niet op een elektrische fietsquote:Op donderdag 31 december 2009 00:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Klopt gebeurt regelmatig......![]()
Alleen wij worden dan niet moe
Jah inderdaad. Mijn stagebegeleider had wel gezegd dat ze zou proberen internet te regelen in de tijd dat ik in NL ben. Dus er is een KLEINE kans dat er internet is als ik aankom, maar ik vrees van niet. Dus als ik pech heb kan ik van morgenmiddag t/m maandagochtend 9 uur weer niet internetten.quote:
Dan valt het nogal mee morgen is donderdag dus dat betekend slechts 4 dagen afkickenquote:Op donderdag 31 december 2009 00:08 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Jah inderdaad. Mijn stagebegeleider had wel gezegd dat ze zou proberen internet te regelen in de tijd dat ik in NL ben. Dus er is een KLEINE kans dat er internet is als ik aankom, maar ik vrees van niet. Dus als ik pech heb kan ik van morgenmiddag t/m maandagochtend 9 uur weer niet internetten.
Wel heb ik inmiddels mn laptop volgezet met allerlei spelletjes zodat ik wel wat te doen heb in Engeland.
Voorzichtig hequote:Op donderdag 31 december 2009 00:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
ben er ff weg van ga me scheren
altijdquote:
ik heb vanmiddag de grasmaaier al ter hand genomen.quote:
symquote:Op donderdag 31 december 2009 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb vanmiddag de grasmaaier al ter hand genomen.
Goedenavond
Sta je op de kop danquote:Op donderdag 31 december 2009 00:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
altijd
mijn haren hangen bijna in mijn ogen
parlez-vous français?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:22 schreef Symphonic het volgende:
Echt heerlijk uit eten geweest in een heel gezelig frans restaurant.
Kon me eindelijk weer eens verstaanbaar maken
bonne nuitequote:Op donderdag 31 december 2009 00:29 schreef friemelaar het volgende:
Nog een prettige voortzetting gewenst, Ik ga vandaag eens vroeg afsluiten.
Wel truste allemaal
symquote:Op donderdag 31 december 2009 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb vanmiddag de grasmaaier al ter hand genomen.
Goedenavond
waren het nederlanders die het runnenquote:Op donderdag 31 december 2009 00:22 schreef Symphonic het volgende:
Echt heerlijk uit eten geweest in een heel gezelig frans restaurant.
Kon me eindelijk weer eens verstaanbaar maken
trusten friemelquote:Op donderdag 31 december 2009 00:29 schreef friemelaar het volgende:
Nog een prettige voortzetting gewenst, Ik ga vandaag eens vroeg afsluiten.
Wel truste allemaal
uhuquote:Op donderdag 31 december 2009 00:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mais oui, pas de probleme pas du tout
nee Fransen.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waren het nederlanders die het runnen
indahquote:
oeh, ik herinner me ook nog een vleugje Frans van een jaar of 15 geleden toen dat er met grof geweld ingestampt werd op de middelbare school.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mais oui, pas de probleme pas du tout
hoe laat vertrek je?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:44 schreef indahnesia.com het volgende:
Tijd om spullen in te pakken. We gaan eerder naar Jakarta want de hoofdstraat gaat om 18:00 dicht. En daar moeten we eigenlijk een paar keer overheen, dus dan maar proberen dat wat te verminderen.
iig beter dan ik dat het zal doenquote:Op donderdag 31 december 2009 00:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee Fransen.
Ik spreek geen vloeiend Frans, maar ik kan me er wel heel redelijk in redden, veel beter dan in het Portugees in ieder geval.
inderdaadquote:Op donderdag 31 december 2009 00:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
oeh, ik herinner me ook nog een vleugje Frans van een jaar of 15 geleden toen dat er met grof geweld ingestampt werd op de middelbare school.
dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 31 december 2009 00:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
oeh, ik herinner me ook nog een vleugje Frans van een jaar of 15 geleden toen dat er met grof geweld ingestampt werd op de middelbare school.
ik red me wel met handen en voeten werkenquote:Op donderdag 31 december 2009 00:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
inderdaad
En het is er met dermate grof geweld ingestampt dat ik het na 27 jaar nog steeds weet
bij mij ook, inmiddels 27 jaar geledenquote:Op donderdag 31 december 2009 00:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook
alleen is het bij mij wat langer geleden dan 15 jaar![]()
daar kom ik in Portugal ook heel ver meequote:Op donderdag 31 december 2009 00:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik red me wel met handen en voeten werken
dat schiet opquote:Op donderdag 31 december 2009 00:53 schreef Symphonic het volgende:
De meiden hebben een laptop gekregen van oma.
Erg leuk om Vista en Live te updaten met een downloadsnelheod van 7 kb/s
pfffffff... maar goed, er is er een klaar. Die andere doe ik morgen wel
een iets ze pietsje langer geleden bij mijquote:Op donderdag 31 december 2009 00:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij mij ook, inmiddels 27 jaar geleden
in alle landen werkt dat best welquote:Op donderdag 31 december 2009 00:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar kom ik in Portugal ook heel ver mee
en dan moet je hoe lang reizen ?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ontbijt, douchen, wat spullen bijeen rapen.. negen uur.
Over twee uur zit ik in de bus dus.
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:53 schreef Symphonic het volgende:
De meiden hebben een laptop gekregen van oma.
Erg leuk om Vista en Live te updaten met een downloadsnelheod van 7 kb/s
pfffffff... maar goed, er is er een klaar. Die andere doe ik morgen wel
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij mij ook, inmiddels 27 jaar geleden
ben ik blij dat ik niks heb gezegdquote:
uurtje, misschien iets langer door files. Maar moeten ook nog wat kennissen bezoeken en dat doe ik voordat ik incheck in het hotel.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan moet je hoe lang reizen ?
quote:Op donderdag 31 december 2009 01:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik niks heb gezegd
dat valt dan wel meequote:Op donderdag 31 december 2009 01:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
uurtje, misschien iets langer door files. Maar moeten ook nog wat kennissen bezoeken en dat doe ik voordat ik incheck in het hotel.
zou ook een inkoppertje zijn geweestquote:
jawel hoor, en normaal zou ik niet overnachten daar, maar het zal wel een lekkere verkeerschaos worden, en daar wil ik om vijf uur in de morgen met mijn nieuwjaarsstemming geen deel van uitmaken.quote:
daar had ik vroeger dus ook de balen van kom je rond een uur of 5 a 6uur van het stratumseind en dan sta je nog gewoon een uur te wachten op een taxiquote:Op donderdag 31 december 2009 01:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jawel hoor, en normaal zou ik niet overnachten daar, maar het zal wel een lekkere verkeerschaos worden, en daar wil ik om vijf uur in de morgen met mijn nieuwjaarsstemming geen deel van uitmaken.
ontbijt zequote:Op donderdag 31 december 2009 01:10 schreef indahnesia.com het volgende:
Ben er weg van, ontbijten en zo. Tot later vandaag wellicht nog even.
quote:Top 100 van woensdag 30 december 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
008. 266 goldfinger1963
079. 088 biekske2009
081. 087 DaMart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |