Het was dan ook niet zó'n leuk verhaal. voor hetzelfde geld had Pipo zijn nek gebroken.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:06 schreef PownijN het volgende:
[..]
NOUHOU!
Maar meende je je [ik zal het niet nog een keer zeggen] nou wel dan of niet
quote:
Verpest het nou nietquote:Op woensdag 30 december 2009 10:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee joh![]()
ik vond het gewoon grappig om je even te laten zweten
Roze ava, dus ja.quote:
Ga weer even slapenquote:Op woensdag 30 december 2009 10:08 schreef PeZu het volgende:
ik moet niet zo door gaan vandaag anders heb ik nog meer posts als gisteren
quote:Op woensdag 30 december 2009 07:00 schreef Trevland het volgende:
De enige die er niet tussen staat is Marijke maar die heeft gisteren ook helemaal niet gepost
pagina 3 is ook redelijk legen-wacht erop-darischquote:
Zweten deed ik niet, ik ergerde me aan jequote:Op woensdag 30 december 2009 10:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee joh![]()
ik vond het gewoon grappig om je even te laten zweten
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:07 schreef CraigChrist het volgende:
[..]
Het was dan ook niet zó'n leuk verhaal. voor hetzelfde geld had Pipo zijn nek gebroken.
Ik moest even dit verhaal doorvertellenquote:Op woensdag 30 december 2009 10:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
pagina 3 is ook redelijk legen-wacht erop-darisch_!
pownijn ? waar ben je nou![]()
moet je niet doen, het is maar fokquote:Op woensdag 30 december 2009 10:22 schreef PownijN het volgende:
[..]
Zweten deed ik niet, ik ergerde me aan je
Je snapt het echt niet helemaal hè?quote:Op woensdag 30 december 2009 10:22 schreef PownijN het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
Dat doe ik dus juist niet meerquote:Op woensdag 30 december 2009 10:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja inderdaadluister naar wat opa PeZu zegt
Ook een wijze raad voor Stoeprand trouwens.quote:
Idd!quote:Op woensdag 30 december 2009 10:26 schreef CraigChrist het volgende:
[..]
Ook een wijze raad voor Stoeprand trouwens.
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:26 schreef naatje_1 het volgende:
Oh godPN loopt er met open ogen in
agh ja, iedereen heeft zijn ontgroening
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:26 schreef naatje_1 het volgende:
Oh godPN loopt er met open ogen in
agh ja, iedereen heeft zijn ontgroening
Nouhou, mijn opa was ook doorzichtig, en nu is hij dood! Let op je taal.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was nog wel bang dat de setup te doorzichtig was
Nee hoor, jij weet alleen niet wat het was, zelfs toen het een emmer stront in je gezicht gooide.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:28 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn ontgroening moet trouwens nog steeds komen
het lijkt me eerder dat het dan andersom is, hij is nu dood en toen was ie doorzichtigquote:Op woensdag 30 december 2009 10:28 schreef CraigChrist het volgende:
[..]
Nouhou, mijn opa was ook doorzichtig, en nu is hij dood! Let op je taal.
SC teruglezen. Dat is nog bijna dommer dan ik.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:29 schreef justmattie het volgende:
Whehe ik heb een stukje SC terug gelezen, de pauper die ik ben. Al was het alleen maar om die grap van Pezu terug te lezen
Maar dan nogquote:Op woensdag 30 december 2009 10:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
niets tegen jou hoorhet kan iedereen gebeuren
Mijn zelfkennis omtrent het pauperige compenseert dit allemaal weerquote:Op woensdag 30 december 2009 10:30 schreef PownijN het volgende:
[..]
SC teruglezen. Dat is nog bijna dommer dan ik.
BIJNA
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:33 schreef justmattie het volgende:
[..]
Mijn zelfkennis omtrent het pauperige compenseert dit allemaal weer
Goed wakker ja.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:35 schreef CraigChrist het volgende:
Ben ik overigens de enige die de ironie ziet, Nijn gepowned.
--> zelfmoord.nl?quote:Op woensdag 30 december 2009 10:36 schreef PownijN het volgende:
[..]
... Nu weet ik het niet meerh oor
wat nietquote:Op woensdag 30 december 2009 10:36 schreef PownijN het volgende:
[..]
... Nu weet ik het niet meerh oor
hoi nazi halootjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |