Als je 2010 belastingaangifte doet over 2009 krijg je dat teveel betaalde bedrag weer terug (mits je daar recht op hebt dan). Programma daarvoor staat vanaf volgend jaar op de site van de belastingdienst. Vraag je ouders maar om hulp.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:03 schreef leilaenyassine het volgende:
Wat is dat voor iets? ik heb NOG geen contact opgenomen met mijn belastingdienst(ik heb zoiets nog nooit gedaan of meegemaakt)!
Kleine aanpassingen.quote:Op woensdag 30 december 2009 08:02 schreef sanger het volgende:
ANTWOORDTJE!!
Je baas is het NIET verplicht te corrigeren. Hij heeft immers een correct (als in volledig) ingevuld formulier ontvangen!!! Als hij het corrigeert MOET hij ook een correctieaangifte indienen bij de Belastingdienst en het verwerken in zijn administratie. Ik kan me best voorstellen dat hij dat NIET graag doet!!!
Kort gezegd; eigen schuld dikke bult!!!!
Bij het doen van aangifte in VOOR april 2010 wordt het vanzelf rechtgetrokken zoals reeds enkele keren gezegd.
IK WAS ER OOK AL VAN ONDER DE INDRUK, INDERDAAD!quote:
Waarom pas je het dan aan?quote:Op woensdag 30 december 2009 11:07 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
IK WAS ER OOK AL VAN ONDER DE INDRUK, INDERDAAD!
En terechtquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |