abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76334951
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 17:36 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Nou, die van _Led_ heb ik gevonden hoor .

En _Led_ beweert inderdaad nergens dat het zijn eigen geboortedatum betreft. Ik vind zelfs dat duidelijk uit zijn posts blijkt dat het niet zijn eigen geboortedatum is.

Bassos, ik zou graag van jou willen weten waarom je dit soort termen er doorheen smijt:
[..]
De uitleg/toelichting staat er soms voor, soms erna.

Zoals op het werk gevolgd werd door iets over de MC. Die MC is daarvoor eerder al toegelicht als zijnde dat waar je naar opkijkt, en daaruit volgend hoe je jezelf als werkend ziet.
(naja, onderdeel bijdragend aan de maatschappij)
quote:
Wat moet een astrologie-leek met al die termen?
Beseffen dattie een leek is, maar wel voldoende info geven dat het eventueel opgegoogled kan worden.
quote:
Ik werk zelf in de ICT, maar ik ga klanten (meestal leken) echt niet lastig vallen met allerlei nerd-termen .
Ik ook niet.
Maar in een ICT forum (TRU voor astro) gebruik ik die termen wel, want van die mensen mag je verwachten dat ze die termen ofwel kennen, ofwel weten hoe ze moeten uitvinden wat die termen betekenen.
quote:
Dus het lijkt me dat je dat doet om interessanter over te komen, want verder staat er nauwelijks iets inhoudelijks en leesbaars in die reading.
Heh.
Dat was geen reading, dat was een poging om puur de kaart te matchen met de postert.
(staat ook ergens toen)

Vandaar dat de geboortedatum van iemand anders dan een postert zelf complete tijdsverspilling was.
Het ging nergens om het aantonen dat astrologie werkt. (want dat kan alleen door het zelf te onderzoeken)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')