Jah, ik ben ondertussen weer Hells Kitchen aan het kijken! Tis ook veel te spannend!quote:
wij dartenquote:Op woensdag 30 december 2009 22:50 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Jah, ik ben ondertussen weer Hells Kitchen aan het kijken! Tis ook veel te spannend!
je visite zit een dvd te kijkenquote:Op woensdag 30 december 2009 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had visite en een DVD aangezet. Zwartboek blijft een mooie film.
Nee, want ik hád visite!quote:Op woensdag 30 december 2009 23:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je visite zit een dvd te kijken
happenquote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er was inderdaad kaas en worst beschikbaar om in te happen.
welke episode/serie ben je aan het kijken?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:06 schreef --Tweety-- het volgende:
[quote]Op woensdag 30 december 2009 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
zwartboek is indd wel een mooie film. Ik heb die film een paar weken geleden voor het eerst gezien.
Maar bij mij is de volgende aflevering weer geladen, dus duik ik weer even in de wereld van Gordon Ramsey.
trusten DMquote:Op woensdag 30 december 2009 23:18 schreef DaMart het volgende:
Ik vind dit een mooi moment om te gaan slapen, trouwens. Eens even een keertje echt op tijd naar bed dus.
friemelquote:Op woensdag 30 december 2009 23:21 schreef friemelaar het volgende:
's Avonds samen![]()
Truste DM![]()
Goed dat het redelijk gaat met Fles [ afbeelding ]
gaan we het niet halenquote:
1650 gaan we niet eens halenquote:Op woensdag 30 december 2009 23:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
2000 binnen 24 uur, echt niet
Nee niet op dit tempo, we missen nog een paar echte spammers...quote:Op woensdag 30 december 2009 23:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
1650 gaan we niet eens halen
quote:
laat dat jullie maar zittenquote:Op woensdag 30 december 2009 23:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nee niet op dit tempo, we missen nog een paar echte spammers...![]()
Vanmiddag gingen jullie wel ff rap, maar de vaart is er weer aardig uit....
wat doe je anaalquote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:34 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Opslaan, is gemakkelijk als je het weer kwijt wilt
een macro-pause neemt ?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
maar dan komt het er toch weer uit als je de volgende keer.......
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
een macro-pause neemt ?
[ afbeelding ]
Wow, nou krijg ik ook weer honger...quote:Op woensdag 30 december 2009 23:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
was lekker een gebakken ei (dubbeldooier) met ham en kaas
een duikboot schilderenquote:Op woensdag 30 december 2009 23:39 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wow, nou krijg ik ook weer honger...
btw. Voor de eerste 5 tot 7 jaar klaar met schilderen![]()
Nu alleen nog onderwaterschip en decoraties
Nope, het deel van het schip dat onder water steekt...quote:
quote:
de kielquote:Op woensdag 30 december 2009 23:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nope, het deel van het schip dat onder water steekt...
Gelukkig blijft de mijne drijven
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:44 schreef friemelaar het volgende:
Strijd der titanen ?
[ afbeelding ]
en een gedeelte van de romp, de hak en het roer.quote:
quote:
mosselenquote:Op woensdag 30 december 2009 23:46 schreef friemelaar het volgende:
[..]
en een gedeelte van de romp, de hak en het roer.
Alles redelijk eenvoudig, alleen maar primer en "antifouling" tegen het aangroeien van mosselen
Tegen mosselen dus ....quote:
tegen mosselenquote:Op woensdag 30 december 2009 23:54 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Tegen mosselen dus ....
Lusten we niet en halen de snelheid naar beneden
Dat doen we sowieso niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tegen mosselen![]()
ik lust ze wel![]()
dan kan je ook niet te hard varen
Ik ben seizoen 6 van Hells kitchen aan het kijken. Nog 3 afleveringen te gaan en dan weet ik wie er gewonnen heeft. Ik denk dat ik zo nog even het begin van de volgende aflevering ga kijken. Morgenavond ga ik voor oud en nieuw naar mn zus, en dan vrijdag weer terug naar Engeland, en aangezien ik daar geen internet heb, moet ik het hier nog snel ff afkijken!quote:Op woensdag 30 december 2009 23:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
welke episode/serie ben je aan het kijken?
dan haal ik je nog in op de fietsquote:Op woensdag 30 december 2009 23:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat doen we sowieso niet.![]()
Topsnelheid = 14 km/uur en de kruissnelheid = 11km/uur
dan zal ik maar niet zeggen wie d'r wintquote:Op donderdag 31 december 2009 00:01 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik ben seizoen 6 van Hells kitchen aan het kijken. Nog 3 afleveringen te gaan en dan weet ik wie er gewonnen heeft. Ik denk dat ik zo nog even het begin van de volgende aflevering ga kijken. Morgenavond ga ik voor oud en nieuw naar mn zus, en dan vrijdag weer terug naar Engeland, en aangezien ik daar geen internet heb, moet ik het hier nog snel ff afkijken!
Klopt gebeurt regelmatig......quote:Op donderdag 31 december 2009 00:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan haal ik je nog in op de fiets
Back to the middle agesquote:Op donderdag 31 december 2009 00:01 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik ben seizoen 6 van Hells kitchen aan het kijken. Nog 3 afleveringen te gaan en dan weet ik wie er gewonnen heeft. Ik denk dat ik zo nog even het begin van de volgende aflevering ga kijken. Morgenavond ga ik voor oud en nieuw naar mn zus, en dan vrijdag weer terug naar Engeland, en aangezien ik daar geen internet heb, moet ik het hier nog snel ff afkijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |