als ik naar je username kijk zou ik zeggen 6 jaar langer geledenquote:Op donderdag 31 december 2009 00:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een iets ze pietsje langer geleden bij mij
goeie reis en goede jaarwisseling in Jakartaquote:Op donderdag 31 december 2009 01:10 schreef indahnesia.com het volgende:
Ben er weg van, ontbijten en zo. Tot later vandaag wellicht nog even.
Aww, Ga je helemaal niet slapen dan vannacht?quote:Op donderdag 31 december 2009 01:39 schreef Symphonic het volgende:
Nou lekker dan, ben ik de enige nachtbraker hier
Nee hoor, maar het is hier een uur vroegerquote:Op donderdag 31 december 2009 01:45 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Aww, Ga je helemaal niet slapen dan vannacht?
Waar woon je dan?quote:Op donderdag 31 december 2009 01:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het is hier een uur vroeger
in Noord Holland, maar ik zit momenteel in Portugal bij mij moeder.quote:
Ah zo, en zo`n uur kan s'avonds laat best een verschil maken.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in Noord Holland, maar ik zit momenteel in Portugal bij mij moeder.
dat heb ik nu ook inderdaadquote:Op donderdag 31 december 2009 01:53 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ah zo, en zo`n uur kan s'avonds laat best een verschil maken.
Ik ben nu in NL maar woon voor mijn stage tijdelijk in Engeland. En als het bij mij 10:30 is, gaat iedereen ineens afsluiten en naar bed, en zit ik daar mooi zo van: goh, ik hoef nog niet naar bed.
dat kloptquote:Op donderdag 31 december 2009 01:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ik naar je username kijk zou ik zeggen 6 jaar langer geleden
quote:Op donderdag 31 december 2009 01:39 schreef Symphonic het volgende:
Nou lekker dan, ben ik de enige nachtbraker hier
dan chat je niet met mijquote:Op donderdag 31 december 2009 01:53 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ah zo, en zo`n uur kan s'avonds laat best een verschil maken.
Ik ben nu in NL maar woon voor mijn stage tijdelijk in Engeland. En als het bij mij 10:30 is, gaat iedereen ineens afsluiten en naar bed, en zit ik daar mooi zo van: goh, ik hoef nog niet naar bed.
dan is het in Nederland 12 uur en dan maakt het niet uit dat het bij jouw 11 uur is de telefoonlijnen zullen in Nederland toch overbelast zijnquote:Op donderdag 31 december 2009 02:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat heb ik nu ook inderdaad
Een voordeel, ik kan morgen in alle rust iedereen bellen om elf uur
whehehe die draaien wij ook als laatste deuntjequote:
ik zit nou aan de koffiequote:Op donderdag 31 december 2009 01:44 schreef Symphonic het volgende:
Nou ja, tot bij de koffie dan maar weer
indahquote:
hoe laat is het dan daar ?quote:Op donderdag 31 december 2009 04:21 schreef indahnesia.com het volgende:
Het is rustig op straat, dus ben ik alweer in Jakarta. Eerst even wat drinken bij de Starbucks. Het is nog binnen te houden, verder is er nog niets open namelijk.
Half elf in de morgen.quote:Op donderdag 31 december 2009 04:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe laat is het dan daar ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |