is geheel vrijwilligquote:Op woensdag 30 december 2009 01:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wanneer begin je aan je inburgeringscursus?
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:22 schreef --Tweety-- het volgende:
En, iemand nog wat interessants te melden over koffie of thee.
dat je niet moet drinken en tegelijkertijd moet fokkenquote:Op woensdag 30 december 2009 01:22 schreef --Tweety-- het volgende:
En, iemand nog wat interessants te melden over koffie of thee.
dit dusquote:Op woensdag 30 december 2009 01:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
GF gaat zo vertellen wat de beste manier is om koffie van je beeldscherm te krijgen!
alweerquote:Op woensdag 30 december 2009 01:23 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ja, ikke... dat ik ben overgestapt op rode wijn
As if ik koffie over mijn beeldscherm heen zou krijgen. Koffie morsen op de grond, of op mn kleding, ja dat kan inderdaad gebeuren, maar op mn beeldscherm, ECHT niet dus!quote:Op woensdag 30 december 2009 01:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
GF gaat zo vertellen wat de beste manier is om koffie van je beeldscherm te krijgen!
Zo'n 70% ?quote:Op woensdag 30 december 2009 01:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is geheel vrijwillig![]()
maar ik doe hem toch maar niet de operatie is niet zo fijn
Mijns inziens met een doekje Muscle Lemon Power...quote:Op woensdag 30 december 2009 01:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je zult maar net een slok nemen terwijl je een post op FOK! leest waardoor je moet proesten van het lachen... dan geef ik je nog wel een kansquote:Op woensdag 30 december 2009 01:25 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
As if ik koffie over mijn beeldscherm heen zou krijgen. Koffie morsen op de grond, of op mn kleding, ja dat kan inderdaad gebeuren, maar op mn beeldscherm, ECHT niet dus!
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:27 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik ga nog ff het laatste stukje van hells kitchen afkijken en daarna naar bed!
Laterzzzz
Sweet dreams Tweetyquote:Op woensdag 30 december 2009 01:27 schreef --Tweety-- het volgende:
Laterzzzz
ik zeg een heel goed kansquote:Op woensdag 30 december 2009 01:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je zult maar net een slok nemen terwijl je een post op FOK! leest waardoor je moet proesten van het lachen... dan geef ik je nog wel een kans.
LeTerme gaat niet alleen over de kosten van het uitbaggeren van de Schelde, maar ook over de kosten van verdovende middelen tijdens operaties???quote:Op woensdag 30 december 2009 01:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is geheel vrijwillig![]()
maar ik doe hem toch maar niet de operatie is niet zo fijn
wat weggehaald wordtquote:
Nou, kijk ze en tot de volgende keer spammenquote:Op woensdag 30 december 2009 01:27 schreef --Tweety-- het volgende:
Laterzzzz
en wanneer kan ik jullie dan hier verwachtenquote:Op woensdag 30 december 2009 01:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zal wel lukken nu ons gesprek en mijn PM's zo vers in haar geheugen liggen!.
is die nog steeds premier hierquote:Op woensdag 30 december 2009 01:30 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
LeTerme gaat niet alleen over de kosten van het uitbaggeren van de Schelde, maar ook over de kosten van verdovende middelen tijdens operaties???
Moeten we jou ook nog les gaan geven dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 01:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en wanneer kan ik jullie dan hier verwachten
Als er in BE al lobotomie wordt gepleegd om NL-ers aan banden te leggen.... Dan zijn de belgen idd dommer dan ik dachtquote:
Je kunt beter vragen "alwéér"?quote:Op woensdag 30 december 2009 01:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is die nog steeds premier hier
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moeten we jou ook nog les gaan geven dan?
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:33 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Als er in BE al lobotomie wordt gepleegd om NL-ers aan banden te leggen.... Dan zijn de belgen idd dommer dan ik dacht
GF is van boven de Schelde en van onder de Maasquote:Op woensdag 30 december 2009 01:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moeten we jou ook nog les gaan geven dan?
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:34 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen "alwéér"?
In DA Clubquote:Op woensdag 30 december 2009 01:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het eindexamen wordt altijd hier afgenomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |