SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:56 schreef RacerDKB het volgende:
Ja ik wilde de LaPo maar ik had hem niet dus als troost opende ik de nieuwe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:58 schreef DevilsWhore het volgende:
Slotje, kut OPZEG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(
Eerste naam én adoratietopique *O*
Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)
HEY PAS OP HE±!!!!!!!quote:
Ja dat heb ik wel gewetenquote:Op woensdag 30 december 2009 00:17 schreef Adelante het volgende:
Ik kan dan wel geen jurisdictie hebben in ONZ, maar als je in KLB komt zie ik alles.
Dat zijn dan ook de zwakkere mods.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:18 schreef Adelante het volgende:
Waar zijn SWJ en murp trouwens? DIe voeren ook geen flikker uit deze laatste dagen van het jaar
Ik zat de notes al te checken, maar er zijn er maar een paar van mij bij, Juup heeft 50% van jouw dinges geplaatstquote:Op woensdag 30 december 2009 00:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Klik maar op dat getalletje bij mijn posts voor bewijzen.
Exact 50%?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zat de notes al te checken, maar er zijn er maar een paar van mij bij, Juup heeft 50% van jouw dinges geplaatst
Dat zijn de ONZ mods.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook de zwakkere mods.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |