Maar met sneeuw zien de duinen er mooier uitquote:Op woensdag 30 december 2009 10:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de regen zorgt er wel voor dat de sneeuw straks weg is
Die moest ik ff 3 keer lezen voor ik 'm snaptequote:Op woensdag 30 december 2009 10:53 schreef DaMart het volgende:
Ik heb geen zin om weer een uur in de regen door de sneeuw te banjeren.
dan moet je nou gaanquote:Op woensdag 30 december 2009 10:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar met sneeuw zien de duinen er mooier uit.
toch iets met een kwartje....quote:Op woensdag 30 december 2009 10:56 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Die moest ik ff 3 keer lezen voor ik 'm snapte
Blond kwartjequote:Op woensdag 30 december 2009 10:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
toch iets met een kwartje....
Goeiemorgen Tweetyquote:Op woensdag 30 december 2009 10:59 schreef --Tweety-- het volgende:
Goedemorgen!!
helaas vandaag niet begroet met een kopje koffie, ik heb m zelf moeten zetten.
Maar het is wel mooi wit hier. Ik houd van sneeuw
Ohw dat zal het zijn inderdaad. Misschien moet ik toch even een kopje aanschaffen waar goedemorgen op staat.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:00 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Goeiemorgen Tweety![]()
Je serviesgoed wilde graag uitslapen
tweetyquote:Op woensdag 30 december 2009 10:59 schreef --Tweety-- het volgende:
Goedemorgen!!
huhquote:
Of eentje met "rise and shine" eropquote:Op woensdag 30 december 2009 11:01 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ohw dat zal het zijn inderdaad. Misschien moet ik toch even een kopje aanschaffen waar goedemorgen op staat.
Of eentje waar op magische manier koffie in verschijnt elke ochtendquote:Op woensdag 30 december 2009 11:04 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Of eentje met "rise and shine" erop
Hoi Tweetyquote:Op woensdag 30 december 2009 10:59 schreef --Tweety-- het volgende:
Goedemorgen!!
Ow, zo snel mogeljk laten weten als je die eentje bent tegengekomen, want die wil ik ookquote:Op woensdag 30 december 2009 11:05 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Of eentje waar op magische manier koffie in verschijnt elke ochtend
speciaal voor Engelandquote:Op woensdag 30 december 2009 11:04 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Of eentje met "rise and shine" erop
Het is nu even droog inderdaad. Ach, als ik weer zeiknat word, trek ik toch gewoon weer droge kleren aan als ik thuis benquote:
en daarnaquote:Op woensdag 30 december 2009 11:07 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
aftellen is begonnen nog 53min woei
die heb ik wel in de zaakquote:Op woensdag 30 december 2009 11:05 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Of eentje waar op magische manier koffie in verschijnt elke ochtend
begint zijn weekendquote:
Okidoki. En als ik straks bij de Aldi die ouwe heks aan de kassa tref, zal ik vragen of zij weet waar ze 'm verkopenquote:Op woensdag 30 december 2009 11:07 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik moet zo nog even de stad in, ik zal wel eventjes bij de DE winkel langs. Misschien hebben ze m daar.
koffiekopjes in een fietsenwinkel?quote:Op woensdag 30 december 2009 11:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die heb ik wel in de zaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |