Omdat je nog niet echt een vaste plek binnen de die-hard crew hebtquote:Op woensdag 30 december 2009 14:21 schreef Panzerknacker666 het volgende:
waarom worden er nog nooit tt's aan mij gewijd
quote:Op woensdag 30 december 2009 14:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat je nog niet echt een vaste plek binnen de die-hard crew hebt
Dat maak ik wel goed met mijn mannelijkheid.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat je nog niet echt een vaste plek binnen de die-hard crew hebt
Pics not required.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:22 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dat maak ik wel goed met mijn mannelijkheid.
quote:
Dat zijn je buurjongetjes die doen COD na... Niets ernstigs hoor!quote:Op woensdag 30 december 2009 14:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Net hoorde ik een vuurwerkknal, en nu schreeuwt er iemand over straat alsof z'n been eraf geschoten is
Nou, sterktequote:Op woensdag 30 december 2009 14:25 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga hier ff kappen, poging tot huiswerk maken; lukt dat niet, dan gamen
't Interesseert me niet als z'n been er daadwerkelijk afgeschoten isquote:Op woensdag 30 december 2009 14:25 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat zijn je buurjongetjes die doen COD na... Niets ernstigs hoor!
Je hebt het wel voor met je medemensquote:Op woensdag 30 december 2009 14:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
't Interesseert me niet als z'n been er daadwerkelijk afgeschoten is
Zozo ,,,, jij leeft echt voor FOK! hé?quote:Op woensdag 30 december 2009 14:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben benieuwd naar de jaarcijfers over 2009.
Denk niet dat ik er erg hoog in eindig
Vorig jaar stond ik wel in de top 250 geloof ik
Die lui zijn al weken bezig met vuurwerkbommen maken. Benzine en alles gebruiken ze. 's Morgens om 5 uur de eerste knallen alquote:Op woensdag 30 december 2009 14:26 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Je hebt het wel voor met je medemens.
Nee, ik studeerquote:Op woensdag 30 december 2009 14:27 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zozo ,,,, jij leeft echt voor FOK! hé?
Doe je toch mee?quote:Op woensdag 30 december 2009 14:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die lui zijn al weken bezig met vuurwerkbommen maken. Benzine en alles gebruiken ze. 's Morgens om 5 uur de eerste knallen al
EHBO koffer onder je arm en gaan!!!!quote:Op woensdag 30 december 2009 14:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
ff de ramptoerist spelen, brb.
De volgende keer eerder gaan!quote:Op woensdag 30 december 2009 14:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
't Spectakel is voorbij
Loop ik net met cameraatje die kant op, staan de ambulancebroeders en de politie nog wat te overleggen.
Ik weet niet. Één jochie werd behandeld en ik weet niet of 'ie meegenomen is, de andere mocht met meneer agent mee.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De volgende keer eerder gaan!
Maar wat is er nu precies gebeurd? Is het ernstig?
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:03 schreef Robinhoo het volgende:
Ik heb net vuurwerk afgestoken en wou hem voor de grap naast mijn vriend gooien, dat ging verkeerd.
Nu zit ik achterin de politieauto en fok met mijn iphone.
Mooi oud en nieuw is dit.
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:03 schreef Robinhoo het volgende:
Ik heb net vuurwerk afgestoken en wou hem voor de grap naast mijn vriend gooien, dat ging verkeerd.
Nu zit ik achterin de politieauto en fok met mijn iphone.
Mooi oud en nieuw is dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |