Was hij weg?quote:Op woensdag 30 december 2009 03:40 schreef Maanvis het volgende:
shit is die niemienie nu alweer weg van teruggeweest?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:07 schreef Deisyy het volgende:
Mijn kind is weer heelhuids terug uit Istanbul![]()
Met waterpijp en waterpijptabak, dus ze wil van de week met ons waterpijpen
Goedenmorgen all.quote:Op woensdag 30 december 2009 08:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goedemorgen.
Heeft iedereen vakantie ofzo?
Goodmorning,quote:Op woensdag 30 december 2009 09:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Goedenmorgen all.
Mera, ik heb elke dag vakantie
Je hebt echt sneeuwquote:Op woensdag 30 december 2009 09:32 schreef Noek het volgende:
Sneeuw en de stemming is onder het vriespunt en dat is fijn consequent. Nu worden de tolletjes nat! Die maken net zo'n leuk geluid. Zzzzzzzzzzit!
Ja maar het dooit geloof ik dus de stemming is alweer wat drukker en vrolijker.quote:Op woensdag 30 december 2009 09:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt echt sneeuw?
Hier niks behalve grauwheid en grijsheid en een vrijwel leeg kantoor! Ik wil ook sneeuw
.
En ik maar denken dat je zo druk bent met L&B of iemand andersquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Duh, auto weer eens stuk, kachelhout organiseren (want bittere kou en elfstedentocht aanstaande), familiebezoek, administratie, af en toe hier een pagina lezen, dat was het wel.
quote:Op woensdag 30 december 2009 09:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Goedenmorgen all.
Mera, ik heb elke dag vakantie
Jaloers isquote:Op woensdag 30 december 2009 09:32 schreef hondjes het volgende:
[..]
Goodmorning,
So have I..![]()
Strakkies naar de makelaar Cambrils, dochter heeft huis gekocht, we gaan tekenen..zij blij en zenuwachtig
en vraagt,,,Ma, je gaat toch wel mee,,,natuurlijk doen we dat.
Ja doe ik morgen denk ik, dan wordt 't hier echt te rustigquote:Op woensdag 30 december 2009 09:48 schreef Noek het volgende:
Ja maar het dooit geloof ik dus de stemming is alweer wat drukker en vrolijker.
Zover het nieuws over huize Zonnestraal.
Neem toch lekker een dagje vrij en ga dingen doen die je leuk vindt! Wat vind je leuk, Piet?![]()
Ik heb de haakjes in de tt aangepast want dat vond ik mooier, Kribbet.
Paulus Pietsma zegt dat? Maar die heeft het áltijd over sneeuw toch, ook in augustus??quote:Op woensdag 30 december 2009 09:59 schreef sunny16947 het volgende:
De wereld is hier weer prachtig wit. Goeie morgen.
5cm schat ik. Dus volgens PP komter nog 9x deze hoeveelheid bij
Dat ook niet maar hij lult uit z'n nek. Er komt geen 50cm. Beter gaat hij head first in de 50cm en dan flink aanstampen. Ik vind Piet echt heel stom behalve toen die laatst zat was. Daar zag ik een filmpje van en toen moest ik wel even lachen. Stiekem!quote:Op woensdag 30 december 2009 10:19 schreef sunny16947 het volgende:
Volgens PP werd het 50 cm. Er is al 5cm gevallen dus nog 45cm. Ben je nog niet wakker Noek?
Ja echt? Denk je daar dan vaak aan? Van: goh, die Teun zal wel lekker aan het stoeien zijn nu? Ook vlak voor het slapen gaan?quote:Op woensdag 30 december 2009 09:54 schreef Marrije het volgende:
Teun is weer gezien?
Ja dus.
[..]
En ik maar denken dat je zo druk bent met L&B of iemand anders![]()
Ja! Heb alleen een klein beetje rugpijn, maar ik gok erop dat dit van het naar boven slepen van de 100 zoveel kilo bed is, en niet van het matras.quote:
Ohja, oliebollenquote:Op woensdag 30 december 2009 10:25 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen
Ik ga straks een frituurpan halen want ik ga morgen oliebollen bakken
Zelluf bakken ? wat leuk, dat zie je niet veel meerquote:Op woensdag 30 december 2009 10:25 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen
Oot moan! Zegt-ie altijd! Vink zó schattig!quote:Op woensdag 30 december 2009 10:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat ook niet maar hij lult uit z'n nek. Er komt geen 50cm. Beter gaat hij head first in de 50cm en dan flink aanstampen. Ik vind Piet echt heel stom behalve toen die laatst zat was. Daar zag ik een filmpje van en toen moest ik wel even lachen. Stiekem!
Ja , hier ligt ook een dik pak....quote:Op woensdag 30 december 2009 10:28 schreef Jian het volgende:
Moest vanmorgen m'n auto nog net niet uitgraven, wat een sneeuw zeg. "En voornamelijk wat regen in het westen", aldus Piet Paulusma, dorpsgek die man
En ik huur mijn films bij de videotheek wat een ouderwets mens ben ikquote:Op woensdag 30 december 2009 10:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Zelluf bakken ? wat leuk, dat zie je niet veel meer
Rugpijn in een nieuw bedquote:Op woensdag 30 december 2009 10:25 schreef Gert het volgende:
Ja! Heb alleen een klein beetje rugpijn, maar ik gok erop dat dit van het naar boven slepen van de 100 zoveel kilo bed is, en niet van het matras.
Piet, roep eens door het kantoor wie de burgemeester van Wezel is!
Kan ook in een jus-pan hoor....quote:Op woensdag 30 december 2009 10:25 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:32 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Kan ook in een jus-pan hoor....
Ok, ja das ook handig ook dan, geen stank in huis...quote:Op woensdag 30 december 2009 10:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb ik niet en ik wil het graag buiten doen en daar heb ik geen gasfornuis
Wats met dequote:Op woensdag 30 december 2009 10:32 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Kan ook in een jus-pan hoor....
Mijn, oma bak nog zelf, voor de hele familie meestalquote:Op woensdag 30 december 2009 10:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En ik huur mijn films bij de videotheek wat een ouderwets mens ben ik
Waar moest je je auto nog net niet uitgraven? Amsterdam toch?
eerst de os winterspelen, dan het wk voetbal, dan de tour ach ik verheug me er nu al op, 2010 wordt een heerlijk sportjaar, en misschien ook ff tussendoor de elfstedentocht ( dan kan mijn jaar niet meer stuk)quote:Op woensdag 30 december 2009 09:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[..]
Jaloers is![]()
Het is morgen alweer Oudejaarsdag!![]()
En daarna is het zó weer carnaval.![]()
En dan lente![]()
zomer!!!
![]()
![]()
Eerst nog de Fok RLS meetKomen jullie ook, aah, toe?
Sommige mensen hebben zo'n zwaar levenquote:Op woensdag 30 december 2009 10:36 schreef Noek het volgende:
En leuk Lies! Ik ga morgen met mams bakken en ik wilde misschien hier vanmiddag nog zelf bakken maar ik ben moe dus ga vanmiddag maar winkelen.
Precies, gewoon de prikkels opzoeken, vooral als je moe bentquote:Op woensdag 30 december 2009 10:36 schreef Noek het volgende:
En leuk Lies! Ik ga morgen met mams bakken en ik wilde misschien hier vanmiddag nog zelf bakken maar ik ben moe dus ga vanmiddag maar winkelen.
Vind ik niet eigenlijk. Oei, het is ook meer een gevoel denk ik.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
hoort toch bij een serieus gesprek???
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Mijn, oma bak nog zelf, voor de hele familie meestal![]()
Amsterdam, daar ben ik geboren en dat blijft altijd m'n stad en m'n werkgebied, net als Haarlem toch ook wel, maar ik woon nu in ZandvoortAch, het ligt allemaal bijna tegen elkaar aan
Het klopt dus, voor deze regio.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:28 schreef Jian het volgende:
Moest vanmorgen m'n auto nog net niet uitgraven, wat een sneeuw zeg. "En voornamelijk wat regen in het westen", aldus Piet Paulusma, dorpsgek die man
Logisch.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:36 schreef Noek het volgende:
Ja ,daar houd ik ook van ,die sportevenementen,gezellig...quote:Op woensdag 30 december 2009 10:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
eerst de os winterspelen, dan het wk voetbal, dan de tour ach ik verheug me er nu al op, 2010 wordt een heerlijk sportjaar, en misschien ook ff tussendoor de elfstedentocht ( dan kan mijn jaar niet meer stuk)
nou allemaal fijne dag ik ben vandaag pleite naar het dooie Almere.
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Het klopt dus, voor deze regio.
Lies. niét die spetterpan op mijn tafel hè!
Oo dan gebruik ik hem al tijden verkeerd....quote:Op woensdag 30 december 2009 10:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Vind ik niet eigenlijk. Oei, het is ook meer een gevoel denk ik.
Iemand scheldt mij uit en ikterug bijvoorbeeld. Zo'n hmmmmm gevoel. Maar misschien voel ik dat wel verkeerd.
Ik gebruik hem ook altijd zoals Noek.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:43 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Oo dan gebruik ik hem al tijden verkeerd....Maar is niet zo bedoeld....
"Bruisende Overveen"quote:Op woensdag 30 december 2009 10:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben iets jonger dan je oma schat ik, maar grootst respect voor haar.![]()
Zandvoort, vroeger vaak geweest als we in het bruisende Overveen op vakantie waren
Dat is ontspanning.quote:
Ik altijd als ik serieus iets bedoel, maar ik zal er beter op letten....quote:Op woensdag 30 december 2009 10:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik gebruik hem ook altijd zoals Noek.
Vond het al een beetje raar dat je verdrietig was omdat ik geen juspan gebruikte
<--- gebruik ik nog liever om de teleurstelling goed duidelijk te maken.
Die gebruik ik voor huis-, tuin- en keukenzaken waar weinig emotie bij komt kijkenquote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja echt? Denk je daar dan vaak aan? Van: goh, die Teun zal wel lekker aan het stoeien zijn nu? Ook vlak voor het slapen gaan?
Ook een doe normaal smiley is het voor mij.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:47 schreef Copycat het volgende:
Enis voor mij een teleurgestelde, in de hele mensheid.
Overveen, dat stationnetje uit 1881quote:Op woensdag 30 december 2009 10:45 schreef Jian het volgende:
[..]
"Bruisende Overveen", wel mooi wonen overigens
En ons vergapen aan de auto's die bij de chinees stonden. Mijn broer voral, ik was vooral bezig met de militairen op de campingquote:Op woensdag 30 december 2009 10:45 schreef Jian het volgende:
[..]
"Bruisende Overveen", wel mooi wonen overigens
Ik vind het hier dan ook verrassend rustig in mijn wijkje.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:40 schreef Anniebab het volgende:
De buurtkinderen zijn al aardig aan t 'ploffen', de mijne houden t nog ff bij sterretjes en 'gier'pijltjes. ,je kan er op wachten dat de sterke arm der wet de straat inrijdt en t 'tuig'van hun bommetjes berooft. Elk jaar hetzelfde liedje...
Gelukkig luisteren ze hier niet als ik wat zeg. en dus moeten ze nu een fles ingraven in stijfgevroren grond.quote:Op woensdag 30 december 2009 09:32 schreef Noek het volgende:
Sneeuw en de stemming is onder het vriespunt en dat is fijn consequent. Nu worden de tolletjes nat! Die maken net zo'n leuk geluid. Zzzzzzzzzzit!
Joh kan jou dat nou schelen, wat de smiley-Gestapo roept.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik altijd als ik serieus iets bedoel, maar ik zal er beter op letten....
Een treurige wow idd ook. 'Home Alone trok dit kerstfeest wederom miljoenen kijkers'quote:Op woensdag 30 december 2009 10:48 schreef Noek het volgende:
Ook een doe normaal smiley is het voor mij.
Of een treurige wow. Dat kan ook.
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En ons vergapen aan de auto's die bij de chinees stonden. Mijn broer voral, ik was vooral bezig met de militairen op de camping
Toen al.
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh kan jou dat nou schelen, wat de smiley-Gestapo roept.
Wie heeft er dan ook een aflossingsvrije hypotheekquote:Op woensdag 30 december 2009 10:50 schreef Jian het volgende:
Aflossingsvrije hypotheek onder vuur
DEN HAAG - De renteaftrek voor de aflossingsvrije hypotheek ligt onder vuur. De PvdA en de ChristenUnie kijken of het mogelijk is om de belastingaftrek voor deze financieringsvorm geleidelijk af te bouwen.
Wanneer beginnen zou nou eens met het preventief ruimen van die kneuzen van de PvdA en CU
Ja, die moeten ze dus echt afschieten. Per definitie, die smiley. Zo, statement.quote:
Mijn droommannen! Blauw én militair, wist niet dat dat konquote:Op woensdag 30 december 2009 10:51 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Liesjes Leger! De Blauwe Baretten!
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Overveen, dat stationnetje uit 1881
Heb ik ook nog eens gewoond.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Mijn, oma bak nog zelf, voor de hele familie meestal![]()
Amsterdam, daar ben ik geboren en dat blijft altijd m'n stad en m'n werkgebied, net als Haarlem toch ook wel, maar ik woon nu in ZandvoortAch, het ligt allemaal bijna tegen elkaar aan
Ja! die is het ergstquote:Op woensdag 30 december 2009 10:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, die moeten ze dus echt afschieten. Per definitie, die smiley. Zo, statement.
Niet?quote:Op woensdag 30 december 2009 10:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn droommannen! Blauw én militair, wist niet dat dat kon
de slimmerikken onder onsquote:Op woensdag 30 december 2009 10:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wie heeft er dan ook een aflossingsvrije hypotheek.
Betekent wél dat ze zich niet zomaar laten kapotschieten!quote:Op woensdag 30 december 2009 10:53 schreef liesje1979 het volgende:
Bij nadere inspectie lijken de blauwen op de foto wat te oud voor mij.
Vanaf 10 uur met je aansteeklont je babypijlen afsteken, want anders zijn ze niet op aan het eind van de dag.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:53 schreef Copycat het volgende:
Hier regent het te hard voor die opgeschoten jochies met vuurwerk.
Wat ik ergerlijk (!) vond toen ik een paar jaar terug thuis was met O&N was het feit dat er de 31ste al vanaf 5 uur onafgebroken werd geknald waardoor de nieuwjaarsknallen totaal in het niet vielen.
Ja, hij werd laatst nog tegen me gebruikt. Oei, dat venijn. Love it.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, die moeten ze dus echt afschieten. Per definitie, die smiley. Zo, statement.
Nee, het was anders, bedenk ik nu. Het was siervuurwerk dat overdag al werd afgeschoten. Waar je niks van zag, dus. Dat vond ik zo dom. Zo ... Brabants, bijnaquote:Op woensdag 30 december 2009 10:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Vanaf 10 uur met je aansteeklont je babypijlen afsteken, want anders zijn ze niet op aan het eind van de dag.schattig toch
Doe eens niet zo engquote:Op woensdag 30 december 2009 10:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Betekent wél dat ze zich niet zomaar laten kapotschieten!
Van dat domme jonge kannonenvoer dat zich in opdracht van een regering laat afslachten in ruil voor een postuum lintje, daar heb je ook niet lang lol van. Of het moet echt een heel mooi lintje zijn.
Jij bent meer van de padvinderij ?quote:Op woensdag 30 december 2009 10:53 schreef liesje1979 het volgende:
Bij nadere inspectie lijken de blauwen op de foto wat te oud voor mij.
Een ex-Zandvoorteneesquote:Op woensdag 30 december 2009 10:55 schreef hondjes het volgende:
[..]
Heb ik ook nog eens gewoond.
IIk ga
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |