De meesten voelen zich idd al snel op de p*k getrapt...quote:Op woensdag 30 december 2009 01:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]dat is om te zorgen dat we net zo gaan denken als de belgen
jij ook Sweet Dreams maar dat zal wel lukken nuquote:Op woensdag 30 december 2009 01:35 schreef DaMart het volgende:
Maar ik vond het gezellig vanavond, maar nu is het de hoogste tijd om te gaan slapen.
slim, lief en aardigquote:Op woensdag 30 december 2009 01:35 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
GF is van boven de Schelde en van onder de Maas![]()
Kun je nagaan wat voor type hij is
dat komt voornamelijk door de rijke hollanders die in het grensgebied zijn gaan wonen toen het fiscaal nog interessant wasquote:Op woensdag 30 december 2009 01:37 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
De meesten voelen zich idd al snel op de p*k getrapt...
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:37 schreef friemelaar het volgende:
[ afbeelding ]
DM nog ffe wakker houden
dat klinkt meteen arrogant als ik dat over mezelf zou zeggenquote:Op woensdag 30 december 2009 01:41 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Zei ik toch al? Mag alleen nog iets bij: and good-looking
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:41 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Zei ik toch al? Mag alleen nog iets bij: and good-looking
Die waren niet slim genoeg om hun ultieme hutje een paar kilometer dieper in de belgian boeshboesh op te sporenquote:Op woensdag 30 december 2009 01:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat komt voornamelijk door de rijke hollanders die in het grensgebied zijn gaan wonen toen het fiscaal nog interessant was
Daarom doe ik hetquote:Op woensdag 30 december 2009 01:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat klinkt meteen arrogant als ik dat over mezelf zou zeggen
daar zit ik nouquote:Op woensdag 30 december 2009 01:43 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Die waren niet slim genoeg om hun ultieme hutje een paar kilometer dieper in de belgian boeshboesh op te sporen
Ja, ikweetz dat jij niet op mannen valt, maar dat neemt niet weg dat ik dan mn mond moet houdenquote:
Die er moeite mee hebben, hebben waarschijnlijk veel familie die noordelijker woontquote:Op woensdag 30 december 2009 01:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar zit ik nou![]()
en hier hebben ze ook een hekel aan hollanders
als friemelaar het zou zeggen zou ik niet blij zijnquote:Op woensdag 30 december 2009 01:45 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ja, ikweetz dat jij niet op mannen valt, maar dat neemt niet weg dat ik dan mn mond moet houden
Maakt niet uit, eerst een paar vorken doorslikkenquote:Op woensdag 30 december 2009 01:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als friemelaar het zou zeggen zou ik niet blij zijn![]()
en al zeker niet meer bukken als hij in de buurt is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
of hebben daar werkquote:Op woensdag 30 december 2009 01:47 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Die er moeite mee hebben, hebben waarschijnlijk veel familie die noordelijker woont
Of enkel met je rug tegen de barquote:Op woensdag 30 december 2009 01:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als friemelaar het zou zeggen zou ik niet blij zijn![]()
en al zeker niet meer bukken als hij in de buurt is
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maakt niet uit, eerst een paar vorken doorslikken
niet bukken is makkelijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Nee hoor , Je doet maarquote:Op woensdag 30 december 2009 01:45 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ja, ikweetz dat jij niet op mannen valt, maar dat neemt niet weg dat ik dan mn mond moet houden
achter de toog blijven kan ookquote:Op woensdag 30 december 2009 01:48 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Of enkel met je rug tegen de bar![]()
Druk Druk Druk......quote:Op woensdag 30 december 2009 01:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
waar blijft Indah ?
zou hij vandaag uitslapen ofzo
je blijft iets hebben met dat olifantjequote:Op woensdag 30 december 2009 01:50 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nee hoor , Je doet maar![]()
[ afbeelding ]
Prachtig dingquote:Op woensdag 30 december 2009 01:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je blijft iets hebben met dat olifantje![]()
ook al is het niet wit
drink ze of eet zequote:Op woensdag 30 december 2009 01:51 schreef biekske2009 het volgende:
Maar ehhh. ik sluit af. Wil nog n glaasje rode wijn op de bank en een beetje Discovery Channel (of een boterham, kan nog niet beslissen)... See you all tomorrow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |