Dank je wel, en klopt, vijlen staat voor morgen op het programmaquote:Op woensdag 30 december 2009 21:06 schreef Sjeen het volgende:
-Nienna-, mooie witte nagels heb jeZe zijn alleen nog niet allemaal gelijkvormg gevijld
Ik moet echt beter lezen! Ik dacht dat je wel al gevijld hadquote:Op woensdag 30 december 2009 21:10 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Dank je wel, en klopt, vijlen staat voor morgen op het programma
Dat was Snakelady volgens mijquote:Op woensdag 30 december 2009 21:12 schreef Joysa het volgende:
Iemand (sorry weet echt niet meer wie) had hier laatst zwarte hema lak + rode hema lak, brilliant powder gedoe, over elkaar heen. Dat vond ik zo mooi, dus dat ging ik even na-apen..
Wehh failHet is zo hard mislukt, dat het er binnen nu en 5min weer afgaat!
Nice!quote:Op woensdag 30 december 2009 21:13 schreef Oblivion het volgende:
Zo daad bij woord gevoegd, nu met rood en goud...
Bling, bling..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu stop ik even.
Prettyquote:Op woensdag 30 december 2009 21:13 schreef Oblivion het volgende:
Bling, bling..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu stop ik even.
Ik ben (nog) niet zo goed in netjes 2 lagen over elkaar lakken, dus stukken zwart zonder rood en andersom enzo, hihiquote:[..]
Dat was Snakelady volgens mijWat was er mislukt?
Mooi!!quote:Op woensdag 30 december 2009 21:13 schreef Oblivion het volgende:
Bling, bling..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu stop ik even.
Little red wagonquote:Op woensdag 30 december 2009 21:21 schreef Sjeen het volgende:
Rood![]()
![]()
Luvvv them Obli!!! Welke rood is het?
Dank jullie wel.quote:
Heul niet slecht...quote:Op woensdag 30 december 2009 20:54 schreef -Nienna- het volgende:
Hier dan fotootjes van mijn nagels, helemaal kaal en niet gevijld.
Morgen ga ik vijlen en lakken.
Ik ben al wel een poosje bezig met mijn nagelriemen, die zijn al een heel stuk verbeterd, het waren namelijk meerdere losse laagjes die vast op mijn nagel zaten en ook een heel stuk over mijn nagelbed heen lagen.
Links:
[ afbeelding ]
Rechts:
[ afbeelding ]
Ik heb Trind cuticle remover, maar die mag maar eens in de 4 weken gebruikt worden.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:31 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Heul niet slecht...
Je hebt cuticle remover op de markt.
En elke keer als je uit de douche of bad komt even met zachte badhandoek naar achteren duwen...![]()
(Ik weet dat het eigenlijk niet mag, maar ik had het vellentangetje erin gezet..)
Gebruik je een flinke klodder topcoat? Dat wil nog wel eens helpen - niet zuinig zijn met het spul.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:35 schreef Misstique het volgende:
Ik ben bezig met OPI RapiDry Top Coat op m'n nagels te smeren maar zelfs na vijf keer zo lang wachten als de gebruiksaanwijzing zegt wordt de kwast vies van de lak en haal ik zelfs lak van m'n nagels ermee. Hoe werkt dit spul? Voordat ik het in de kliko knikker.
Hmm ik heb die ook en ik heb er nooit zo'n problemen mee, maar er is ookw el een beetje een trucje voor.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:35 schreef Misstique het volgende:
Ik ben bezig met OPI RapiDry Top Coat op m'n nagels te smeren maar zelfs na vijf keer zo lang wachten als de gebruiksaanwijzing zegt wordt de kwast vies van de lak en haal ik zelfs lak van m'n nagels ermee. Hoe werkt dit spul? Voordat ik het in de kliko knikker.
Dat heb ik bij sommige vingers wel gedaan maar dan komt er zo'n dikke laag op, dat vind ik niet fijn aanvoelen op m'n nagels. Maar als je het dikker maakt dan trekt het niet de lak weg?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Gebruik je een flinke klodder topcoat? Dat wil nog wel eens helpen - niet zuinig zijn met het spul.
Als ik lak op heb doe ik het ook ja, maar ik maak mijn nagelriemen wel eerst zacht door lemony flutter of nagelolie te gebruiken. Of na een douche natuurlijkquote:Op woensdag 30 december 2009 21:42 schreef -Nienna- het volgende:
Over dat terugduwen van de nagelriemen hè, doen jullie dat ook als je lak op hebt?
Of moet ik het dan tussen lakbeurten in doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |