ik nietquote:Op woensdag 30 december 2009 18:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik voelde me best lullig tegenover jullie![]()
Als jij door het slotje had gepost hadden we het met jou gedaan.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vond het alleen jammer dat jullie Greys kozen. De grap was beter geweest met een meer controversiėle keuzemaar toch erg leuk gedaan
Lieg niet, je genoot ervan, daar ben ik van overtuigdquote:Op woensdag 30 december 2009 18:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik voelde me best lullig tegenover jullieMaar het was het waard
Nou echt niet nee!quote:Op woensdag 30 december 2009 18:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zoiets kun je niet plannen.![]()
Chapeau!
Gewoon meewaaien hyperen met alle winden.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:11 schreef DeZwabber het volgende:
nu weet ik niet meer wat ik moet geloven
Nu weet je iig dat iedereen het ok vindt voor wanneer je echt mod wordt.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou echt niet nee!![]()
Het leek of SF, Hara en ik tegelijk hetzelfde dachten en voor ik het wist zat ik er tot mijn nek toe in
Maar jullie waren lief
Oh ja, dat startte het inderdaad... Jammer dat Kitao er niet wasquote:Op woensdag 30 december 2009 18:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als jij door het slotje had gepost hadden we het met jou gedaan.
Ja, potdomme. En ik zat maar braaf te F5en op de homepage.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
(en zie mijn edit trouwensquote:Op woensdag 30 december 2009 18:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou het grappige is... ik had dus echt reacties verwacht als 'Huh, je zei toch dat je geen mod wilde worden???' maar niemand zei daar iets overquote:Op woensdag 30 december 2009 18:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vond het alleen jammer dat jullie Greys kozen. De grap was beter geweest met een meer controversiėle keuzemaar toch erg leuk gedaan
edit: ik probeerde via PM intussen Greys zo gek te krijgen dat ze een bericht van mij ging editen zodat ik kon nep-rellen, maar ze is te lief![]()
NEE, je blijft blauwquote:Op woensdag 30 december 2009 18:13 schreef Greys het volgende:
En ik op een gegeven moment maar PM-en 'mag ik weer zwart, ik moet zo weg en ik voel me zo rot dat ik tegen mijn kliekje lieg'. Ik blijf een watje, goffer
Ik doorzag het METEENquote:Op woensdag 30 december 2009 18:08 schreef Harajuku. het volgende:
Wat een stel vieze leugenaars zijn we,!
Ja hee hallo, hiero!quote:Op woensdag 30 december 2009 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou het grappige is... ik had dus echt reacties verwacht als 'Huh, je zei toch dat je geen mod wilde worden???' maar niemand zei daar iets overDat had ik wel verwacht eigenlijk!
Ik zat daar ook aan te denken, wat een GMTA vandaagquote:Op woensdag 30 december 2009 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou het grappige is... ik had dus echt reacties verwacht als 'Huh, je zei toch dat je geen mod wilde worden???' maar niemand zei daar iets overDat had ik wel verwacht eigenlijk!
Dat wel jaquote:Op woensdag 30 december 2009 18:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu weet je iig dat iedereen het ok vindt voor wanneer je echt mod wordt.
Het tweede topic waar ik in mee post, en zelfs ik weet al dat het nooit jamemr is dat Kitao er niet isquote:Op woensdag 30 december 2009 18:13 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh ja, dat startte het inderdaad... Jammer dat Kitao er niet was
Ben je mal... daarvoor boeit het hier niemand echt genoeg, zolang het iemand is die ze gewoon vertrouwen en kennenquote:Op woensdag 30 december 2009 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Aaaaawwww!quote:Op woensdag 30 december 2009 18:13 schreef Greys het volgende:
En ik op een gegeven moment maar PM-en 'mag ik weer zwart, ik moet zo weg en ik voel me zo rot dat ik tegen mijn kliekje lieg'. Ik blijf een watje, goffer
toch was dat Epic geweest als ze Kitao nep-blauw hadden gemaaktquote:Op woensdag 30 december 2009 18:15 schreef CraigChrist het volgende:
[..]
Het tweede topic waar ik in mee post, en zelfs ik weet al dat het nooit jamemr is dat Kitao er niet is
Dat zou echt niemand geloofd hebben thoquote:Op woensdag 30 december 2009 18:17 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
toch was dat Epic geweest als ze Kitao nep-blauw hadden gemaakt![]()
Altijd en eeuwig in de clinch met de opperhoofden. Het is hier buigen of barsten als je mod bent.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:30 schreef senesta het volgende:
@bluezz, Je bent een jojo mod geweest zie ik al
Starttopic: En de nieuwe F&F-mod is...
Stoptopic: Bluezz?
ik heb 161 nieuwe pm'squote:Op woensdag 30 december 2009 18:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aaaaawwww!![]()
Wat zullen jullie PM boxen gerookt hebben.
quote:Op woensdag 30 december 2009 18:17 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
toch was dat Epic geweest als ze Kitao nep-blauw hadden gemaakt![]()
En allemaal lezen he.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik heb 161 nieuwe pm's
quote:Op woensdag 30 december 2009 18:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ow man! Dat was spanning ende sensatie geweest.![]()
Al had Kitao er volgens mij geen bal van gesnapt.
quote:Op woensdag 30 december 2009 18:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik heb 161 nieuwe pm's
neujquote:
Ook dat!quote:Op woensdag 30 december 2009 18:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ow man! Dat was spanning ende sensatie geweest.![]()
Al had Kitao er volgens mij geen bal van gesnapt.
Ja, het was heel lollig en tof idd dat ie meedeed!quote:Op woensdag 30 december 2009 18:17 schreef Harajuku. het volgende:
't Was toch best lolligEn props voor Remlof dat ie meedeed
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat zei senesta dus ook.... en die meende het.
quote:
Buh bye Greys.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:21 schreef Greys het volgende:
Nou ik ben er vandoor.
Behave, allemaal!
(Moet ik nodig zeggen na net).
Hara en SF en Remlof, bedankt voor het lachen!![]()
Oh en ik heb uiteraard wel printscreens gemaakt
quote:Op woensdag 30 december 2009 18:21 schreef Greys het volgende:
Nou ik ben er vandoor.
Behave, allemaal!
't Was een goed garpjequote:Op woensdag 30 december 2009 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou echt niet nee!![]()
Het leek of SF, Hara en ik tegelijk hetzelfde dachten en voor ik het wist zat ik er tot mijn nek toe in
Maar jullie waren lief
Dat was ook het eerste wat ik zou doen.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:21 schreef Greys het volgende:
Nou ik ben er vandoor.
Behave, allemaal!
Geen last van gelukkig, ik heb het nog altijd prima naar mijn zin. Maar goed als je voor je gevoel niet lekker op je plek zit in de crew dan is zwart inderdaad beter denk ikquote:Op woensdag 30 december 2009 18:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Altijd en eeuwig in de clinch met de opperhoofden. Het is hier buigen of barsten als je mod bent.
Ik barstte liever en ben blij in het zwart
Dank je, jij ook nog.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Een beetje verlaat wil ik hier iedereen ofc nog fijne feestdagen wensen.![]()
Nope.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:26 schreef Harajuku. het volgende:
Nu gaat men mij hier nooit meer geloven, eh?
Veel plezier Catata
Doe ik ook altijd, werkt prima. Al laat ik het meestal niet bij halfquote:Op woensdag 30 december 2009 16:28 schreef Greys het volgende:
Nies, ik zou ze ook een kalmeringspilletje bij de DA laten halen.
Dan gaan ze lekker half-stoned het nieuwe jaar inDat lijkt me beter dan volledig over de rooie.
Gag Greys, fijne avond.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:21 schreef Greys het volgende:
Nou ik ben er vandoor.
Behave, allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |