Die van de Party Animals is echt wel veel vetter.quote:
eens.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:08 schreef Neleos het volgende:
[..]
Die van de Party Animals is echt wel veel vetter.
ik dacht al zoiets te zien aan d'r orenquote:Op woensdag 30 december 2009 11:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Suzanne Hofs is het nichtje van Lenard Imoey MR Spock van Star Trek.
geniet er nog maar even vanquote:Op woensdag 30 december 2009 12:10 schreef djenneke het volgende:
Goeiemorgeniddag allemaal. Ik ben ook weer wakker
Die had tenminste niet van die ouwewijvenhuisvrouwkoortjes op de achtergrondquote:Op woensdag 30 december 2009 12:12 schreef Neleos het volgende:
Andre Hazes is gewoon een baas, de Nederlandse Johnny Cash.
Dit vind ik stiekum toch wel een mooie vergelijking.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:12 schreef Neleos het volgende:
Andre Hazes is gewoon een baas, de Nederlandse Johnny Cash.
Mochtie willenquote:Op woensdag 30 december 2009 12:14 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dit vind ik stiekum toch wel een mooie vergelijking.
Die avatar van jou!quote:Op woensdag 30 december 2009 12:14 schreef fratsman het volgende:
[..]
Qua cash toch eerder de weduwe Hazesquote:Op woensdag 30 december 2009 12:14 schreef fratsman het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm just a Soul whose Intentions are Good
Echt wel.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
Die had tenminste niet van die ouwewijvenhuisvrouwkoortjes op de achtergrond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |