Was die tiener stiekem onder de deken vieze filmpjes aan het kijken?quote:Op woensdag 30 december 2009 10:41 schreef biekske2009 het volgende:
Bah, slechte start vandaag.![]()
Grof gewekt door Skype dankzij tiener met laptop op slaapkamer....
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:41 schreef biekske2009 het volgende:
hij heeft van verschillende users de ava gestolen en daar een gif van gemaaktquote:Op woensdag 30 december 2009 10:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die heeft toch een hele andere avatar dan GF?
laptop afpakkenquote:Op woensdag 30 december 2009 10:41 schreef biekske2009 het volgende:
Nee, hij lag te skypen met een vriend... loeihardquote:Op woensdag 30 december 2009 10:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was die tiener stiekem onder de deken vieze filmpjes aan het kijken?
die ligt nog in bed op zijn/haar verjaardagquote:Op woensdag 30 december 2009 10:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goedemorgen, neem eerst maar een bakkie
Ik ga mijn jongste even wakker maken en feliciteren
Zal ik doen, thx voor de gouden tipquote:Op woensdag 30 december 2009 10:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd met je jongste!quote:Op woensdag 30 december 2009 10:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is hier een uur vroeger dan in Nederlandquote:Op woensdag 30 december 2009 10:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die ligt nog in bed op zijn/haar verjaardag
ze is 10 geworden vandaagquote:Op woensdag 30 december 2009 10:48 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Zal ik doen, thx voor de gouden tip![]()
Feliciteren???
de ellende gaat nou dus beginnenquote:
de regen zorgt er wel voor dat de sneeuw straks weg isquote:Op woensdag 30 december 2009 10:53 schreef DaMart het volgende:
Nu is het hier weer wit buiten en wil ik eigenlijk foto's gaan maken in het duin... alleen jammer dat het niet droog blijft. Ik heb geen zin om weer een uur in de regen door de sneeuw te banjeren.
Maar met sneeuw zien de duinen er mooier uitquote:Op woensdag 30 december 2009 10:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de regen zorgt er wel voor dat de sneeuw straks weg is
Die moest ik ff 3 keer lezen voor ik 'm snaptequote:Op woensdag 30 december 2009 10:53 schreef DaMart het volgende:
Ik heb geen zin om weer een uur in de regen door de sneeuw te banjeren.
dan moet je nou gaanquote:Op woensdag 30 december 2009 10:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar met sneeuw zien de duinen er mooier uit.
toch iets met een kwartje....quote:Op woensdag 30 december 2009 10:56 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Die moest ik ff 3 keer lezen voor ik 'm snapte
Blond kwartjequote:Op woensdag 30 december 2009 10:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
toch iets met een kwartje....
Goeiemorgen Tweetyquote:Op woensdag 30 december 2009 10:59 schreef --Tweety-- het volgende:
Goedemorgen!!
helaas vandaag niet begroet met een kopje koffie, ik heb m zelf moeten zetten.
Maar het is wel mooi wit hier. Ik houd van sneeuw
Ohw dat zal het zijn inderdaad. Misschien moet ik toch even een kopje aanschaffen waar goedemorgen op staat.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:00 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Goeiemorgen Tweety![]()
Je serviesgoed wilde graag uitslapen
tweetyquote:Op woensdag 30 december 2009 10:59 schreef --Tweety-- het volgende:
Goedemorgen!!
huhquote:
Of eentje met "rise and shine" eropquote:Op woensdag 30 december 2009 11:01 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ohw dat zal het zijn inderdaad. Misschien moet ik toch even een kopje aanschaffen waar goedemorgen op staat.
Of eentje waar op magische manier koffie in verschijnt elke ochtendquote:Op woensdag 30 december 2009 11:04 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Of eentje met "rise and shine" erop
Hoi Tweetyquote:Op woensdag 30 december 2009 10:59 schreef --Tweety-- het volgende:
Goedemorgen!!
Ow, zo snel mogeljk laten weten als je die eentje bent tegengekomen, want die wil ik ookquote:Op woensdag 30 december 2009 11:05 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Of eentje waar op magische manier koffie in verschijnt elke ochtend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |