Eet maar lekker, pikquote:Op woensdag 30 december 2009 17:50 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Je bent niet goed,
zit nu lekker met een bak pelpinda`s op schoot! hahaha
Eerst villen en dan oppeuzelen. Stelletje kanibalenquote:
Vrouwtje komt straks met een zak van de snackbar... gelukkig wel met Pindasaus! gnagnaquote:
Ze is namelijk erg kort, 1.62! dan mag tje toch wel?quote:
Nee, dan mag dat nietquote:Op woensdag 30 december 2009 17:58 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ze is namelijk erg kort, 1.62! dan mag tje toch wel?
miss: winda mag best! als je wilt proeven, moet je Flappekz even vragen!
Waarom niet? ze heeft nog meer kleine delen... ze mag mij toch ook dikke noemen?quote:Op woensdag 30 december 2009 17:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, dan mag dat niet
En Indonesisch is mijn favoriete eten. Daar mag je mij dan weer voor wakker maken
Proeven aan een pindaquote:
Neej man, kom op!quote:Op woensdag 30 december 2009 17:58 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ze is namelijk erg kort, 1.62! dan mag tje toch wel?
Het klinkt zo denigrerendquote:Op woensdag 30 december 2009 18:01 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Waarom niet? ze heeft nog meer kleine delen... ze mag mij toch ook dikke noemen?
quote:
Dat soort benamingen zijn alleen voor vrouwen weggelegd:quote:Op woensdag 30 december 2009 18:01 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Waarom niet? ze heeft nog meer kleine delen... ze mag mij toch ook dikke noemen?
Ik hou van klein... sorry dat het bij jou verkeerd over kwamquote:
Omdat jij dikke delen hebt?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:01 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ja, voornamelijk een bierspoiler waar ze veel over klaagt! verder zou ik ook niet weten waarom ze mij dikke moet noemen!quote:
Fijne relatiequote:Op woensdag 30 december 2009 18:06 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ja, voornamelijk een bierspoiler waar ze veel over klaagt! verder zou ik ook niet weten waarom ze mij dikke moet noemen!
Ze klaagt al 2 jaar! maar de relatie is verder prima hoor!quote:Op woensdag 30 december 2009 18:08 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Fijne relatie![]()
Zolang heb je die toch nog niet? En dan al klagen over je bierspoiler...arme jij
En je bent niet genegen je er iets van aan te trekken?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:11 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ze klaagt al 2 jaar! maar de relatie is verder prima hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |