zie OPquote:Op woensdag 30 december 2009 18:10 schreef quirina het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Enige motivatie is wel op zijn plaats.
Misschien had apezeik appelsjap wel een heel goed argument.quote:
Nee, die zijn ook allemaal inactief.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:46 schreef Adelante het volgende:
Is er al een FA in dit topic geweest?
Nog gekkerquote:Op woensdag 30 december 2009 18:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee, die zijn ook allemaal inactief.
Misschien moet ik maar FA worden!
Oke, FA was iets te hoog gegrepen. Daar moet je helemaal geen leven voor hebben, ik wil nog wel een beetje leven houden.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:01 schreef Adelante het volgende:
Nee, dan geldt het doorschuif systeem, jij moet je eerst bewijzen als mod.
Een voor Duitstalige Engelsen, een voor Nederlanders. Het was niet mijn idee hoor.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:04 schreef remlof het volgende:
Die ene is voor engelstaligen en die ander voor nederlanders?
Ik maakte de eerste poll, daarna maakte iemand anders een tweede poll, omdat hij de eerste niet gezien had.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:04 schreef remlof het volgende:
Die ene is voor engelstaligen en die ander voor nederlanders?
Of puur om een beetje de taken in ONZ te verdelen en de bagger te modereren.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Jij wilt mod worden puur voor een blauwe naam.
Lukt jou niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:44 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Of puur om een beetje de taken in ONZ te verdelen en de bagger te modereren.
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:39 schreef cerror het volgende:
Of ik word gewoon weer mod. Kan ook.
Ja he?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Jij wilt mod worden puur voor een blauwe naam.
Net als zovelen.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:44 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Of puur om een beetje de taken in ONZ te verdelen en de bagger te modereren.
Dat heb ik liever.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:39 schreef cerror het volgende:
goed plan en ceror : Je vaderquote:Op donderdag 31 december 2009 00:39 schreef cerror het volgende:
Hij wordt nachtmodquote:Op donderdag 31 december 2009 15:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik mis het gedeelte waar je uitlegt wat je precies toe gaat voegen aan 't modteam en ONZ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |