niet op een elektrische fietsquote:Op donderdag 31 december 2009 00:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Klopt gebeurt regelmatig......![]()
Alleen wij worden dan niet moe
Jah inderdaad. Mijn stagebegeleider had wel gezegd dat ze zou proberen internet te regelen in de tijd dat ik in NL ben. Dus er is een KLEINE kans dat er internet is als ik aankom, maar ik vrees van niet. Dus als ik pech heb kan ik van morgenmiddag t/m maandagochtend 9 uur weer niet internetten.quote:
Dan valt het nogal mee morgen is donderdag dus dat betekend slechts 4 dagen afkickenquote:Op donderdag 31 december 2009 00:08 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Jah inderdaad. Mijn stagebegeleider had wel gezegd dat ze zou proberen internet te regelen in de tijd dat ik in NL ben. Dus er is een KLEINE kans dat er internet is als ik aankom, maar ik vrees van niet. Dus als ik pech heb kan ik van morgenmiddag t/m maandagochtend 9 uur weer niet internetten.
Wel heb ik inmiddels mn laptop volgezet met allerlei spelletjes zodat ik wel wat te doen heb in Engeland.
Voorzichtig hequote:Op donderdag 31 december 2009 00:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
ben er ff weg van ga me scheren
altijdquote:
ik heb vanmiddag de grasmaaier al ter hand genomen.quote:
symquote:Op donderdag 31 december 2009 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb vanmiddag de grasmaaier al ter hand genomen.
Goedenavond
Sta je op de kop danquote:Op donderdag 31 december 2009 00:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
altijd
mijn haren hangen bijna in mijn ogen
parlez-vous français?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:22 schreef Symphonic het volgende:
Echt heerlijk uit eten geweest in een heel gezelig frans restaurant.
Kon me eindelijk weer eens verstaanbaar maken
bonne nuitequote:Op donderdag 31 december 2009 00:29 schreef friemelaar het volgende:
Nog een prettige voortzetting gewenst, Ik ga vandaag eens vroeg afsluiten.
Wel truste allemaal
symquote:Op donderdag 31 december 2009 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb vanmiddag de grasmaaier al ter hand genomen.
Goedenavond
waren het nederlanders die het runnenquote:Op donderdag 31 december 2009 00:22 schreef Symphonic het volgende:
Echt heerlijk uit eten geweest in een heel gezelig frans restaurant.
Kon me eindelijk weer eens verstaanbaar maken
trusten friemelquote:Op donderdag 31 december 2009 00:29 schreef friemelaar het volgende:
Nog een prettige voortzetting gewenst, Ik ga vandaag eens vroeg afsluiten.
Wel truste allemaal
uhuquote:Op donderdag 31 december 2009 00:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mais oui, pas de probleme pas du tout
nee Fransen.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waren het nederlanders die het runnen
indahquote:
oeh, ik herinner me ook nog een vleugje Frans van een jaar of 15 geleden toen dat er met grof geweld ingestampt werd op de middelbare school.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mais oui, pas de probleme pas du tout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |