Afspraak was om 12 uur maar volgens hem waren er ongeregeldheden waardoor iedereen op zijn beurt moet wachten, die flikkerquote:Op woensdag 30 december 2009 13:13 schreef Adelante het volgende:
Heb je een afspraak of zonder?
Daarom maak ik dus een afspraak, ik heb geen zin om een half uur te wachtenquote:Op woensdag 30 december 2009 13:15 schreef HugoBaas het volgende:
Mensen die een afspraak bij de kapper maken![]()
Zoek gewoon een fatsoenlijke kapper met veel personeel.
Ik heb echt nog nooit langer dan een half uur moeten wachten.
Hier kun je alleen als vrouw een afspraak makenquote:Op woensdag 30 december 2009 13:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Daarom maak ik dus een afspraak, ik heb geen zin om een half uur te wachten
Vertel het eens. Verveel me toch maar hier aan het kruis.quote:
En dan een half uur wachten..quote:Op woensdag 30 december 2009 13:15 schreef HugoBaas het volgende:
Een goede kapper heeft het altijd druk.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:15 schreef HugoBaas het volgende:
Liever te vroeg dan te laat.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:17 schreef Esmerallda17 het volgende:
Als ik om 12 uur afspraak heb ga ik er zowiezo niet om half 12 binnen zitten.
Baas in mijn topic.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vertel het eens. Verveel me toch maar hier aan het kruis.
Een vadsig kind uit z'n frustratie uit op FOK, terwijl-ie onderuitgezakt in een rieten stoel bij z'n kapper verlegen op zijn beurt wacht.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Afspraak was om 12 uur maar volgens hem waren er ongeregeldheden waardoor iedereen op zijn beurt moet wachten, die flikker
Dan krijg ik een biertje en speel ik even op de playstation.quote:
Deed ik ooit in een café. Moest lang wachten op mijn bestelling. Liet ik mijn haar knippen in de tussentijd.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:20 schreef Biels het volgende:
Kwartiertje gister. Toen heb ik daar een biertje gedronken met mensen die er op bezoek waren.
Hoe lang ben je al schoon?quote:Op woensdag 30 december 2009 13:23 schreef 8108139dpths het volgende:
Blij dat ik nooit een kapper nodig heb.![]()
Aandoenlijk.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:22 schreef tammeharrie het volgende:
[..]
Een vadsig kind uit z'n frustratie uit op FOK, terwijl-ie onderuitgezakt in een rieten stoel bij z'n kapper verlegen op zijn beurt wacht.Flikker.
Jij millimetert jouw haar of ben je kaal?quote:Op woensdag 30 december 2009 13:23 schreef 8108139dpths het volgende:
Blij dat ik nooit een kapper nodig heb.![]()
* kaal isquote:Op woensdag 30 december 2009 13:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Jij millimetert jouw haar of ben je kaal?
Klopt, bij mijn kapper is het altijd druk, maar gewoon goed geregeld.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:18 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Een goede kapper heeft het altijd druk.
Alleen pauperkappers met weinig klandizie kunnen realiseren wat jou kapper doet
Dan ga ik liever een paar keer per jaar naar de kapper!quote:
nee mammie knipt zijn haarquote:Op woensdag 30 december 2009 13:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Jij millimetert jouw haar of ben je kaal?
*zucht*quote:Op woensdag 30 december 2009 13:25 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen nog gedouched, hoezo?
Ik vind het toch verdomd makkelijk hoor, zo'n kale kop... elke ochtend of zelfs om de dag een scheermes eroverheen en klaar.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:25 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dan ga ik liever een paar keer per jaar naar de kapper!
Die gast heeft gemillimeterd haar, kan niet veel aan mis lijkt mequote:Op woensdag 30 december 2009 13:37 schreef PeZu het volgende:
nu hopen dat de kapper het verprutst dan is het helemaal zuur voor TS
Ik heb geen gemillimeterd haar, Ade.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die gast heeft gemillimeterd haar, kan niet veel aan mis lijkt me
Kroeshaar dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 13:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb geen gemillimeterd haar, Ade.
klopt dat kan ik blind met 1 handquote:Op woensdag 30 december 2009 13:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die gast heeft gemillimeterd haar, kan niet veel aan mis lijkt me
Zou ook wel een beetje gaar zijn om dan naar de kapper te gaan.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb geen gemillimeterd haar, Ade.
Hoe de neuk doe ik dat met een Nokia N95?quote:Op woensdag 30 december 2009 13:45 schreef FinancialBubble het volgende:
plaats is een paar foto's van de kapsters met je telefototoestel. Kapsters zien er altijd geil uit, mijn kapsters in ieder geval wel.
Dat is een verouderd toestel zonder camera, helaas.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Hoe de neuk doe ik dat met een Nokia N95?
ow, je hebt geen telefototoestelquote:Op woensdag 30 december 2009 13:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Hoe de neuk doe ik dat met een Nokia N95?
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:47 schreef Twizu het volgende:
[..]
Dat is een verouderd toestel zonder camera, helaas.
Google eens even.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:51 schreef FinancialBubble het volgende:
[..]
ow, je hebt geen telefototoestel
Oquote:Op woensdag 30 december 2009 13:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vertel het eens. Verveel me toch maar hier aan het kruis.
En een afspraak maken bij de kapper is kut omdat?quote:Op woensdag 30 december 2009 13:15 schreef HugoBaas het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |