quote:Op woensdag 30 december 2009 00:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Autisme, it's such an evil thing.
Ik ook, of gewoon totaal niet in de gaten hebben wie het is voor het eerste uur ofzoquote:Op woensdag 30 december 2009 00:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Die is ook![]()
Ik moet altijd even wennen als users wisselen van ui.
Ik helaas.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:50 schreef Allure_ het volgende:
Wie kan een avatar klein en scherp maken? Ik heb m'n droom avatar al gevonden.
Dat ja.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook, of gewoon totaal niet in de gaten hebben wie het is voor het eerste uur ofzo
UNLEASH THE BEAST TUDUDUDUDUDUDUUDUDUDquote:Op woensdag 30 december 2009 00:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Skylark, lees mijn lapo en verander je icon terug.
Deze icon is zo 13 in een dozijn. Zo van; kijk eens hoe lekker gek.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
UNLEASH THE BEAST TUDUDUDUDUDUDUUDUDUD
Angerfist - Megamix.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
UNLEASH THE BEAST TUDUDUDUDUDUDUUDUDUD
Denk je dat 'ie permanent isquote:Op woensdag 30 december 2009 00:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Deze icon is zo 13 in een dozijn. Zo van; kijk eens hoe lekker gek.
Das dus mn UIquote:Op woensdag 30 december 2009 00:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat ja.Die brownie die je poste was wel echt perfect zeg, nu heb ik er zin in.
Dagen-icons.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Denk je dat 'ie permanent is? Dit is m'n woensdag-icon.
Die vond ik altijd te doen. Heb hem alleen niet meer. Ik heb nu alleen maar Sensation Black CD's.quote:
Dat maakt het niet minder kut ofzo hoor. Ik heb ook nergens laten blijken dat ik dacht dat hij permanent was.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Denk je dat 'ie permanent is? Dit is m'n woensdag-icon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |