vandaag?quote:Op donderdag 31 december 2009 10:03 schreef marcb1974 het volgende:
oe halen we zo nou de 200.000 topics vandaag nog?
mogen we spammen?quote:Op donderdag 31 december 2009 10:03 schreef marcb1974 het volgende:
oe halen we zo nou de 200.000 topics vandaag nog?
Ja, je moet je doelstelling een beetje strak zetten hequote:
Gelijk heb je.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, je moet je doelstelling een beetje strak zetten he
Smartquote:Op donderdag 31 december 2009 10:48 schreef Klonk het volgende:
ik krijg een grotere auto mee, weet nog steeds niet wat, maar wel een grotere, komt goed uit, kan ik even flink kattengrid inslaan
DaMart was hier, vandaag!quote:
Groter dan wat?quote:Op donderdag 31 december 2009 10:48 schreef Klonk het volgende:
ik krijg een grotere auto mee, weet nog steeds niet wat, maar wel een grotere, komt goed uit, kan ik even flink kattengrid inslaan
Inderdaad. Snel verbieden die troep!quote:Op donderdag 31 december 2009 10:08 schreef marcb1974 het volgende:
Tijd voor een algeheel verbod op consumenten vuurwerk
Pheno is er vandaag weer!quote:Op donderdag 31 december 2009 11:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
DaMart was hier, vandaag!
[ afbeelding ]
En Nijns was hier ook, vandaag!
[ afbeelding ]
goedemorgen nachtbrakerquote:Op donderdag 31 december 2009 11:34 schreef --Tweety-- het volgende:
Hey iedereen!!!!
Een beetje zin in vanavond?
Heb ik expres gedaan hoor, zo laat naar bed. Dan kan ik het vandaag wat makkelijker volhouden. Ik begin er nu alleen wel een beetje tegenop te zien om dan morgen om 10 uur alweer te moeten vertrekken. Om de een of andere reden ligt het zo lekker in mn eigen bed.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
goedemorgen nachtbraker
Ja hoor ik heb wel zin een rustige avond
Ja hoor. Ik zet een paar DVD's op, kijk de trekking van de oudejaarsloterij na, bel om 12 uur wat familie om ze een gelukkig nieuwjaar te wensen en vervolgens ga ik naar bed. O ja, en tussendoor eet ik oliebollenquote:Op donderdag 31 december 2009 11:34 schreef --Tweety-- het volgende:
Hey iedereen!!!!
Ikke wel. Eerst eten bij vrienden, daarna spelletjes etc doen tot 0:00, daarna het standaard verhaal, en rond 02u naar bed oid. Geen zin om de hele nacht door te halen.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:34 schreef --Tweety-- het volgende:
Hey iedereen!!!!
dat geldt voor ons ook wel een beetje. Gewoon een avond rustig tv kijken met oma en de kids.... En gelukkig hebben ze in Pt geen oliebollen, dat scheelt echt... Ik vind die dingen zo verschrikkelijk smerigquote:Op donderdag 31 december 2009 11:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik zet een paar DVD's op, kijk de trekking van de oudejaarsloterij na, bel om 12 uur wat familie om ze een gelukkig nieuwjaar te wensen en vervolgens ga ik naar bed. O ja, en tussendoor eet ik oliebollen.
Maar dit jaar laat ik oud en nieuw even een keertje aan me voorbij gaan.
Oliebollenquote:Op donderdag 31 december 2009 11:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik zet een paar DVD's op, kijk de trekking van de oudejaarsloterij na, bel om 12 uur wat familie om ze een gelukkig nieuwjaar te wensen en vervolgens ga ik naar bed. O ja, en tussendoor eet ik oliebollen.
Maar dit jaar laat ik oud en nieuw even een keertje aan me voorbij gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |