Wil jij dan nu ff een fotoboek aanmaken? Dan kan ik me ook vermaken deze avondquote:Op donderdag 31 december 2009 20:20 schreef Onufriev het volgende:
Bedankt voor het vermaak tijdens het lezen van dit topic TS (y)
quote:Op donderdag 31 december 2009 20:21 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Wil jij dan nu ff een fotoboek aanmaken? Dan kan ik me ook vermaken deze avond
Like who cares?! zucht..quote:Op donderdag 31 december 2009 20:34 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Jouw moeder vs mijn moeder
2-10
Jort Kelder look-a-likequote:Op donderdag 31 december 2009 20:45 schreef draaijer het volgende:
[..]
Like who cares?! zucht..
Moi vs. TS
10 - 2
je bedoelt dat jij al 10 lullen erin hebt gehad en hij 2?quote:Op donderdag 31 december 2009 20:46 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Mijn anus vs. het kutje van je vader
10-2
Kerel, alsof ik daar wat om geef. Ik ben getrouwd en wij hebben 2 kinderen. Wat wel grappig is, is dat vrouwen desondanks de bovenstaande feiten toch wel buitengewoon graag bij me willen zijn etc.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:13 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Jort Kelder look-a-likedaar zitten meiden op te wachten
![]()
Mijn brommer gaat wel 60, vrind.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 07:24 schreef draaijer het volgende:
[..]
Kerel, alsof ik daar wat om geef. Ik ben getrouwd en wij hebben 2 kinderen. Wat wel grappig is, is dat vrouwen desondanks de bovenstaande feiten toch wel buitengewoon graag bij me willen zijn etc.
Ach, ik heb geen klagen. Heb je al je eigen auto, of nog steeds een scooter?
Dan heb je 'm puik afgesteldquote:Op vrijdag 1 januari 2010 07:25 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Mijn brommer gaat wel 60, vrind.
Ik heb een auto én een brommerquote:Op vrijdag 1 januari 2010 07:24 schreef draaijer het volgende:
[..]
Kerel, alsof ik daar wat om geef. Ik ben getrouwd en wij hebben 2 kinderen. Wat wel grappig is, is dat vrouwen desondanks de bovenstaande feiten toch wel buitengewoon graag bij me willen zijn etc.
* tisauch wil wel eens een rol beschuit eten met Carice.quote:
Jee, geniet dan eens van je vrouw, alle andere vrouwen die je willen, al je geld en je auto's ipv hier op fok altijd maar te posten hoe goed je het wel niet hebt.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 07:24 schreef draaijer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Jee, geniet dan eens van je vrouw, alle andere vrouwen die je willen, al je geld en je auto's ipv hier op fok altijd maar te posten hoe goed je het wel niet hebt.
Dat is jou perceptie meisje.. Ik post nooit hoe goed ik het wel niet heb etc.. Alleen de zaken waar ik van baal. Mijn vrouw is uiteraard #1.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Jee, geniet dan eens van je vrouw, alle andere vrouwen die je willen, al je geld en je auto's ipv hier op fok altijd maar te posten hoe goed je het wel niet hebt.
Carice heeft echt geen A. Zeker een volle B als het geen C isquote:Op donderdag 31 december 2009 19:24 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
Op dat plaatje waar ze zo ligt, ja...
Ze heeft gewoon een volle B, Carice heeft een volle A
![]()
![]()
Daarnaast heeft Doutzen "normale" tepels.
Heb je die heupen gezien?! DUDE.. heb je daar een bepaalde voorliefde voor?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:15 schreef Underwatertaker. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Plumpudding? Ga toch fietsen man, halve josti.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |