Tony van Heemschut.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:42 schreef tong80 het volgende:
Het eerste goede nummer van dit uur.
Vooral de tekst is briljant.
Tonie van Heemschut heeft het ooit briljant geplaybackt.
Alle nummertjes waren al vergevenquote:Op woensdag 30 december 2009 11:45 schreef Neleos het volgende:
Waarom staat die niet in de top 2000?
Dat werd gezegd, maar was dat geen reclamestunt?quote:Op woensdag 30 december 2009 11:48 schreef Neleos het volgende:
Naakt ingezongen was het toch?
er zijn genoeg andere radiozendersquote:Op woensdag 30 december 2009 11:47 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
De hele top2000 staat vol met langdradige softe kutnummers. Nog erger zijn die zwakzinnige mongolen die half klaarkomen bij elk nummer die ze het hele jaar niet draaien. Pochen op hun zogenaamde muziekkennis zijnde googleskills. top2000 is niet meer wat het geweest is, afschaffen die handel.
Ja, maar toch een mooi idee.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:49 schreef D. het volgende:
[..]
Dat werd gezegd, maar was dat geen reclamestunt?
Suzanne Hofs is het nichtje van Lenard Imoey MR Spock van Star Trek.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:49 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn dat allemaal vrouwen geweest?
Michael Buble.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:47 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
De hele top2000 staat vol met langdradige softe kutnummers. Nog erger zijn die zwakzinnige mongolen die half klaarkomen bij elk nummer die ze het hele jaar niet draaien. Pochen op hun zogenaamde muziekkennis zijnde googleskills. top2000 is niet meer wat het geweest is, afschaffen die handel.
Nee, maar ik heb wel z'n cd's.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:55 schreef Neleos het volgende:
[..]
Michael Buble.![]()
Michael Steven Bublé is een Canadees jazz-zanger en acteur. Hij woont tegenwoordig in Vancouver, wisten jullie dat?
Die van de Party Animals is echt wel veel vetter.quote:
eens.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:08 schreef Neleos het volgende:
[..]
Die van de Party Animals is echt wel veel vetter.
ik dacht al zoiets te zien aan d'r orenquote:Op woensdag 30 december 2009 11:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Suzanne Hofs is het nichtje van Lenard Imoey MR Spock van Star Trek.
geniet er nog maar even vanquote:Op woensdag 30 december 2009 12:10 schreef djenneke het volgende:
Goeiemorgeniddag allemaal. Ik ben ook weer wakker
Die had tenminste niet van die ouwewijvenhuisvrouwkoortjes op de achtergrondquote:Op woensdag 30 december 2009 12:12 schreef Neleos het volgende:
Andre Hazes is gewoon een baas, de Nederlandse Johnny Cash.
Dit vind ik stiekum toch wel een mooie vergelijking.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:12 schreef Neleos het volgende:
Andre Hazes is gewoon een baas, de Nederlandse Johnny Cash.
Mochtie willenquote:Op woensdag 30 december 2009 12:14 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dit vind ik stiekum toch wel een mooie vergelijking.
Die avatar van jou!quote:Op woensdag 30 december 2009 12:14 schreef fratsman het volgende:
[..]
Qua cash toch eerder de weduwe Hazesquote:Op woensdag 30 december 2009 12:14 schreef fratsman het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm just a Soul whose Intentions are Good
Echt wel.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
Die had tenminste niet van die ouwewijvenhuisvrouwkoortjes op de achtergrond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |