Nee, ik studeerquote:Op woensdag 30 december 2009 14:27 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zozo ,,,, jij leeft echt voor FOK! hé?
Doe je toch mee?quote:Op woensdag 30 december 2009 14:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die lui zijn al weken bezig met vuurwerkbommen maken. Benzine en alles gebruiken ze. 's Morgens om 5 uur de eerste knallen al
EHBO koffer onder je arm en gaan!!!!quote:Op woensdag 30 december 2009 14:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
ff de ramptoerist spelen, brb.
De volgende keer eerder gaan!quote:Op woensdag 30 december 2009 14:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
't Spectakel is voorbij
Loop ik net met cameraatje die kant op, staan de ambulancebroeders en de politie nog wat te overleggen.
Ik weet niet. Één jochie werd behandeld en ik weet niet of 'ie meegenomen is, de andere mocht met meneer agent mee.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De volgende keer eerder gaan!
Maar wat is er nu precies gebeurd? Is het ernstig?
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:03 schreef Robinhoo het volgende:
Ik heb net vuurwerk afgestoken en wou hem voor de grap naast mijn vriend gooien, dat ging verkeerd.
Nu zit ik achterin de politieauto en fok met mijn iphone.
Mooi oud en nieuw is dit.
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:03 schreef Robinhoo het volgende:
Ik heb net vuurwerk afgestoken en wou hem voor de grap naast mijn vriend gooien, dat ging verkeerd.
Nu zit ik achterin de politieauto en fok met mijn iphone.
Mooi oud en nieuw is dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |