quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:19 schreef RATMEN het volgende:
[..]
U2! Volgens mij wordt 2010 sowieso een bijzonder jaar voor jullie!
Zolang 'ie t maar niet minder gaat doen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:53 schreef becky27 het volgende:
Zijn er verder nog goede voornemens, behalve *ik zal nooit meer een vrouw beledigen*?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heeft alleen maar kennis van één specifieke lichaamsopening. En zijn nick maakt niet duidelijk of hij zich beperkt tot vrouwen.
Ik hou van mijn badquote:
Ik ook!!quote:
Ik hoorde iets over -15 graden komende weekquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:02 schreef zeemonster het volgende:
Shit er komt nog meer kou en sneeuw aan(RTL4 nieuws
)
Echt? Nou mensen het was leuk jullie gekend te hebbenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:03 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over -15 graden komende week!
Ik kom je wel warm knuffelenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:07 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Echt? Nou mensen het was leuk jullie gekend te hebben
Kou is niet zo erg, kwestie van op kleden maar die kutsneeuw.....dat vind ik irritant.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:03 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over -15 graden komende week!
Wij hebben een bad waar je wel gebruik van mag makenquote:
Ik zal onze koffiedates missen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:07 schreef zeemonster het volgende:
Echt? Nou mensen het was leuk jullie gekend te hebben
Ik wilde eigenlijk een lullige opmerking plaatsen over jou en schaatsen. Toen bedacht ik me dat één van de weinige keren dat ik heb geschaatst in mijn leven dat jij daarbij was. The memories!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:41 schreef Atreidez het volgende:
Jeeej, schaatsen* Atreidez gaat de ijzers in t vet zetten..
Alle vrouwen betekent alle vrouwenquote:
Nou ja..... dan zijn alle mannen klootzakkenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:30 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Alle vrouwen betekent alle vrouwen.
Hey, don't shoot the messengerquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:45 schreef summer29 het volgende:
[..]
Nou ja..... dan zijn alle mannen klootzakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |