quote:Op woensdag 30 december 2009 02:52 schreef FunkyHomosapien het volgende:
wie plaatst het plaatje even?
Fuck youquote:Op woensdag 30 december 2009 02:56 schreef Drinky het volgende:
KLB is zoveel beter dan WoW. Je hoeft niet te wachten op patches, de nerds hier zijn in ieder geval geen elfen en je betaalt geen 14,95 per maand.
Tevens ben ik baas in KLB, maar zou ik dat niet willen zijn in WoW, genoeg bewijs dus dat het een kutspel is
Ik zou er anders wel 14,95 voor overhebben om jou eens een fireball in je aars te mogen schieten hoor.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:56 schreef Drinky het volgende:
KLB is zoveel beter dan WoW. Je hoeft niet te wachten op patches, de nerds hier zijn in ieder geval geen elfen en je betaalt geen 14,95 per maand.
Tevens ben ik baas in KLB, maar zou ik dat niet willen zijn in WoW, genoeg bewijs dus dat het een kutspel is
Huilie cuz is the truth?quote:
Hoe wil je een fireball in mijn aars schieten als ik het niet speel?quote:Op woensdag 30 december 2009 02:59 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik zou er anders wel 14,95 voor overhebben om jou eens een fireball in je aars te mogen schieten hoor.
Sterk verweer, hier heb ik niks op te zeggenquote:
Omdat je nogal overkomt als een gekwetste WoW'erquote:Op woensdag 30 december 2009 03:05 schreef Koko_Banana het volgende:
Waarom is onze KLB-baas zo'n persoon dat alles serieus moet nemen?
quote:Op woensdag 30 december 2009 03:20 schreef Ensaf het volgende:
De topicstarter vergelijkt appels met peren.
Als er toch geen verschil tussen zit, ga dan snel naar dat Wereld van Krijgskunstgebeuren van je toe.quote:Op woensdag 30 december 2009 03:25 schreef RuthlessR1der het volgende:
[..]
In beide gevallen zit je achter je PC voor ontspanning. Er zit echt niet veel verschil in hoor.
Inderdaad, voetbal is fucking gay.quote:Op woensdag 30 december 2009 03:20 schreef Ensaf het volgende:
De topicstarter vergelijkt appels met peren.
Dat dammen en voetballen beide sporten zijn wil toch ook niet zeggen dat ze even stoer zijn.
hmmmm...quote:Op woensdag 30 december 2009 02:54 schreef switchboy het volgende:
Ja man WoW is echt geweldig!
iets doen waarin je geen doel hebt en wat eindeloos doorgaat.![]()
Het doel in KLB is klagen...quote:Op woensdag 30 december 2009 03:44 schreef tennisracket het volgende:
[..]
hmmmm...
Je kunt WoW ook vervangen door Fok!.
Eindeloos... klagen!quote:Op woensdag 30 december 2009 03:52 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Het doel in KLB is klagen...
Doel bereikt
quote:
De hele nacht op kosten van de baas Fokken dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 06:13 schreef maartena het volgende:
WoW an-sich is helemaal niet triest. FOK!ken an-sich ook helemaal niet.
Hen die s'avonds om 19:00 gaan FOK!ken of WoW-en en er pas om 23:00 weer mee ophouden..... zonder weinig pauze te nemen..... dat is wel triest.
Ben je nu een n00b en weet je niet dat Maartena in zhe US of A woont?quote:Op woensdag 30 december 2009 06:19 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
![]()
[..]
De hele nacht op kosten van de baas Fokken dan?
behalve die 12 euro per maand natuurlijk.quote:Op woensdag 30 december 2009 03:25 schreef RuthlessR1der het volgende:
[..]
In beide gevallen zit je achter je PC voor ontspanning. Er zit echt niet veel verschil in hoor.
Die vraag is retorisch toch?quote:Op woensdag 30 december 2009 09:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
Waarom hoor ik niemand meer over Second Life?
Geen idee eigenlijk. Blijkbaar is iedereen het vergeten. Vroegah (jaartje geleden) werd SL altijd vergeleken met WoW, vandaar...quote:
Kan je dan in een klap ook even aids omvormen tot een druipende neus?quote:Op woensdag 30 december 2009 02:57 schreef tho_Omas het volgende:
WoW relativeren is als terminale kanker omvormen tot griep.
quote:
En elke zaterdagnacht/zondagochtend een topic posten in KLB over je hosselpraktijken.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:05 schreef Apebeer het volgende:
Een eindbaas zijn is geen goed teken![]()
Op fok moet je een eckte eckte baas zijn, zoals ik
*kuchquote:Op woensdag 30 december 2009 11:05 schreef Apebeer het volgende:
Een eindbaas zijn is geen goed teken![]()
Op fok moet je een eckte eckte baas zijn, zoals ik
Ik ook, maar niet iedereen die WoW speelt ziet er zo uit.quote:Op woensdag 30 december 2009 09:38 schreef Netsplitter het volgende:
Zit liever op Fok! dan dit.
[ afbeelding ]
Jij bent of een troll, of je bent één van de velen die maar gewoon uitspraken doet zonder kennis van zake.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:35 schreef Splutje het volgende:
WoW vergelijken met FOK!Niets evenaard de triestheid van WoW.
Hoho, daar is hij vanaf! Dat was vroeger.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:53 schreef Nikmans het volgende:
Voor elke WoW-nerd die zich verkleedt als nightelf is er een dr_flash die sociale bezigheden afzegt om te FOK!ken, zeg ik altijd maar.
Kom eens met een tegenargument dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 12:44 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Jij bent of een troll, of je bent één van de velen die maar gewoon uitspraken doet zonder kennis van zake.
met pics!quote:Op woensdag 30 december 2009 12:16 schreef Beach het volgende:
[..]
En elke zaterdagnacht/zondagochtend een topic posten in KLB over je hosselpraktijken.
hehehe, noobquote:Op woensdag 30 december 2009 12:57 schreef Splutje het volgende:
Ik geloof niet dat FOK! dit effect ook heeft.
Het maakt toch niet uit of je nou, als je thuis bent, achter de PC gaat zitten om te Fokken of om te WoWen. Het is allebei een vorm van tijdverspilling. Als je inderdaad afspraken af gaat zetten om je met deze bezigheden bezig te houden dan ga je inderdaad te ver en snap je het verschil tussen realiteit en spelletje/fok niet meer, maar als je het gewoon speelt om je bezig te houden dan is er toch niets mis mee?quote:Op woensdag 30 december 2009 12:57 schreef Splutje het volgende:
[..]
Kom eens met een tegenargument dan?
WoW is gewoon zo verslavend voor de meesten dat al hun tijd erin gaat zitten zodat ze eigenlijk alleen nog maar achter de PC zitten. Ik geloof niet dat FOK! dit effect ook heeft.
Als je er mee om kan gaan niet nee. Helaas kunnen de meeste buitenbeentjes dit niet en staan ze binnen een paar weken te larpen.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:12 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Het maakt toch niet uit of je nou, als je thuis bent, achter de PC gaat zitten om te Fokken of om te WoWen. Het is allebei een vorm van tijdverspilling. Als je inderdaad afspraken af gaat zetten om je met deze bezigheden bezig te houden dan ga je inderdaad te ver en snap je het verschil tussen realiteit en spelletje/fok niet meer, maar als je het gewoon speelt om je bezig te houden dan is er toch niets mis mee?
Dat doe ik nooitquote:Op woensdag 30 december 2009 12:16 schreef Beach het volgende:
[..]
En elke zaterdagnacht/zondagochtend een topic posten in KLB over je hosselpraktijken.
yosshimmeeeeeee ^_____^ setosaaaaaaaan!!!!quote:Op woensdag 30 december 2009 13:40 schreef seto het volgende:
rickokun = totemo kawaii desu yo ^___^;
quote:Op woensdag 30 december 2009 09:38 schreef Netsplitter het volgende:
Zit liever op Fok! dan dit.
[ afbeelding ]
Zegt iemand met 15 posts per dagquote:Op woensdag 30 december 2009 18:02 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mensen die heel veel uren op Fok! rond hangen zijn eigenlijk even triest.Wat een debielen zeg, vooral Switchboy.
15 post per dag in een half uurtje of de hele dagen meekijken en meelezen is wel wat anders ja.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:33 schreef switchboy het volgende:
[..]
Zegt iemand met 15 posts per dag
Kulpraat, iedereen bepaalt natuurlijk zelf wat leuk is en wat niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 03:14 schreef Probably_on_pcp het volgende:
WoW is een fantasy-spel , vandaar:![]()
Een Battlefield 2 verslaving is bijv. veel acceptabeler
sad but truequote:Op woensdag 30 december 2009 13:12 schreef tho_Omas het volgende:
WoW-nerds gaan naar avatar en masturberen dan op blauwe vrouwen.
Kijk, dit is echt een onzin reden. (volgens mij was het 10 euro trouwens maar daar niet van)quote:Op woensdag 30 december 2009 02:56 schreef Drinky het volgende: en je betaalt geen 14,95 per maand.
Herkenbaar, jouw broertje doet mij denken aan een neef (quote:Op woensdag 30 december 2009 09:31 schreef SadKingBilly het volgende:
Mijn broertje is er zo eenroept hij ook nog (op een verjaardag, ik schaamde me dood!) dat het helemaal niet erg is wanneer je een level80 character hebt in WoW, want dan heb je best nog een leven (lol). Pas als je viér level 80 characters hebt, dán schijn je een echte randnerd te zijn.
Ach, ieder zijn ding moet je maar denken
*Proest*quote:Op donderdag 31 december 2009 00:25 schreef o.us het volgende:
[..]
Herkenbaar, jouw broertje doet mij denken aan een neef () die zowel WoW speelt als Runescape en zich een leven vind hebben omdat hij 250 vrienden op Hyves heeft.
![]()
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:25 schreef o.us het volgende:
[..]
Herkenbaar, jouw broertje doet mij denken aan een neef () die zowel WoW speelt als Runescape en zich een leven vind hebben omdat hij 250 vrienden op Hyves heeft.
![]()
je vergeet nog even dat het spel zelf ook iets van 34,95 ofzo kostquote:Op donderdag 31 december 2009 00:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kijk, dit is echt een onzin reden. (volgens mij was het 10 euro trouwens maar daar niet van)
Stel je koopt een spel in de drie maanden, dan ben je alsnog duurder uit.
Ik speel zelf geen WoW, en ben het eens met de TS.
Je bent gewoon een nerd, dat is toch niet zo moeilijk naar het zien van je foto.quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 10:04 schreef McWurth het volgende:
[ afbeelding ]
____________________________!
Whehe, held.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:04 schreef McWurth het volgende:
[ afbeelding ]
____________________________!
quote:Op woensdag 30 december 2009 09:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
Waarom hoor ik niemand meer over Second Life?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |