word een beetje sad van dat nummer.
Exorcism was er eerder dan Bassie en Adriaan.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:58 schreef Skylark. het volgende:
Wat is er nog gebeurd, ik wil niet teruglezen? Verder is Mike Oldfieldmet z'n Bassie- en Adriaandeuntje en is m'n Acda & De Munnik download klaar.
En anders ga je me weer uitmaken voor breezerhoer?quote:
Hee, geile rel-homo.quote:
Ik ben geen homo hoor. Ik vind dit niet zo'n sterke comeback trouwens.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hee, geile rel-homo.
Niemand veroordeelt je trouwens hoor blijkt, dus je kan uit de kast komen, lieverd.
Dat heb ik nooit gezegd ik zei enkel dat je de kop van een breezerhoer had, en dat was sarcasme.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:59 schreef wolvendagen het volgende:
En anders ga je me weer uitmaken voor breezerhoer?
Die kent iedereen en de titel staat in de tekstquote:Op woensdag 30 december 2009 20:00 schreef wolvendagen het volgende:
Dit is mijn hart, mijn houten hart. De dames voor u hebben het alvast verzwaard dus wees maar lief, het kan geen kwaad en stelen lijkt me niet de moeite waard.
DIE KOMT ZO. 10 kudos voor de band en de naam van het nummer.
Qdod, en zij was aardig, en dat is geen sarcasme.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:01 schreef Maisnon het volgende:
Ik mis iemand in deze SC kom ik ineens achterJapsnars was al even weg maar er was zo'n lesbisch meisje, niet Fasc, die hier ineens was
en nu weer weg is
Huh, wiequote:Op woensdag 30 december 2009 20:01 schreef Maisnon het volgende:
Ik mis iemand in deze SC kom ik ineens achterJapsnars was al even weg maar er was zo'n lesbisch meisje, niet Fasc, die hier ineens was
en nu weer weg is
ONLANGS TOEGEVOEGD 1 ÉN 2 WAT DIT IS NIET ORDERLIJK GODVERDOMME NOG AAN TOEquote:Op woensdag 30 december 2009 20:01 schreef Skylark. het volgende:
Dit is zó kut, wat een werk wordt dit weer:
[ afbeelding ]
Poema's mijn houten hart.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:00 schreef wolvendagen het volgende:
Dit is mijn hart, mijn houten hart. De dames voor u hebben het alvast verzwaard dus wees maar lief, het kan geen kwaad en stelen lijkt me niet de moeite waard.
DIE KOMT ZO. 10 kudos voor de band en de naam van het nummer.
Dat klinkt eigenlijk wel goedquote:Op woensdag 30 december 2009 19:59 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dan wil ik het beleven anders krijg je slechte tijden van mij.
Haha je hebt ADEM gedownload. Ik heb dezelfde.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:01 schreef Skylark. het volgende:
Dit is zó kut, wat een werk wordt dit weer:
[ afbeelding ]
De ene is de gewone 'onlangs toegevoegd' en de andere is mijn eigen 'onlangs toegevoegd' die ze vanaf september bijhoudt, wat iets fijner is omdat ik het liefst recent gedownloade muziek luister.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
ONLANGS TOEGEVOEGD 1 ÉN 2 WAT DIT IS NIET ORDERLIJK GODVERDOMME NOG AAN TOE
OH COME ON. Nu is het sarcasme. De enige rel-homo hier ben jij nu.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd ik zei enkel dat je de kop van een breezerhoer had, en dat was sarcasme.
Klopt.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:03 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Haha je hebt ADEM gedownload. Ik heb dezelfde.
Het is dus eigenlijk juist nog meer verordend!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
De ene is de gewone 'onlangs toegevoegd' en de andere is mijn eigen 'onlangs toegevoegd' die ze vanaf september bijhoudt, wat iets fijner is omdat ik het liefst recent gedownloade muziek luister.
Precies!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het is dus eigenlijk juist nog meer verordend!
Lulu, we zijn helaas niet voor elkaar ontworpen, ik ben met NYE in TB.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd ik zei enkel dat je de kop van een breezerhoer had, en dat was sarcasme.
Ik heb het gewoon gevonden, vind ik best knap van mezelf.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hierna komt Englishman In New York.
Jan Smit - Laura staat hoger dan Led Zeppelin - Immigrant Song. Toen ik dat zag keek ik zo:quote:
331quote:
Gimme All Your Lovin.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:10 schreef Skylark. het volgende:
Welke van ZZ, Maisnon? Goed geklede mannen?
Wat een afknapper.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Precies!![]()
[..]
Lulu, we zijn helaas niet voor elkaar ontworpen, ik ben met NYE in TB.
Ah okay, geef mij maar Sharp Dressed Man en anders La Grange.quote:
Scuse meh.quote:
Nee die andere bekende, geef me al je liefhebbenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:10 schreef Skylark. het volgende:
Welke van ZZ, Maisnon? Goed geklede mannen?
Vannacht om 1 uur is Leonard Cohen hoor.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:11 schreef Maisnon het volgende:
En vannacht om 1 uurUriah Heep met Easy Livin die vind ik wel tof
Ik had niet anders verwachtquote:Op woensdag 30 december 2009 20:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ah okay, geef mij maar Sharp Dressed Man en anders La Grange.
[..]
Scuse meh.
Thanks voor de uitleg.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:13 schreef Maisnon het volgende:
Ik snapte eerst geen kont van die website man. met al die getallen boven, ik dacht wtf moet ik overal iets instellen. Toen bedacht ik me pas dat elk ding een dag is en dat lijstje het uur.
Maar ik vind het wel echt een rare interface
Ik heb gewoon dezequote:Op woensdag 30 december 2009 20:13 schreef Maisnon het volgende:
Ik snapte eerst geen kont van die website man. met al die getallen boven, ik dacht wtf moet ik overal iets instellen. Toen bedacht ik me pas dat elk ding een dag is en dat lijstje het uur.
Maar ik vind het wel echt een rare interface
't Is niet de wil van het universum, wie ben ik om daartegen op te boksen.quote:
Serieus, in welke wereld leef jij. Volgens mij heb jij alleen besef van FoK!.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:14 schreef Lamon. het volgende:
Ik luister niet, maar 3fm kennende voorspel ik een hoge notering voor
Of is het 3fm niet?
Awesome song. Ik blijf toch maar wakker bij nader inzien.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:15 schreef Maisnon het volgende:
ah ik wist dat Jefferson Airplane ook met White Rabbit er in moest staandie komt om 3.30 ofzo
Sarcasme is niet voor iedereen en op internet komt het anders over.quote:
Wat is daarmee?quote:
Je bent gewoon een pussy.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb gewoon deze? http://top2009.radio2.nl/page/lijsten_jaar/2009/p/300
[..]
't Is niet de wil van het universum, wie ben ik om daartegen op te boksen.
Terecht.quote:
Typisch, meteen relnichterij als je gewoon een vraagje stelt.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Serieus, in welke wereld leef jij. Volgens mij heb jij alleen besef van FoK!..
Fuck jou, Ga gtst kijken dan of geef mij uitleg.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je bent gewoon een pussy.
Oh, en ik heb de top 2000 ook maar eens aangezet. Het eerste nummer is al kut.
Wish You Were Here, Stairway To Heaven en Hotel California zijn wel goed.quote:
Ik ben er al 10 jaar extreem goed in anders.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sarcasme is niet voor iedereen en op internet komt het anders over.
Die had ik op mijn nummer 1 gezet. A Forest is goed jonge.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:18 schreef Maisnon het volgende:
Ramses Shaffy overal
En dat a Forest er ook hoog in staat, ik kan me niet voorstellen dat zo veel mensen die mainstream leuk vinden zeg maar
Deep Purple? Wel mooi dat Meatloaf eruit is.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wish You Were Here, Stairway To Heaven en Hotel California zijn wel goed.
En nu Dire Straits, is ook goed.
Blufquote:Op woensdag 30 december 2009 20:18 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Fuck jou, Ga gtst kijken dan of geef mij uitleg.
Dat vind ik ook dus ookquote:Op woensdag 30 december 2009 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die had ik op mijn nummer 1 gezet. A Forest is goed jonge.
Nee, dat nummer van Deep Purple is kut.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Deep Purple? Wel mooi dat Meatloaf eruit is.
Dat nummer, Lach, bid, neuk me moeder, flikker op en pis. Dat was een keer op Ik hou van holland dat programma. En toen moesten we allemaal lachen om wat voor kut nummer het wel niet was. Want niemand kende hem. En kijk nu.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:19 schreef Maisnon het volgende:
Oh mijn god Ramses staat 3 keer in de top 10
Ik snap het hele fucking idee niet, wat de neuk is er zo bijzonder aan dat nummer?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:22 schreef Maisnon het volgende:
Volgens mij hé is er een soort ondergrondse beweging van allemaal kansloze figuren die bij hun jaarlijkse meeting in de wachtrij voor de Aldi als er weer een nieuwe computer is, al gniffelen over hun massale stempartij op Bohemian Rhapsody
Dat is het meest kutte nummer van Queen.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:22 schreef Maisnon het volgende:
Volgens mij hé is er een soort ondergrondse beweging van allemaal kansloze figuren die bij hun jaarlijkse meeting in de wachtrij voor de Aldi als er weer een nieuwe computer is, al gniffelen over hun massale stempartij op Bohemian Rhapsody
Ik vind Bohemian Rhapsody een geniaal nummer. En ik vind het niet erg dat iedereen daar op stemt, want hoezo zou je een populair nummer niet meer goed kunnen vinden.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:22 schreef Maisnon het volgende:
Je krijgt er hard van langs. Gtst staat hier overigens ook aan, zonet met dat feestje van die donkere kill en die homo. Zo slecht geacteerd en ook nog van dat kut muziek eronder.quote:
Met Smoke On The Water, ja.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:22 schreef Skylark. het volgende:
Dire Straits. Hoewel Geld voor Niets het beste is, samen met Sultans of Swing. En ik vind het verreweg niet het beste nummer van Deep Purple, maar ik vind zeker dat DP een notering in de top 10 verdient.
Ja ik ben na 18 jaar al wel gewend dat de gemiddelde persoon een vertyfde muzieksmaak heeft, dus daar maak ik me niet meer druk over.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Inderdaad, waar is de nederhop/hiphop?
Zit niet te bitchen op m'n seriequote:Op woensdag 30 december 2009 20:23 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Je krijgt er hard van langs. Gtst staat hier overigens ook aan, zonet met dat feestje van die donkere kill en die homo. Zo slecht geacteerd en ook nog van dat kut muziek eronder.
Echt wel...quote:Op woensdag 30 december 2009 20:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat vind ik ook dus ooknouja, niet het beste nummer van the Cure maar ik kan me niet voorstellen dat de gemiddelde top 2000 stemmer dat leuk vind
Omdat bazennummers nu eenmaal langer duren dan superbazennummers.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:25 schreef Skylark. het volgende:
Seagal, waarom duren die liedjes van Adem allemaal een kwartier?
Haha All heeft een vriendin.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zit niet te bitchen op m'n serie. Als je een vriendin hebt moet je dat nou eenmaal mee kijken.
Jaar naar jaar weer op 1quote:Op woensdag 30 december 2009 20:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind Bohemian Rhapsody een geniaal nummer. En ik vind het niet erg dat iedereen daar op stemt, want hoezo zou je een populair nummer niet meer goed kunnen vinden.
Ik prefereer zelf 'Might Just Take Your Life' of 'Burn'. Hoewel SOTW ook goed is.quote:
Nee, omdat je net mijn post gelezen heb. Fag.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Echt wel...
A Forest van The Cure, Zing, vecht huil, bid, Lach, werk en bewonder van Shaffy, Led Zeppelin met Stairway to Heaven en Queen met Bohemian Rhapsody zijn inkoppertjes, en daar hoef ik niet eens de radio voor aan te zetten.
Verkeerde tijd hebben ze daar aangegeven. Maar bij mij schakelen ze wel over als het nummer gewoon is afgelopen. Dus het maakt niks uit die tijd.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:25 schreef Skylark. het volgende:
Seagal, waarom duren die liedjes van Adem allemaal een kwartier?
Als het een persoonlijke top 2000 zou zijn zou het geen top 2000 zijn, Maisnon.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jaar naar jaar weer op 1
Het is geen slecht nummer. Maar kom op, er zijn er meer
Zit jij 10 jaar op fok?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben er al 10 jaar extreem goed in anders.
Ah okay, want ik klikte door en op 14 minuten was het inderdaad nog hetzelfde liedje.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:26 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Verkeerde tijd hebben ze daar aangegeven. Maar bij mij schakelen ze wel over als het nummer gewoon is afgelopen. Dus het maakt niks uit die tijd.
Nope, serieus niet, mensen zijn voorspelbaar.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, omdat je net mijn post gelezen heb. Fag.
Carice, easy.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:27 schreef griekjeee het volgende:
Jongens. Carice van houten of Doutzen?
Je moet kiezen.
Doutzen. Wat een moeilijke keuze geef je ons. Ik spuug Carice uit.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:27 schreef griekjeee het volgende:
Je moet kiezen.
Haha nee.quote:
Doe alsjeblieft niet zo irritant bijdehand heel de tijdquote:Op woensdag 30 december 2009 20:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als het een persoonlijke top 2000 zou zijn zou het geen top 2000 zijn, Maisnon.
Carice van houten met mij, en Doutzen mag ondertussen Carice wel doen.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:27 schreef griekjeee het volgende:
Je moet kiezen.
Ik ben vandaag in een ik-ga-op-ongefundeerde-meningen-in-bui.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft niet zo irritant bijdehand heel de tijd
Eens.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doutzen. Wat een moeilijke keuze geef je ons. Ik spuug Carice uit.
Nee, die wil ik nog ontmoeten.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:29 schreef Maisnon het volgende:
Ik verwacht in ieder geval wel dat het stempubliek op een gegeven moment of komt te overlijden of wel wordt overgenomen door wat jongere generaties en dan in ieder geval die top 10 ff uitgemest wordt.
Misschien moeten er wat meer mensen dood gaan, David Bowie ofzo.
Ik vrees juist voor komende generaties. EN HOE DURF JE ZO EGOISTISCH TE EISEN DAT DAVID BOWIEquote:Op woensdag 30 december 2009 20:29 schreef Maisnon het volgende:
Ik verwacht in ieder geval wel dat het stempubliek op een gegeven moment of komt te overlijden of wel wordt overgenomen door wat jongere generaties en dan in ieder geval die top 10 ff uitgemest wordt.
Misschien moeten er wat meer mensen dood gaan, David Bowie ofzo.
Pm me dangz.quote:
Nein, afsteken.quote:
Jij vindt Doutzen wel leuker danquote:
Nigga watquote:Op woensdag 30 december 2009 20:29 schreef S.Seagal het volgende:
Hahaha kut GTST. Ik lach me kapot hier, met dat neppe gebruik van Engelse termen als "no offence" en "een rebound". Zo slecht.
Uiteraard. Ik en m'n matties hebben door een misverstand 300 euro aan vuurwerk, en ik hoef maar 30 euro bij te dragen.quote:
Niet voor mijn lijstje pipo. For the greater good. David Bowie is een held, dat vind ik net zo goedquote:Op woensdag 30 december 2009 20:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vrees juist voor komende generaties. EN HOE DURF JE ZO EGOISTISCH TE EISEN DAT DAVID BOWIEDOODGAAT VOOR JOUW LIJSTJE.
![]()
![]()
Doutzen door de poes kroessen!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:27 schreef griekjeee het volgende:
Je moet kiezen.
Nee schatje, ik vind jou het leukst van allemaalquote:Op woensdag 30 december 2009 20:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij vindt Doutzen wel leuker danCarice
he?
Ja, vroeger was het nog kwaliteit, met oom Govert en Ludo en Janine samen. Niet met deze neppe lui.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nigga wat.
Hey, LOTR am fernseher.
Aightaight, lekker bezig. Ik heb vandaag wat gekocht van zo'n gast maar al opgemaaktquote:Op woensdag 30 december 2009 20:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik en m'n matties hebben door een misverstand 300 euro aan vuurwerk, en ik hoef maar 30 euro bij te dragen.
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee schatje, ik vind jou het leukst van allemaal.
Ik en Tong80 en I.R. Baboon en ElizabethR en Arcee zijn de grote 5 overlevenden op dit forum, alle vijf even cool.quote:
Jij bent nep.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:31 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja, vroeger was het nog kwaliteit, met oom Govert en Ludo en Janine samen. Niet met deze neppe lui.
Wat lord of the rings? dat moest welquote:Op woensdag 30 december 2009 20:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nigga wat.
Hey, LOTR am fernseher.
Dicht bij de grens van België wonen.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Aightaight, lekker bezig. Ik heb vandaag wat gekocht van zo'n gast maar al opgemaakt, ga morgen methet echte werk beginnen.
Doutzen, dom? Waar heb je dat in godsnaam vandaan?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:32 schreef Fascination het volgende:
Carice van Houten, Doutzen is een dommie.
Moar wel een echte Fryskequote:Op woensdag 30 december 2009 20:32 schreef Fascination het volgende:
Carice van Houten, Doutzen is een dommie.
Ja, lekker tochquote:Op woensdag 30 december 2009 20:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat lord of the rings? dat moest wel![]()
Dat is samen met Harry Potter echt zo'n kerstvakantie serie. En ff alle Home Alone's er doorheen knallen
Ja die vind ik ook tofquote:Op woensdag 30 december 2009 20:33 schreef S.Seagal het volgende:
Man in the mirror. Staat zeker wel in mijn top 5 van MJ.
Ehquote:Op woensdag 30 december 2009 20:33 schreef Maisnon het volgende:
Ik neem het wel ff van je over Allure
Wtf, kijk jij naar LOTR? Dat had ik nooit van je gedacht.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, lekker toch. LOTR is toch altijd fijn om te kijken.
Al ga ik 'm nu niet kijken.
Mensen kennen wiens broers dicht bij de grens van België wonen.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dicht bij de grens van België wonen.
Ik heb ooit zoeen grapje gemaakt bij mijn begeleiderquote:Op woensdag 30 december 2009 20:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, lekker toch. LOTR is toch altijd fijn om te kijken.
Al ga ik 'm nu niet kijken.
Jij dacht dat ik alleen naar 'Mean girls' en 'Confessions of a shopalic' keekquote:Op woensdag 30 december 2009 20:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, kijk jij naar LOTR? Dat had ik nooit van je gedacht.
Joah, ze was laatst te gast bij P&W. Ze kwam iig zo over.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doutzen, dom? Waar heb je dat in godsnaam vandaan?
Nee, joh. Ik dacht dat je niet zo hield van fantasy en zo.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik alleen naar 'Mean girls' en 'Confessions of a shopalic' keek?
Doutzen heeft havo afgemaakt en is best slim hoor.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Joah, ze was laatst te gast bij P&W. Ze kwam iig zo over.![]()
Ja en bij RTL Boulevard was ze ook! Als je die hard in dr tetjes knijpt duurt het drie-kwartier voordat haar hersenen dat registeren! Wat een gestoofde bakvis!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb ooit zoeen grapje gemaakt bij mijn begeleiderdie vroeg hoe het weekend was en ik zei dat ik zo'n ring in een vulkaan moest gaan gooien maar dat dat nog niet zo makkelijk was.
Jaja ik ben mij er eentje
Ja, maar iedereen houdt toch wel van LOTRquote:Op woensdag 30 december 2009 20:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, joh. Ik dacht dat je niet zo hield van fantasy en zo.
LotR is real.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, joh. Ik dacht dat je niet zo hield van fantasy en zo.
Ik hou er niet van.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar iedereen houdt toch wel van LOTR? Ik heb zelfs Harry Potter gekeken.
En ze is 2 kilometer hier vandaan geboren.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doutzen heeft havo afgemaakt en is best slim hoor.
Wie ben jij?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja en bij RTL Boulevard was ze ook! Als je die hard in dr tetjes knijpt duurt het drie-kwartier voordat haar hersenen dat registeren! Wat een gestoofde bakvis!
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHquote:
Als Floor Faber wel. Daarbuiten niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:38 schreef Skylark. het volgende:
Zouden jullie Georgina Verbaan geven?
Tong 80quote:Op woensdag 30 december 2009 20:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik en Tong80 en I.R. Baboon en ElizabethR en Arcee zijn de grote 5 overlevenden op dit forum, alle vijf even cool.
Degene met wie ik altijd films kijk vinden fantasy dingen bijna altijd stom. En iets waar ook maar een geanimeerd iets aan te pas is gekomen. En dingen die te ver in de toekomst zijn.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar iedereen houdt toch wel van LOTR? Ik heb zelfs Harry Potter gekeken.
quote:
Ook hoi!quote:
Alleen met handschoenen aan een hand! Je weet niet wie wat haar allemaal al gegeven heeft!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:38 schreef Skylark. het volgende:
Ja, zo goed ken ik LOTR dusquote:Op woensdag 30 december 2009 20:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Smeagol maar ik waardeer je poging.
Hedwig uit GTST?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:38 schreef Skylark. het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:31 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja, vroeger was het nog kwaliteit, met oom Govert en Ludo en Janine samen. Niet met deze neppe lui.
Ja, hoi, wie ben jij?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ook hoi!
[..]
Alleen met handschoenen aan een hand! Je weet niet wie wat haar allemaal al gegeven heeft!
Komt dat niet door het accent?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, Anne-Claire uit Hertenkamp.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |