Ik heb geld geleend bij de ib-groep. Dat moet terugbetaald worden, echter had ik in 2008 geen inkomen zodat ik het aankomende jaar minder geld terug hoef te betalen (het bedrag wordt dan opgeschort). Ik heb hiervoor een brief van de belastingsdienst gestuurd waarin staat dat ik in 2008 geen belasting heb betaald (geen inkomen had).
Echter, nu heeft de ib-groep me een brief gestuurd waarin hetvolgene wordt gevraagd:
"Uit de inkomensverklaring die u aan ons hebt toegestuurd, blijkt dat u in 2008 geen inkomen had. We vragen u in dit geval een specificatie toe te sturen, waaruit blijkt hoe u uzelf in 2008 hebt voorzien in uw levensonderhoud."
Wat betekent dit? Kan ik gewoon in een brief schrijven hoe ik toen heb geleefd (had nog geld op bankrekening staan, gebruikte niet al het geld van de ib-groep lening direct) of moet het iets officieels zijn en als het dat tweede is, wat houdt dat dan precies in?
Alvast bedankt voor een antwoord!
p.s. ik kan voor het terugsturen van de brief gebruik maken van de retourenvelop. Echter zat er geen retourenvelop bij de brief. Ik neem aan dat ik het terug kan sturen naar het standaard postadres van de ib-groep. Als iemand andere informatie hierover heeft hoor ik het graag!
(heb dit net al proberen te posten maar toen ging blijkbaar iets mis, als het topic dubbel geplaatst is graag een verwijderen, bedankt)